BMW 3.0 CSi e9
Re: BMW 3.0 CSi e9
Seba, kapo dol. To bi lahko bral ure in ure in bi mi bilo premalo Odlično delo! Tak kaliber avta si zasluži to. Kaj flike ki si odstranil boš pa po kili prodal ali naredil kako skulpturo na koncu?
Re: BMW 3.0 CSi e9
Tako obsežne in natančne obnove niti willer-dilers niso sposobni nardit. Svaka čast res
- karoserist.si
- Posts: 535
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
. Hvala vsem za spodbude.
Spet je pela fleksarca, da bom lahko vgradil tole:
Se je rezalo in vrtalo...
In spet rezalo...
Pa malo testiralo kako kaj paše vse skupaj...
Sam zdej ko je vse odrezan je treba tudi nov pleh narediti...
Mal začetne oblike...
Sledi valjanja...
Pa malo pomerim krivine...
Je blo treba še mal več vdolbine dobit pa sem jo še mal natolkel :
Pa spet prevaljal:
Še primerjava s starim kosom:
Počasi bo dosti zvaljano:
Prvi poskus vpasovanja:
Potem se je mal povarilo:
Ter do konca vpasano in deloma privarjeno...
Pa še pobarvano:
Sproti po kili prodajam, ker jih je preveč da bi jih hranil .
Spet je pela fleksarca, da bom lahko vgradil tole:
Se je rezalo in vrtalo...
In spet rezalo...
Pa malo testiralo kako kaj paše vse skupaj...
Sam zdej ko je vse odrezan je treba tudi nov pleh narediti...
Mal začetne oblike...
Sledi valjanja...
Pa malo pomerim krivine...
Je blo treba še mal več vdolbine dobit pa sem jo še mal natolkel :
Pa spet prevaljal:
Še primerjava s starim kosom:
Počasi bo dosti zvaljano:
Prvi poskus vpasovanja:
Potem se je mal povarilo:
Ter do konca vpasano in deloma privarjeno...
Pa še pobarvano:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Huu svaka čast za to vdolbino, te dvojno ukrivljene flehe so kar izziv.
- karoserist.si
- Posts: 535
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Ufff gre čas hitro mimo. Vidm, da je že en čas od zadnje objave
Karoserija je sedaj končana do te mere, da se ne bo rabilo več pločevine in oblikovanja, je pa še veliko dela z ravnanjem bokov, linij in drugih prčkarij, ki vzamejo ogromno časa. Sicer se bo moralo nekje potegnit črto, kjer bo moral svoje narediti še ličar. Ampak glede na stanje v kakršnem sem avto dobil bom zadovoljen tudi, če ne bo vse čist v nulo . Veliko bo še cinjenja, ker je e9 v osnovi na kar precej mestih cinjen, veliko bo še dela na strehi, kjer popravljam zmečkanine in poškodbe vgrajevanja šibedaha v avto, ki v osnovi ni imel šibedaha, itd...
Uglavnem, naj še slike svoje povedo...
Enkrat v vmesnem času, se je že malo prah začel nabirat na avtu, ker so tudi druge prioritete v lajfu
Pol sem pa spet mal zagrabil vse skupaj...
Izdelava delčka boka na voznikovi strani
Vpasano na avtu...
Potem sem se lotil 'kufra'...kjer je bilo kar nekaj 'starih grehov''...
Sem se odločil, da nima smisla popravljat po delčkih in sem vse skupaj izrezal ven
Problem je bil tudi počen vezni del karoserije
Takole je bilo to prej poflikano in vse to je bil razlog zakaj se ni popravljalo tega dela, ampak se je odrezalo vse skupaj ven
Pričetek izdelave novega ''nosilca tanka''
Nekje vmes je tudi take oblike
in take
Pol je pa počasi že bližje končni obliki
Primeren že za prvo vpasovanje
Sledi še nekaj detaljov
In nekako skoraj končni izdelek
Karoserija je sedaj končana do te mere, da se ne bo rabilo več pločevine in oblikovanja, je pa še veliko dela z ravnanjem bokov, linij in drugih prčkarij, ki vzamejo ogromno časa. Sicer se bo moralo nekje potegnit črto, kjer bo moral svoje narediti še ličar. Ampak glede na stanje v kakršnem sem avto dobil bom zadovoljen tudi, če ne bo vse čist v nulo . Veliko bo še cinjenja, ker je e9 v osnovi na kar precej mestih cinjen, veliko bo še dela na strehi, kjer popravljam zmečkanine in poškodbe vgrajevanja šibedaha v avto, ki v osnovi ni imel šibedaha, itd...
Uglavnem, naj še slike svoje povedo...
Enkrat v vmesnem času, se je že malo prah začel nabirat na avtu, ker so tudi druge prioritete v lajfu
Pol sem pa spet mal zagrabil vse skupaj...
Izdelava delčka boka na voznikovi strani
Vpasano na avtu...
Potem sem se lotil 'kufra'...kjer je bilo kar nekaj 'starih grehov''...
Sem se odločil, da nima smisla popravljat po delčkih in sem vse skupaj izrezal ven
Problem je bil tudi počen vezni del karoserije
Takole je bilo to prej poflikano in vse to je bil razlog zakaj se ni popravljalo tega dela, ampak se je odrezalo vse skupaj ven
Pričetek izdelave novega ''nosilca tanka''
Nekje vmes je tudi take oblike
in take
Pol je pa počasi že bližje končni obliki
Primeren že za prvo vpasovanje
Sledi še nekaj detaljov
In nekako skoraj končni izdelek
- karoserist.si
- Posts: 535
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
In takole je vpasano
Pa še tole se je odrezalo
In malo vpasovalo nov kos...izdelan nekje na začetku vse te e9 kalvarije
Pripravila se je še ojačitev zadnjega dela povezave (uporabil sem konkretno debelejši pleh), da bo mal bolj držalo vse skupaj.
