Opel Kadett 1976

Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett 1976

Post by Blaž » 08 Mar 2024, 08:15

Če se bo kadett prodajal pošlji sporočilo, malo faušije med družino pri nas je resna zadeva, plus mojemu bratu se že malo brez veze zdi, ker nima svojega projekta, pol more pa skos meni pomagat :D
User avatar
furi
Posts: 206
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 07 May 2024, 16:18

Spet sem dobil malo veselja do kadetta, lovim val prej kot me mine...

Imam webre 45 152g s šterimi progression luknjami. Sliko sem pobral z neta, so pa dejansko tako razporejene (pri meni jr tam kjer piše planned, dejansko luknja).

Problem je v tem, da naj bi loputa v zaprti legi, pokrivala prvo luknjo. Kot na sliki. Če jo naštimam tako, imam minimum na 300 rpm in valda ne dela.

Kje sem zgrešil? :roll:

Image
User avatar
eugene
Posts: 1278
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett 1976

Post by eugene » 08 May 2024, 08:21

Nič nisi zagrešil. Ti naštimaj loputo tako da boš imel minimuv ok. Problem bo ker boš imel deloma eno od lukenj že odprto in se zna zgodit, da bo zmes prebogata takoj iz minimuma ker bo progresion sistem že deloval. Isti problem je imel Lauko ko sem mu jaz povrtal webre in sem nove lopute naredu tako, da je sedela direkt na luknji kot priporoča literatura. Originalno niso bli tako narejeni. Potem sem mu naredu nove lopute, ki so sedele kak mm za luknjo tako, da je lahko nastavu minimum brez da bi bla prva luknja že odkrita.

Če boš imel probleme z prebogato mešanco takoj iz minimuma imaš 3 rešitva.

1) zvrtaš luknje v loputo tako, da bo že ta luknja dovajala neki zraka za dvig minimuma. Začneš z ene 2mm recimo.

2) zamašiš to prvo luknjo. 2k Tekoča kovina recimo.

3) izdelaš nove lopute tako, da bojo sedele kak mm za to prvo luknjo.

To je primer ko vse vse kar lahko prebereš na netu glede tega kako more bit to pravilno narejeno ne drži.
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3077
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by L4UK0 » 08 May 2024, 19:50

Nek podoben lov sem imel tudi jaz ja...
eugene wrote: 08 May 2024, 08:21 1) zvrtaš luknje v loputo tako, da bo že ta luknja dovajala neki zraka za dvig minimuma. Začneš z ene 2mm recimo.

2) zamašiš to prvo luknjo. 2k Tekoča kovina recimo.

3) izdelaš nove lopute tako, da bojo sedele kak mm za to prvo luknjo.
Za opcijo 2 nisem sam nikoli zbral poguma, opcijo 1 pa sem probal a ni bilo želenega rezultata...mislim, da sem na koncu končal na 4mm luknji pa še vedno ni delovalo kot bi si želel, samo eno dodatno spremembo sem uvedel s katero je bilo še bolj nemogoče vse skup nastavit. Opcija 3 je bila izboljšava, ni pa čisto rešila problema. Nikoli nisem točno ugotovil zakaj, ker sem Webre potem zamenjal z OER.

P.S. Sem bil pa prepričan, da sem imel ta problem zaradi vrtanja bodyjev iz 40 na 45. Očitno se zadeva pojavlja tudi na tovarniških...? :think:
Image
Post Reply