BMW 3.0 CSi e9

User avatar
l3v4rt
Posts: 372
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by l3v4rt » 15 Nov 2023, 22:17

Seba, kapo dol. To bi lahko bral ure in ure in bi mi bilo premalo :) Odlično delo! Tak kaliber avta si zasluži to. Kaj flike ki si odstranil boš pa po kili prodal ali naredil kako skulpturo na koncu? :lol:
erroor90
Posts: 2
Joined: 16 Nov 2023, 22:15
Avtomobil: Bmw e30

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by erroor90 » 16 Nov 2023, 22:36

Tako obsežne in natančne obnove niti willer-dilers niso sposobni nardit. Svaka čast res :clap:
Zeko124
Posts: 106
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Zeko124 » 17 Nov 2023, 19:18

Noro! :o :clap:
User avatar
karoserist.si
Posts: 535
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 26 Nov 2023, 13:48

8-). Hvala vsem za spodbude.
l3v4rt wrote: 15 Nov 2023, 22:17 Kaj flike ki si odstranil boš pa po kili prodal ali naredil kako skulpturo na koncu? :lol:
Sproti po kili prodajam, ker jih je preveč da bi jih hranil :lol:.

Spet je pela fleksarca, da bom lahko vgradil tole:

Image

Se je rezalo in vrtalo...

Image

Image

Image

In spet rezalo...

Image

Pa malo testiralo kako kaj paše vse skupaj...

Image

Sam zdej ko je vse odrezan je treba tudi nov pleh narediti...

Image

Image

Mal začetne oblike...

Image

Sledi valjanja...

Image

Pa malo pomerim krivine...

Image

Je blo treba še mal več vdolbine dobit pa sem jo še mal natolkel :) :

Image

Image

Pa spet prevaljal:

Image

Še primerjava s starim kosom:

Image

Image

Počasi bo dosti zvaljano:

Image

Image

Prvi poskus vpasovanja:

Image

Potem se je mal povarilo:

Image

Ter do konca vpasano in deloma privarjeno...

Image

Pa še pobarvano:

Image

Image
User avatar
l3v4rt
Posts: 372
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by l3v4rt » 26 Nov 2023, 16:17

Huu svaka čast za to vdolbino, te dvojno ukrivljene flehe so kar izziv. :thumbup:
User avatar
karoserist.si
Posts: 535
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 29 Nov 2024, 12:23

Ufff gre čas hitro mimo. Vidm, da je že en čas od zadnje objave :o

Karoserija je sedaj končana do te mere, da se ne bo rabilo več pločevine in oblikovanja, je pa še veliko dela z ravnanjem bokov, linij in drugih prčkarij, ki vzamejo ogromno časa. Sicer se bo moralo nekje potegnit črto, kjer bo moral svoje narediti še ličar. Ampak glede na stanje v kakršnem sem avto dobil bom zadovoljen tudi, če ne bo vse čist v nulo :roll: . Veliko bo še cinjenja, ker je e9 v osnovi na kar precej mestih cinjen, veliko bo še dela na strehi, kjer popravljam zmečkanine in poškodbe vgrajevanja šibedaha v avto, ki v osnovi ni imel šibedaha, itd...
Uglavnem, naj še slike svoje povedo...

Enkrat v vmesnem času, se je že malo prah začel nabirat na avtu, ker so tudi druge prioritete v lajfu ;)
Image

Pol sem pa spet mal zagrabil vse skupaj...
Izdelava delčka boka na voznikovi strani
Image

Vpasano na avtu...
Image

Potem sem se lotil 'kufra'...kjer je bilo kar nekaj 'starih grehov''...
Image

Image

Image

Image

Image

Sem se odločil, da nima smisla popravljat po delčkih in sem vse skupaj izrezal ven

Image

Image

Image

Image

Problem je bil tudi počen vezni del karoserije

Image

Takole je bilo to prej poflikano in vse to je bil razlog zakaj se ni popravljalo tega dela, ampak se je odrezalo vse skupaj ven

Image

Image

Image

Image

Pričetek izdelave novega ''nosilca tanka''

