GILERA SP02-CUSTOM
GILERA SP02-CUSTOM
Zdravo
Takšno sem kupil za rezervne dele. Ni bilo dosti uporabnih delov, zato sem se odločil za prodajo.
Ker Gilere ni kupil nobeden resen kupec, sem se odločil, da jo obnovim malo po svoje, z manjšimi predelavami in porabim stvari ,ki že dolgo ležijo po škatlah.
Takšno sem kupil za rezervne dele. Ni bilo dosti uporabnih delov, zato sem se odločil za prodajo.
Ker Gilere ni kupil nobeden resen kupec, sem se odločil, da jo obnovim malo po svoje, z manjšimi predelavami in porabim stvari ,ki že dolgo ležijo po škatlah.
Last edited by jur76 on 23 Feb 2024, 10:50, edited 1 time in total.
Re: GILERA SP02-CUSTOM
Kot prvo sem se lotil predelave Štroma za vžig, ker ga ni bilo zraven in se ga skoraj ne da več dobiti, če se pa pojavi kje na netu pa je drago k pri zlatarju.
Po meritvah, kaj bi lahko uporabil, sem ugotovil, da z malo predelave noter v mašino spravim plato od Tomosa(12V 80W-Tomos CTX) in zunanjo cinšpulo.
Rečeno-storjeno
Na plati sem povečal sredinsko luknjo, doma sem imel še en 80w magnet od GILERE RV.
Prvo sem nastavil bat 1,5 pred mrtvo točko, vse lepo označil
Na magnetu sem postružil konus za odpiranje platin, nato pa z voltmetrom meril, kdaj se platine odprejo 1,5 mm pred mrtvo točko, konus na magnetu sem moral večkrat popravit (beri ročno z biaksom) ,da sem ujel točko odpiranja platin.
Seveda je uspelo in ISKRA je bila na pravem mestu.
Od nekega projekta mi je ostal Delorto 28, ne vem od katerega motorja je. Izdelam še koleno in pripravljeno na zagon.
Seveda je noter v fergiju prevelika diza, ampak za zagon bo v redu.
Mašina je po kakšnih 20 letih zapela, mal jo je zalivalo, važno da je ratalo.
Seveda olje je teklo iz povsod in tudi hladilna tekočina-očitno je motor zmrznil.
Po meritvah, kaj bi lahko uporabil, sem ugotovil, da z malo predelave noter v mašino spravim plato od Tomosa(12V 80W-Tomos CTX) in zunanjo cinšpulo.
Rečeno-storjeno
Na plati sem povečal sredinsko luknjo, doma sem imel še en 80w magnet od GILERE RV.
Prvo sem nastavil bat 1,5 pred mrtvo točko, vse lepo označil
Na magnetu sem postružil konus za odpiranje platin, nato pa z voltmetrom meril, kdaj se platine odprejo 1,5 mm pred mrtvo točko, konus na magnetu sem moral večkrat popravit (beri ročno z biaksom) ,da sem ujel točko odpiranja platin.
Seveda je uspelo in ISKRA je bila na pravem mestu.
Od nekega projekta mi je ostal Delorto 28, ne vem od katerega motorja je. Izdelam še koleno in pripravljeno na zagon.
Seveda je noter v fergiju prevelika diza, ampak za zagon bo v redu.
Mašina je po kakšnih 20 letih zapela, mal jo je zalivalo, važno da je ratalo.
Seveda olje je teklo iz povsod in tudi hladilna tekočina-očitno je motor zmrznil.
Last edited by jur76 on 23 Feb 2024, 11:10, edited 1 time in total.
Re: GILERA SP02-CUSTOM
Projekt je malo čakal na prosti čas, potem pa počasi dalje.
Ker je bil odrezan zadnji konec, sem imel na srečo še enega v rezervi in sem ga zavaril na grušt.
Tudi zadka ni bilo in sem zato premeril zadek od obnovljene Gilere in iz kartona naredil obliko, nato pa oblekel v poliester.
Nato še malo prilagajanja in izdelava nosilcev ter montaža sedeža, ki je še ostal od obnove prejšnje Gilere.
Ker je bil odrezan zadnji konec, sem imel na srečo še enega v rezervi in sem ga zavaril na grušt.
Tudi zadka ni bilo in sem zato premeril zadek od obnovljene Gilere in iz kartona naredil obliko, nato pa oblekel v poliester.
