BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW 2002ti 1975

Post by TomLooway » 12 Sep 2012, 20:18

FR Wolf wrote:Evo ker sem lovil še zadnje sončne žarke včeraj, je bil dan tudi produktiven izven delavnice...
Image
not sure if big camber ob back wheel or just fish-eye photo :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW 2002ti 1975

Post by Opelpower » 12 Sep 2012, 21:33

MAIK bi moral imet robo za Delloritče
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 12 Sep 2012, 22:09

@tomlooway Drugače ima na ravnem v garaži že malce v napačno stran camber. Tukaj ej bilo pa malo nagnjen teren in ma spredaj močnejši stabilizator in ga je zadi mal na notr porinl... Neki pa doprinese tud anomalija fotke...

@opelpower Niso dellorto, webri in delorotoi majo sicer podobno zgardbo in podoben princip ampak dize ne pašejo...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW 2002ti 1975

Post by Opelpower » 13 Sep 2012, 08:34

Kaj pa tale stric....on je moje rihtal

SERVIS UPLINJAČEV, JEREB MARJAN S.P.
Grenc 39, Grenc 4220 Škofja Loka
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3116
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002ti 1975

Post by L4UK0 » 15 Sep 2012, 11:03

Lep je! Pa gre dobro? :twisted:
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 16 Sep 2012, 22:50

L4UK0 wrote:Lep je! Pa gre dobro? :twisted:
Ja gre kar dobro, avto je prava pošast proti vsem današnjim 200km+. Zvok in sama teža vozila dajeta vozilu dobesedne užitke v seh dimenzijah...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW 2002ti 1975

Post by Opelpower » 17 Sep 2012, 08:57

Ja koliko imaš pa potem konjev?
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW 2002ti 1975

Post by TomLooway » 17 Sep 2012, 09:21

Opelpower wrote:Ja koliko imaš pa potem konjev?
to je tako kot meni moj kadett - tuli ko zmešan, obrati na 5-6 tisoč v tretji in u bistvu greš 80 :) občutek pa kot da v nekem novem avtu voziš 170 pošrek :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 17 Sep 2012, 10:24

Opelpower wrote:Ja koliko imaš pa potem konjev?
Nekje 120. Ne kr gre že za zdaj, ko ga vozim samo do 4000/min zaradi novih obročkov, ki niso še vneseni...
Je pa začuda da greš 80 in se ti zdi da greš občudoma manj... Tako kot pri novejših avtih, imam za vsak dan renault 5 in je razlika o občutku za hitrost velika...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
MAIK
Posts: 514
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: BMW 2002ti 1975

Post by MAIK » 17 Sep 2012, 10:37

Ta občutek ponavadi ne vara. Ko kaže 80 ni nujno, da je res 80 namreč pri kadettu je 170km/h enako 140km/h in 80 je ponavadi 65-70, tako, da te ne vara občutek ampak števec (priporočam, da primerjaš omejitve z GPS-om, da boš videl koliko je po števcu 40,50,90,130. Meni se je zdelo čudno, kako to da me v avtu za vsak dan, ko se peljem 50 nikoli noben ne prehiti v kadettu pa vedno žmiganje, hupanje, žuganje,... Ko sem števec primerjal z GPS-om sem dobil odgovor. 8-)

Drugače pa vsi oldiji dajejo občutek, da gredo bolj kot se zdi. Najbrž zaradi tega, ker je manj izolacije in gas na zajlo deluje bolj odziven,...

Drugače pa je mel kolega 2002 Tii cca 15 let nazaj in imam v spominu, da je avto šel, kot lucifer.
Post Reply