Zapigan v obe smeri za povečanje trdnosti
Pa takole na provizori zloženo skupaj
Ker je bilo pri razpoki tudi skrivljeno, je bilo potrebno poravnat nazaj
Ker sm nisem dovolj močen sem uporabil ekstra 'mišice'
Pa še tole se je odrezalo
In malo vpasovalo nov kos...izdelan nekje na začetku vse te e9 kalvarije
Pripravila se je še ojačitev zadnjega dela povezave (uporabil sem konkretno debelejši pleh), da bo mal bolj držalo vse skupaj.
Zapigan v obe smeri za povečanje trdnosti
Pa takole na provizori zloženo skupaj
Ker je bilo pri razpoki tudi skrivljeno, je bilo potrebno poravnat nazaj
Ker sm nisem dovolj močen sem uporabil ekstra 'mišice'
- karoserist.si
- Posts: 535
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Mal se je vse plehe zaščitilo, ker če dlje ne delaš naprej potem hitro kaj rja kje vseka
Spet mal rezanja
Pa nova pleharija
Pa varjenje
Oziroma velik varjenja
Pa še več brušenja (in sproti za sprostitev med brušenjem še test kako paše tank )
Pa vmes se je naredil in privaril še nov nosilec odbijača oz. ojačitev pritrditvene točke
Žan je izrazil željo po dodatni ojačitvi karoserije in prestavitvi baterije v prtljažnik
Najprej ojačitev šalic
Pa popravilo nosilca akku-ja
Pa po nekem času rezanja, varjenja in brušenja smo prišli do sem
Pol pa vse zaščitim in lahko rečem, da sem v grobem končal z prtljažnim delom ...čeprav najprej ni kazalo na takšno razsežnost je bilo na koncu kar veliko ur puščenih tukaj Pa še kaka malenkost bo za zrihtat ob končnem pregledu...
Spet mal rezanja
Pa nova pleharija
Pa varjenje
Oziroma velik varjenja
Pa še več brušenja (in sproti za sprostitev med brušenjem še test kako paše tank )
Pa vmes se je naredil in privaril še nov nosilec odbijača oz. ojačitev pritrditvene točke
Žan je izrazil željo po dodatni ojačitvi karoserije in prestavitvi baterije v prtljažnik
Najprej ojačitev šalic
Pa popravilo nosilca akku-ja
Pa po nekem času rezanja, varjenja in brušenja smo prišli do sem
Pol pa vse zaščitim in lahko rečem, da sem v grobem končal z prtljažnim delom ...čeprav najprej ni kazalo na takšno razsežnost je bilo na koncu kar veliko ur puščenih tukaj Pa še kaka malenkost bo za zrihtat ob končnem pregledu...
- pero27
- Posts: 2682
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
da bi mel jst tolk talenta in VAJE!
Sej tale ojačitev bo čez podn zvezana v vpetje diferenciala, ane?
Men se zdi pametno to nardit na način da je en debel kos pleha nad prtljažnim dnom, en tanek kos gume ali plastike med tem plehom in dnom, potem pa pod avtom drug debel kos pleha diekt z našvasanimi ušesi za diff in guma pa ve skup sprešano v snedvič z šraufi. Al boste kr zašvasal vseskup?
Sej tale ojačitev bo čez podn zvezana v vpetje diferenciala, ane?
Men se zdi pametno to nardit na način da je en debel kos pleha nad prtljažnim dnom, en tanek kos gume ali plastike med tem plehom in dnom, potem pa pod avtom drug debel kos pleha diekt z našvasanimi ušesi za diff in guma pa ve skup sprešano v snedvič z šraufi. Al boste kr zašvasal vseskup?
- karoserist.si
- Posts: 535
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Men je en kleparski mojster enkrat rekel...ko bo 8000 ur kleparije za tabo boš lahko rekel da si mojster...prej kot začneš, prej boš tam
Jaz vseh svojih kleparskih ur nisem štel tako, da ne vem kolk daleč sem
Hec na stran...tole zgoraj je zavarjeno, delalo se je po slikah, ki mi jih je Žan poslal. Spodaj pridejo še ojačitve.
Kako točno bo pa vse potem vpeto naj pa Žan pove, kot vem pa gre najprej avto na kolesa in se bo šele potem naprej delalo.
Tole zgoraj mora biti privarjeno, spodaj je pa itak še ojačano. So pa seveda zgoraj uvarjeni debeli kotni profili, kjer je možno prevrtat in narediti raznorzna vpetja. Kot sem razumel je tole še work in progress, dokler se ne ve kako se bo na koncu vse zložilo skupaj.
Smernice pa pomojem izhajajo od drugih projektov, kjer so naredili podobno.
Naj Žan kaj več pokomentira.
Jaz vseh svojih kleparskih ur nisem štel tako, da ne vem kolk daleč sem
Hec na stran...tole zgoraj je zavarjeno, delalo se je po slikah, ki mi jih je Žan poslal. Spodaj pridejo še ojačitve.
Kako točno bo pa vse potem vpeto naj pa Žan pove, kot vem pa gre najprej avto na kolesa in se bo šele potem naprej delalo.
Tole zgoraj mora biti privarjeno, spodaj je pa itak še ojačano. So pa seveda zgoraj uvarjeni debeli kotni profili, kjer je možno prevrtat in narediti raznorzna vpetja. Kot sem razumel je tole še work in progress, dokler se ne ve kako se bo na koncu vse zložilo skupaj.
Smernice pa pomojem izhajajo od drugih projektov, kjer so naredili podobno.
Naj Žan kaj več pokomentira.