Bertone X1/9 1984
-
- Posts: 1
- Joined: 03 May 2011, 22:58
Re: Bertone X1/9 1984
papi je napisal:
Ali lahko napišeš kaj več?Pred kratkim sem popravljal eno LANCIA DELTA MONTE CARLO, ista zadeva kod fiat, skoraj ...
- jure.abarth
- Posts: 8
- Joined: 03 Aug 2011, 00:21
Re: Bertone X1/9 1984
Lep Bertone smo jim mal dušo spuščal na srečanju v Šentjurju, upam da se drugo leto s5 vidimo. LP J
Afrika ne more biti daleč, v firmi imamo črnca ki se vsak dan na delo pripelje s kolesom!
Re: Bertone X1/9 1984
Nič kaj nisem obnavljal teme na forumu, se je pa v tem letu in pol več kaj dogajalo na avtu:
...kronološko:
- Hörmann vzmeti z amortizerji ki so jih obnovili in prilagodili vzmetem v podj. Amortizer
- Obnova zavor (ni bilo glih potrebno, ampak če sem že mel glih razstavljeno... )
...potem pa lanska zima:
- kompletna ličarska obnova zunanjosti (popravit vse felerje iz preteklosti)
- obnova tesnil
- prašno lakiranje pokrova motorja
- predelava na "1300" look (sori...sem zje.al originalnost, ampak roko na srce... taveliki 1500 odbijači temu avtu pokvarijo vso obliko... + to da je avto zdaj skoraj 30 kil lažji zaradi te konverzije)
- Motor ven in...
* kompletno razstavljen in na novo predihtan blok
* glavna gred na shujševalni kuri
* vztrajnik na shujševalni kuri
* nova močnejša sklopka
* 290 stopinjska odmična gred
* močnejši ventili in vzmeti
* povečano kompresijsko razmerje
* Alquatti sesalni kolektor ported&polished
* Vplinjači 2xWeber 40 DCNF z Jenvey "Renntrichterji"
* Zračni filter Jenvey
* Oil breather
* Kompletni izpuh CSC
Jeseni so padle gor še temu primerne gume Yokohama A048
Čez zimo je miroval, naredil sem le novo nosilno ploščo za zračni filter za optimizacjo dotoka zraka in porihtal en mali šremf, ki je nastal čisto po butastem
V planu:
- zaenkrat samo malo boljše zavore (Uno Turbo ali OMP)
- zamenjat vetrobransko steklo (mal pošremfano in polno čiiiiistoooo drobnih mehurčkov)
- ogledala Vitalloni Californian
...to je zaenkrat to. Avto je pač...v sestavi karoserija-blok-notranjost-barva...še vedno originalen, drugače pa "Frankenstein" - t.j. da so zanj uporabljeni dobri deli, kateri so se za ta avto dali dobit, tuning v smislu sedemdesetih in predvsem, da je sestavljen po mojem okusu.
Porabil sem približno pol leta, da sem doktorital na Webrih in sestavil tak jetting, da delajo kot je treba.
Pelje se fenomenalno - plan ga je ob prvi priliki spomladi peljati na dyno, da vidimo kaj smo naredili... po občutku je nekje na okoli 120+ konjev, kar 800 kil kar lepo požene naprej...da o zvoku ne govorim (kurja koža press )
Še nekaj slik:
...kronološko:
- Hörmann vzmeti z amortizerji ki so jih obnovili in prilagodili vzmetem v podj. Amortizer
- Obnova zavor (ni bilo glih potrebno, ampak če sem že mel glih razstavljeno... )
...potem pa lanska zima:
- kompletna ličarska obnova zunanjosti (popravit vse felerje iz preteklosti)
- obnova tesnil
- prašno lakiranje pokrova motorja
- predelava na "1300" look (sori...sem zje.al originalnost, ampak roko na srce... taveliki 1500 odbijači temu avtu pokvarijo vso obliko... + to da je avto zdaj skoraj 30 kil lažji zaradi te konverzije)
- Motor ven in...
* kompletno razstavljen in na novo predihtan blok
* glavna gred na shujševalni kuri
* vztrajnik na shujševalni kuri
* nova močnejša sklopka
* 290 stopinjska odmična gred
* močnejši ventili in vzmeti
* povečano kompresijsko razmerje
* Alquatti sesalni kolektor ported&polished
* Vplinjači 2xWeber 40 DCNF z Jenvey "Renntrichterji"
* Zračni filter Jenvey
* Oil breather
* Kompletni izpuh CSC
Jeseni so padle gor še temu primerne gume Yokohama A048
Čez zimo je miroval, naredil sem le novo nosilno ploščo za zračni filter za optimizacjo dotoka zraka in porihtal en mali šremf, ki je nastal čisto po butastem
V planu:
- zaenkrat samo malo boljše zavore (Uno Turbo ali OMP)
- zamenjat vetrobransko steklo (mal pošremfano in polno čiiiiistoooo drobnih mehurčkov)
- ogledala Vitalloni Californian
...to je zaenkrat to. Avto je pač...v sestavi karoserija-blok-notranjost-barva...še vedno originalen, drugače pa "Frankenstein" - t.j. da so zanj uporabljeni dobri deli, kateri so se za ta avto dali dobit, tuning v smislu sedemdesetih in predvsem, da je sestavljen po mojem okusu.
Porabil sem približno pol leta, da sem doktorital na Webrih in sestavil tak jetting, da delajo kot je treba.
Pelje se fenomenalno - plan ga je ob prvi priliki spomladi peljati na dyno, da vidimo kaj smo naredili... po občutku je nekje na okoli 120+ konjev, kar 800 kil kar lepo požene naprej...da o zvoku ne govorim (kurja koža press )
Še nekaj slik:
Last edited by klauzz on 07 Mar 2013, 21:32, edited 4 times in total.
Re: Bertone X1/9 1984
Super lep.
Čestitke
Čestitke
Re: Bertone X1/9 1984
Pa še nekaj slik iz lanskega srečanja. Letos ponovitev 8.6.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Bertone X1/9 1984
Vrhunsko!!
In jebeš originalnost če ti je takšen bolj všeč Čeprav meni osebno so obe verziji všeč .. lep avtek
In jebeš originalnost če ti je takšen bolj všeč Čeprav meni osebno so obe verziji všeč .. lep avtek
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Bertone X1/9 1984
Lep projekt, na cesti te še nisem srečal, se pa vsake toliko mimo peljem in malo uč vržem na tole raketo.
Sploh nisem vedel, da je tvoj in, da tam živiš
Sploh nisem vedel, da je tvoj in, da tam živiš
- strider87
- Posts: 660
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: Bertone X1/9 1984
dober
Re: Bertone X1/9 1984
Super predelave, predvsem webberji..
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6