Opel Kadett C 1978 4vratni limo

opeltadej
Posts: 34
Joined: 15 Aug 2016, 18:26
Avtomobil: astra g coupe, astra J , Kadett c,Kadett GSI cabrio
Location: Maribor

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by opeltadej » 06 Apr 2024, 07:34

Blaž wrote: 20 Feb 2024, 17:05 Sedaj pa še težavice od polletnega podviga, ki se je zaključil ta teden. Lani poleti sem kupil nova platišča, decembra gume, januarja pa sem končno vse zmontiral. Zgledalo je tako:
Image

Avto je bil absolutno previsok, ampak potem dilema...rezat originalne vzmeti, ali kupit druge, potem pa sem pridobil rdeče ta technix 40/40 in čez vikend vse skupaj zmonitral, zgleda tako:
Image

Avto je še vedno previsok, med profilom (nove) gume in robom blatnika je cca 5 cm prostora, tako da bi še spustil, vprašanje je katero kombinacijo zbrat. Kolega ma na svojem ta technix 60/60 lowering kit, torej vzmeti in amortizerje, ampak je vse skupaj grozno trdo, tako da to je skoraj ziher out. Eden iz Belgije mi je svetoval KAW 85/70 vzmeti, ampak potem je vprašanje kaj z amortizerji...

Cilj mi je nekak tako, slika sposojena, kombinacija vzmeti/amortizerjev mi ni znana. Če lastnik vidi, brez zamere :)
Image

Skratka, rabim pomoč. Vsa mnenja in izkušnje bodo dobrodošle!
haha ja to pa je moj kadett :D :D
Blaž
Posts: 24
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 20 May 2024, 00:47

Evo spet en update :D

Med vožnjo po opravkih se mi je začel oglašat ležaj nekje okoli menjalnika. Naročim nov potisni ležaj, zapeljem avto na dvigalko ter snamem menjalnik, nato pa to:
Image
Ker igličnega ležaja nisem imel, sem pregledal še ostale stvari, kot vhodni ležaj v menjalnik, semering v čaši, po kateri se vozi potisni ležaj, izhodni semering iz menjalnika ter velik izhodni semering na motorju, gumico, ki sede v ohišje menjalnika pred ležajem, itd., in se odločil zamenjat vse. Dele sem naročil prvi delovni dan, med čakanjem pa sem zamenjal plutasta tesnila na karterju in na pokrovu verige, tudi plutast ''semering'' v pokrovu verige, in pa tesnilo med nosilcem oljnega filtra in motorjem.
Image

Na dan sestavljanja sem iz svojega donator menjalnika vzel še čašo, po kateri se vozi potisni ležaj, ker je staro zaradi opletanja osovine malo pojedlo.
Image

Na menjalniku sem tudi zamenjal gumo okoli ročice, ki prestavlja potisni ležaj, in pa senzor vzratnih luči. Košara, kuplunga in vztrajnik so bili v presenetljivo dobrem stanju, zato sem jih samo zmontiral nazaj z malo popravki brusnega papirja.

Prilagam mere semeringov in ležajev, če bo kdo iskal za naprej, vhodni semering za menjalnik ni imel mer na sebi, pozabil zmerit s šublerjem... :(
izhodni semering motorja 54/82/11.5
izhodni semering menjalnika 45/62/10
vhodni ležaj menjalnika 6205 NR/C3
vodilni ležaj 410 0003 10

Zdej pa nabirat kilometre. Če bo 1.6. kdo na 3. mednarodnem srečanju vozil OPEL v Laškem, se vidimo!
User avatar
pero27
Posts: 2666
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 20 May 2024, 09:37

Vhodni semering za menjalnik je 25x35x7mm, sem jaz ravnokar menjal.

Upam da si to cev po kateri se vozi potisni ležaj zatesnil z dihtmaso na menjalnik, ker drugače bo spet vse mastno (poglej mojo temo) in jo po zunanji strani namazal z neko temperaturno obstojno mastjo (na tastari se vidi da ni blo mazanja in jo je potisni ležaj zakalil).
Blaž
Posts: 24
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 21 May 2024, 15:00

Bemtiš, to sem delal že prejšnji teden, pa nisem spremljal foruma, tako da diht masa žal ni bila prisotna, namazano pa je tako kot mora bit. Bom pa spremljal če bo mastno in popravil ko bo avto spet dvignjen, hvala! :)
Blaž
Posts: 24
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 17 Jun 2024, 10:27

