Opel Kadett C zadnja aksa
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Aha, torej se ne sme premikat naprej-nazaj (pinion zobnik oz njegova os), mora pa ta os malo spreminjati kot pod katerim pinion zobnik naseda na tistega večjega...bom moral pri sebi preverit
kot zanimivost:
kot zanimivost:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Papi..jezt tebe vedno čist razumem, bom šel enkrat tudi jazt kod tvojega majstra ... ko bom špero not tlačil
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
aha, ma bolj teško bomo kej naredili, jast ne poznam nobenega ki bi znau spero dat notr v dif,Opelpower wrote:Papi..jezt tebe vedno čist razumem, bom šel enkrat tudi jazt kod tvojega majstra ... ko bom špero not tlačil
samo enega ki spere vgrajuje na motocikle (ninja, GSX......).......................
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Aha, a potem prvi in zadnji kolo isto prijema?
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
bom jz probu najdt v knjigi od mante ki jo mam, kok ma tavelka aksa lufta med glavnim zobnikom in pastorkom. Lezajni sestav pastorka pa valda ne sme met lufta. Sicer je pa baje ena metoda s cigaretnim papirjem - ce das papir na zobnik, in zavrtis skozi en krog, mora biti papir nepretrgan.
V knjigi pa vem da je napisan tudi primer z neko modro pasto imenovano "engineers blue", namazes, zavrtis in pogledas kaksno je naleganje. Iz odtisa na zobih potem vidis kaksno je naleganje trenutno, potem pa ustrezno podlozis posamezne lezaje. Bom probal zrihtati!
V knjigi pa vem da je napisan tudi primer z neko modro pasto imenovano "engineers blue", namazes, zavrtis in pogledas kaksno je naleganje. Iz odtisa na zobih potem vidis kaksno je naleganje trenutno, potem pa ustrezno podlozis posamezne lezaje. Bom probal zrihtati!
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Anzee, če boš kje našel te podatke, nam javi, ker imam tuda sam v bližnji prihodnosti namen razstavit/sestavit eno akso za rezervo. Sicer imam tudi sam nekje nekaj čez 1GB pdf-ov, samo zaenkrat še nisem zasledil konkretnih podatkov, niti v WHB(ali pa nisem dovolj natančno prebral vsega skupaj). Kaj več pa bom lahko modroval, ko se bom dejansko lotil tega projekta...
Drugače pa, kar se tiče papirčka in barvne paste pa imaš čisto prav. To je čisto enostaven način, da se prepričaš, pri čem dejansko si.
Drugače pa, kar se tiče papirčka in barvne paste pa imaš čisto prav. To je čisto enostaven način, da se prepričaš, pri čem dejansko si.
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Sem včeraj 'pošlatal' oscarjev dif ... relacija Kranj - LJ ni imela nobene povišane temp. ... čist lepo mlačno
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Anže,dej še pogledat na kolko kil se stiskajo vijaki ležajev na samem difu(pod pokrovom) - če se ne motim so M12
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Zanimivo, papi pravi da je imel 20 min po tem ko se je prepeljal 30km še kar vroč diff...
@DS71: pri kadettu se ti vijaki zategnejo z 45Nm
@DS71: pri kadettu se ti vijaki zategnejo z 45Nm
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Še ena zanimiva na to temo:
Se je kdo lotil iskanja trših fedrov za zadnjo akso? Z original skrajšanimi si namreč (pre)hitro na tleh
OP, ti si probaval z fedri od Rekorda E?
Se je kdo lotil iskanja trših fedrov za zadnjo akso? Z original skrajšanimi si namreč (pre)hitro na tleh
OP, ti si probaval z fedri od Rekorda E?