Image

Image

Image

Image

Nekje vmes je tudi take oblike :lol:

Image

in take :D

Image

Image

Pol je pa počasi že bližje končni obliki

Image

Primeren že za prvo vpasovanje

Image

Image

Image

Sledi še nekaj detaljov

Image

Image

In nekako skoraj končni izdelek

Image
User avatar
karoserist.si
Posts: 535
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 29 Nov 2024, 12:41

In takole je vpasano

Image

Pa še tole se je odrezalo

Image

Image

In malo vpasovalo nov kos...izdelan nekje na začetku vse te e9 kalvarije

Image

Pripravila se je še ojačitev zadnjega dela povezave (uporabil sem konkretno debelejši pleh), da bo mal bolj držalo vse skupaj.

Image

Zapigan v obe smeri za povečanje trdnosti

Image

Pa takole na provizori zloženo skupaj

Image

Ker je bilo pri razpoki tudi skrivljeno, je bilo potrebno poravnat nazaj

Image

Ker sm nisem dovolj močen sem uporabil ekstra 'mišice' :twisted:

Image

Image
User avatar
karoserist.si
Posts: 535
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 29 Nov 2024, 13:12

Mal se je vse plehe zaščitilo, ker če dlje ne delaš naprej potem hitro kaj rja kje vseka

Image

Spet mal rezanja

Image

Image

Pa nova pleharija

Image

Image

Image

Image

Pa varjenje

Image

Oziroma velik varjenja

Image

Pa še več brušenja (in sproti za sprostitev med brušenjem še test kako paše tank :) )

Image

Pa vmes se je naredil in privaril še nov nosilec odbijača oz. ojačitev pritrditvene točke

Image

Image

Image

Žan je izrazil željo po dodatni ojačitvi karoserije in prestavitvi baterije v prtljažnik

Najprej ojačitev šalic

Image

Image

Pa popravilo nosilca akku-ja

Image

Image

Pa po nekem času rezanja, varjenja in brušenja smo prišli do sem

Image

Image

Pol pa vse zaščitim in lahko rečem, da sem v grobem končal z prtljažnim delom ;) ...čeprav najprej ni kazalo na takšno razsežnost je bilo na koncu kar veliko ur puščenih tukaj :? Pa še kaka malenkost bo za zrihtat ob končnem pregledu...

Image

Image
User avatar
pero27
Posts: 2682
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by pero27 » 29 Nov 2024, 13:59

:roll: da bi mel jst tolk talenta in VAJE!
Sej tale ojačitev bo čez podn zvezana v vpetje diferenciala, ane?
Men se zdi pametno to nardit na način da je en debel kos pleha nad prtljažnim dnom, en tanek kos gume ali plastike med tem plehom in dnom, potem pa pod avtom drug debel kos pleha diekt z našvasanimi ušesi za diff in guma pa ve skup sprešano v snedvič z šraufi. Al boste kr zašvasal vseskup?
User avatar
karoserist.si
Posts: 535
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 29 Nov 2024, 14:17

Men je en kleparski mojster enkrat rekel...ko bo 8000 ur kleparije za tabo boš lahko rekel da si mojster...prej kot začneš, prej boš tam :D
Jaz vseh svojih kleparskih ur nisem štel tako, da ne vem kolk daleč sem :)

Hec na stran...tole zgoraj je zavarjeno, delalo se je po slikah, ki mi jih je Žan poslal. Spodaj pridejo še ojačitve.
Kako točno bo pa vse potem vpeto naj pa Žan pove, kot vem pa gre najprej avto na kolesa in se bo šele potem naprej delalo.

Tole zgoraj mora biti privarjeno, spodaj je pa itak še ojačano. So pa seveda zgoraj uvarjeni debeli kotni profili, kjer je možno prevrtat in narediti raznorzna vpetja. Kot sem razumel je tole še work in progress, dokler se ne ve kako se bo na koncu vse zložilo skupaj.

Smernice pa pomojem izhajajo od drugih projektov, kjer so naredili podobno.

Image

Naj Žan kaj več pokomentira.
Post Reply