Oukejj, za vikend sem bil na kadett c meetu na hrvaškem, vse super fajn, potem pa...
Image
za domov pa se je prižgala lučka olja. Vse okej, če nebi cca mesec nazaj dolil olja skoraj polno (cca 600km prevoženih v tem času)...Pol se pa vprašaš, kaj bi bilo. Motorja nisem še imel narazen, zato ne vem kakšen je notri. Menjal sem tesnila pokrova verige, karterja, pokrova ventilov, semeringe na prednji in zadnji strani motorja, ampak je doma v garaži še zmeri mastno po tleh, prav tako pa mi je začelo metat olje ven skozi filter na pokrovu ventilov (cev, ki gre v ohišje filtra je počila med vožnjo, druge nisem dobil, pa sem dal filter gor). Zdaj pa dejansko ne vem, ali mi je začelo tolko olja spuščat in metat ven, ali ga motor dejansko več požre kot ven izmeče...Kaj naredit, kako preverit kaj bi bilo, oz kako resno je stanje motorja?
User avatar
pero27
Posts: 2666
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 17 Jun 2024, 13:10

Ta ohv mašina kar rada precej diha čez tist oddušek oljnih hlapov na pokvou motorja.
Verjetno je tolk olja nadihala v ta tvoj filter, da ga je čist zabasala z oljem in zdej ne pusti dovolj pritiska mim in ti oljno meglico poriva mim obročkov v cilindre in zgori.
Dej filter dol pa še enkrat probaj z šlaufom.
Pa nisem še vidu kadetta ki bi bil spodaj suh več ko par 1000km
Za začetek ti fali dihtmasa na tisti cevi na menjalniku.
Anzee
Posts: 2001
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Anzee » 17 Jun 2024, 13:28

Blaž wrote: 17 Jun 2024, 10:27 . Vse okej, če nebi cca mesec nazaj dolil olja skoraj polno (cca 600km prevoženih v tem času)...Pol se pa vprašaš, kaj bi bilo.
Mnenje isto kot od Perota... zabit oddusek, visok tlak oljnih hlapov v motorju... daj stran tisti mali filter, namesto njega mogoce oil catch can, pa bos videl koliko se nabere..
Blaž wrote: 17 Jun 2024, 10:27 Menjal sem tesnila pokrova verige, karterja, pokrova ventilov, semeringe na prednji in zadnji strani motorja, ampak je doma v garaži še zmeri mastno po tleh, prav tako pa mi je začelo metat olje ven skozi filter na pokrovu ventilov
Na sprednji strani glavne gredi ni semering ampak plutovinasta dihtunga kot vem. Ali si jo pred vgradnjo namocil za 1 dan v motorno olje ali si dal notri suho? Ce je suha, potem jo je scufalo in pusca...
User avatar
pero27
Posts: 2666
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 17 Jun 2024, 13:31

Standard oprema je pluta, ja, sam se zdej dobi namest tega tud semering. Ga mam tud jst na pultu in je naslednja stvar ki je za zmontirat.
Blaž
Posts: 24
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 02 Jul 2024, 12:55

Anzee, catch can je v planu enkrat, ampak zdej ni šlo, mamo verjetno žal vsi še neke druge stvari zraven avtov (čeprav bi rajši dal na kadetta :D) in je blo treba še tam neki vložit, se pa dobi semeringe in plutaste kot je reku že reku pero...

Evo, tisti gobica filter sem dal stran, in sestavil vse skupaj z cevjo povrata v ohišje filtra, prav tako pa cevko iz fergazerja do cevi povrata.Z gobico je avto laufu celo letošnjo sezono okej, cca 2000km, razen olja ki ga je ven pometalo.

Zdej pa spet rabim pomoč. Po menjavi gobice na cev je avto delal normalno nekje 30min vožnje 50-70km/h, potem pa po 20min pavzi vžge brez problema, ampak če mu ne dodaš gasa, takoj crkne. Sem ziher, da ni tolko hladen da bi rabu čok, sem za hec tut to probu.

Obljubim, da je avto dejansko vozen in je redno v prometu, kljub vsem vprašanjem za pomoč na tem forumu in malo dokumentacij iz prometa :D
User avatar
pero27
Posts: 2666
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 03 Jul 2024, 08:20

Ja zdej maš čist drugo pritisk v vakum cevkah, ane. Bo treba še enkrat fergazer in kot vžiga nastavit.
Prej ti je pritisk šopalo v vakum cevke, zdej ti pa dejansko vakum vleče, kot je treba.
Post Reply