Nato še malo prilagajanja in izdelava nosilcev ter montaža sedeža, ki je še ostal od obnove prejšnje Gilere.
Re: GILERA SP02-CUSTOM
Kmalu je sledila še montaža, polomljenega oklepa, ki je ostal od obnovljene Gilere.
Navaril sem začasne nosilce, ki so bili kasneje odstranjeni, toliko, da sem lahko zmontiral oklep in masko.
Sledila je še montaža sprednje strehce od Ducati-ja.
Uredil sem še zavore in motor je bil pripravljen na preizkus.
Po menjavi nekaj diz v uplinjaču je motor nekako normalno peljal in za sabo puščal kako kapljo olja in antifriza.
V tej fazi sem dal motor spet v prodajo, bilo je nekaj zanimanja, vendar se fantje ustrašijo takega projekta ali pa bi ga imeli napol zastonj.
Seveda se za lastnika ni vedelo kdo je, ker je motor šel čez več lastnikov brez prepisa.
Motor sem našel na Avtolog, vendar v sistemu ga ni bilo, ni bil prepisan.
Ker je imel motor na gruštu nalepljeno napol uničeno nalepko, do kdaj je registriran, ali cel leto ali pol leta( to smo imeli včasih tudi na avtih) smo po tej nepopolni številki prišli do vpisa in do lastnika.
Kmalu sva se z lastnikom dobila in uredila prepis.
Zato je sledila logična odločitev, da se motor spravi na cesto.
Navaril sem začasne nosilce, ki so bili kasneje odstranjeni, toliko, da sem lahko zmontiral oklep in masko.
Sledila je še montaža sprednje strehce od Ducati-ja.
Uredil sem še zavore in motor je bil pripravljen na preizkus.
Po menjavi nekaj diz v uplinjaču je motor nekako normalno peljal in za sabo puščal kako kapljo olja in antifriza.
V tej fazi sem dal motor spet v prodajo, bilo je nekaj zanimanja, vendar se fantje ustrašijo takega projekta ali pa bi ga imeli napol zastonj.
Seveda se za lastnika ni vedelo kdo je, ker je motor šel čez več lastnikov brez prepisa.
Motor sem našel na Avtolog, vendar v sistemu ga ni bilo, ni bil prepisan.
Ker je imel motor na gruštu nalepljeno napol uničeno nalepko, do kdaj je registriran, ali cel leto ali pol leta( to smo imeli včasih tudi na avtih) smo po tej nepopolni številki prišli do vpisa in do lastnika.
Kmalu sva se z lastnikom dobila in uredila prepis.
Zato je sledila logična odločitev, da se motor spravi na cesto.
Re: GILERA SP02-CUSTOM
Motor sem razstavil in popravil grušt, potem je šlo ostalo na peskanje ter barvanje.
Mašino sem pretesnil, nove batne obročke in to je to.
Nabavil sem nove gume in še par malenkosti in sestava se je začela.
Izdelal sem komplet novo inštalacijo, ker je ni bilo, potem vgradil zadnje luči, ki mislim da so od Honde Nsr
Popravil sprednji oklep in nekaj predelav ter, izdelal nekaj novih nosilcev, popravil zlomljena ogledala in že je bilo pripravljeno za ličarja, ki se je ob ogledu pripeljanega zelo razveselil .
Mašino sem pretesnil, nove batne obročke in to je to.
Nabavil sem nove gume in še par malenkosti in sestava se je začela.
Izdelal sem komplet novo inštalacijo, ker je ni bilo, potem vgradil zadnje luči, ki mislim da so od Honde Nsr
Popravil sprednji oklep in nekaj predelav ter, izdelal nekaj novih nosilcev, popravil zlomljena ogledala in že je bilo pripravljeno za ličarja, ki se je ob ogledu pripeljanega zelo razveselil .
Re: GILERA SP02-CUSTOM
Po nekaj mesecih mučenja mojega Ličarja, sem dobil nazaj pobarvano tko kot sem si zamislil.
Re: GILERA SP02-CUSTOM
In pa končna sestava.
Zdaj moram še malo uglasiti uplinjač, potem pa registracija in kak krog po vasi.
Pa je rešen odpada.
Zdaj moram še malo uglasiti uplinjač, potem pa registracija in kak krog po vasi.
Pa je rešen odpada.