No zdaj pa ena tema, da se mal kregamo kdo ima prav...
Gledam neke prenose za diff in sem opazil, da obstajata dve verziji s praktično istim končnim prenosom, le število zob je precej drugačno. Oba prenosa gresta v isti diff (Hitachi R180) - torej ne more biti razlog velikost zobnika / diffa.
Primer 1 - 37:9 oz. 4,111
Primer 2 - 49:12 oz. 4,083
Po netu celo oba zaokrožujejo na 4,1
Torej, zakaj so šli v dva tako podobna prenosa (kar se tiče razmerja) a s tako drugačnim številom zob?
Rekel bi, da je je ta prvi (manj zob) mogoče močnejši, drugi pa bi imel manj lufta...
Število zob - prenos
Re: Število zob - prenos
Nimam pojma, samo japonci velikokrat komplicirajo tam kjer ni treba
btw, kaj je z dolžino gredi pri pinjon zobniku? Na slikah sta dva ralično dolgi gredi....
lp
btw, kaj je z dolžino gredi pri pinjon zobniku? Na slikah sta dva ralično dolgi gredi....
lp
- pero27
- Posts: 2682
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Število zob - prenos
Kater je močnejši ni odvisno od števila zob, bo mel pa tisti z več zob sigurno manj izgube moči v prenosu.
Akse so iz dveh različnih diffov, ampak možno da crown zobnik paše na obe buče (pinion pa loh tud da je naprešan al pa našvasan in je zato izmenljiv med aksami.
Akse so iz dveh različnih diffov, ampak možno da crown zobnik paše na obe buče (pinion pa loh tud da je naprešan al pa našvasan in je zato izmenljiv med aksami.
- L4UK0
- Posts: 3118
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Število zob - prenos
Evo, take info sem iskal.
Nisem pa uspel na netu zbrskat nikjer nič na to temo. Wrong keywords?