Vse o frgazarjih in še več

User avatar
pero27
Posts: 2655
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 26 May 2023, 11:36

Tudi tvoj datsun je lahko volvo! :D
User avatar
L4UK0
Posts: 3094
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 04 Jul 2023, 14:09

Ta moj komplet grdih svečk je malenkost boljši, še vedno pa mi ni čisto jasno, zakaj so tako različne.
Na Webrih sem imel razliko pretoka zraka cca 0.5-1.0 kg/h med posameznimi cilindri in so bile vse svečke zelo podobne barve, tu pa je pretok praktično v nulo, barva svečk pa precej narazen... :think:
20230701_130827.jpg
Ker sem imel pri roki izposojeno lambdo od @eugene sem si vzel čas in se (s strokovnim pristopom!) lotil popisa idle jetov. Nekako drug pogled na iste zadeve, ki jih @furi opisuje v svoji temi... viewtopic.php?t=2985&start=240#p50468
Skratka, tole so primerjave AFR-ja z različnimi idle jeti in različno nastavljenimi idle mixture screw-i. Merjeno pri konstantni vožnji v 4. prestavi. Meni je bilo zanimivo, da ima idle mixture screw tako velik vpliv na AFR tudi pri npr. 2500 RPM.
AFR.JPG

:wave:
Image
User avatar
furi
Posts: 213
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by furi » 04 Jul 2023, 18:40

Uf to je pa ful dobro. Idle dela kar fajn visoko v obrate ja. Kako štimaš fuel vijake? Po propisih, do najvišjih obratov in dol dokler ne začne pokašljavat motor, pa spet malo odpreš? Gledam vse možno in sprašujem da vidim če ni kje še kakšna finta ki jo zamujam :lol:
User avatar
L4UK0
Posts: 3094
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 05 Jul 2023, 09:47

Tista metoda "fast lean idle" mi ni všeč. Pri njej namreč prideš do tega, da boš imel AFR na idle precej lean. Jaz bi priporočal AFR na idle bolj okoli 13. Bo boljše laufal ko ga prižgeš, sploh če nimaš cold start systema.
Jaz sem idle mixture vijake nastavljal z lambdo. Izhodišče 2 1/2 od fully seated, pa potem korigiraš.
Edini trik, ki ga tu uporabljam je to, da vzameš ključ 8 in ga daš okoli vijaka in s tem precizno nastavljaš vijak po 1/12 obrata.
Image
User avatar
JBezek
Posts: 240
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by JBezek » 24 May 2024, 07:37

Mi zna kdo povedati kam pri Solex PDSI 30-35 uplinjaču pride kakšen del? Ali je samo višek v setu? Pa vijakov je tudi preveč?

1: tesnilo
2:oring
3:oring ali morda paše gor na mixture screw? Samo je malo prevelik in ne gre v tisto malo luknjico....slika v priponki...
4:tesnilo

Hvala in LP
Attachments
hhgh.jpg
11282zk-solex-pierburg-pdsi-mixture-screw-carburetor-parts-shop.jpg
Image
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 25 May 2024, 17:39

Nevem kako tocno je pri tem modelu, ampak pri večini kompletov ki so šli čez moje roke je praktično vedno kaki kos viška, včasih pa kaj tudi manjka. Za nepoznani vplinjač je smiselno vse izrabljene izmenljive kose zložit na mizo in jim najti zamenjavo v setu; ostale shraniš za hude čase, če kaj manjka pa dokupiš.
errhec
Posts: 13
Joined: 06 Jul 2016, 09:34

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by errhec » 26 May 2024, 09:13

Tukaj imaš kosovnico.
Upam, da ti bo v pomoč.
Attachments
35pdsi.png
User avatar
JBezek
Posts: 240
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by JBezek » 27 May 2024, 07:15

Hvala obema. Sem zložil stare in nove kose, in ja, nekaj je preveč robe.

Je kakšen mojster za nastacitev uplinjačev v LJ in okolici?

lp
Image
Post Reply