Opel Manta A GT/E

User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Fleko » 23 Jan 2024, 16:25

pero27 wrote: 23 Jan 2024, 15:18 Drgač Raing Diffs srbija ima conversion kit "LSD" špero (un blok z fedri) za to akso.
Jst sem dal to v e30 in dela odlično.
Če bi vozil drift cup bi jo nedvomno hitro prekuril (majhna naležna površina), za občasno odnašanje riti je pa glede na to akko je narjena čist vredu. ;)
Lahko rišeš 11-tke s tem kitom in koliko si z njim prevozil?
Me matra da bi montiral v e28 ta kit ker je poceni. Tam potrebujem ravno toliko, da ne koplje samo ena, ker je kr bedno :lol:

Imam njihov kompleten dif s 5 aktivnimi lamelami pa sem zaenkrat zadovoljen, samo še enega za 2.5k€ kupovati ne hvala.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by pero27 » 23 Jan 2024, 17:46

Prevozil še nisem neki ful, ulaufal sem ga po predpisanem postopku, dal predpisano olje, postružil kar je blo treba postružit. In ne sam da črte nardi, nardi črte z obemi kolesi tud ko sem testno na polno štartal z enim kolesom v peščeni bankini in z drugim na suhem asfaltu. Uglavnem zaklene kolesi skupaj skor 100% na polni obremenitvi.
Glede dolgoživosti bomo vidl. Mam na polici tud tapravo bmw špero za v ta diff, sam sem ob ful znižani ceni za black friday nabavil ta kit, ker me je vedno firbec matral al to dela al ne.
Zdej bi ga nabavil še za kadetta, pa ga majo na žalost na voljo samo za tavelko opel akso.

Princip delovanja je pa drgač popolnoma isti kot pri klasični bmw LSD šperi (sicer z boljšimi rampami), samo naležna površina obeh "sklopk" je ene 3x manjša kot pri tapravi šperi. Sej zato se mi zdi da bi lahko bil problem pregrevanje, če bi mel res avto za drift.
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by L4UK0 » 23 Jan 2024, 18:34

pero27 wrote: 23 Jan 2024, 15:18 Drgač Raing Diffs srbija ima conversion kit "LSD" špero (un blok z fedri) za to akso.
Jst sem dal to v e30 in dela odlično.
Huh, do zdaj nisem slisal nobenega pozitivnega feedbacka za to "spero". Kej vec info?
Je pa res, da je meni Torsen cist OK, pa pero27 pravi, da ni tist za nikamor. :lol:
Kakorkoli, neki bi Anzee lahko upgrejdal po vsem tem casu... :P

P.s. si me prehitel s svojim odgovorom ;)
Image
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Opel Manta A GT/E

Post by killer_beast » 23 Jan 2024, 21:58

L4UK0 wrote: 23 Jan 2024, 18:34
Je pa res, da je meni Torsen cist OK, pa pero27 pravi, da ni tist za nikamor. :lol:
Kaj pa je narobe s Torsen špero? Za street je praktično v vseh pogledih bolj primerna kot plated LSD - prime bolj linearno, ni tako agresivna, manj vzdrževanja, manj ropotanja ... :)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Fleko » 26 Jan 2024, 10:16

L4UK0 wrote: 23 Jan 2024, 18:34 Huh, do zdaj nisem slisal nobenega pozitivnega feedbacka za to "spero". Kej vec info?
Tudi jaz v Slo nobenega. Iz tujine sem nekaj pozitivnih in sedaj Pero prvi, kateri je v Slo pohvalil.

@killer_beast - nič ni narobe s Torsen - za road use je čisto ok. Tudi za FWD bi raje torsen kot plated. Če pa hočeš nekega RWD ''huligana'' si sestaviti pa je plated the way to go.
Moj plated LSD na poly in alu pušah je kar glasna in agresivna zadeva, ampak nima toliko preload-a, da bi kolo spodrsaval.
Get low, no matter how
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Opel Manta A GT/E

Post by killer_beast » 26 Jan 2024, 14:10

Fleko wrote: 26 Jan 2024, 10:16
L4UK0 wrote: 23 Jan 2024, 18:34 Huh, do zdaj nisem slisal nobenega pozitivnega feedbacka za to "spero". Kej vec info?
Tudi jaz v Slo nobenega. Iz tujine sem nekaj pozitivnih in sedaj Pero prvi, kateri je v Slo pohvalil.

@killer_beast - nič ni narobe s Torsen - za road use je čisto ok. Tudi za FWD bi raje torsen kot plated. Če pa hočeš nekega RWD ''huligana'' si sestaviti pa je plated the way to go.
Moj plated LSD na poly in alu pušah je kar glasna in agresivna zadeva, ampak nima toliko preload-a, da bi kolo spodrsaval.
Ja, to se pa strinjam, sam imam izkušnje bolj s FWD šperami in so 1.5-way ali celo 2-way kar preveč agresivne za vsakodnevno vožnjo.
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Anzee » 19 Feb 2024, 15:27

Koncn lahko naredim updejt :D

Ze pred casom je prsou torque tube in pritikline iz peskanja in barvanja... very good
Image

Image

Image

Pri sestavi sem uporabil tudi nove nosilce, bump stope, puse za na karoserijo, ...
Image

Image

Spoleru sm pa tut se mal del torque tuba ki pride v semering..
Image

V paketu je prisla pa tudi nova salt-kulisa za manto A z getragom 240. Do zdaj sem imel predelano originalno od Mante B, ta je pa namensko za A, plus malo sodobnejsi kosi so tukaj.
Image

Potem sem zacel vse skupaj dajat... ko sem vse gor tlacu se mi ni dal slikat... sem pa zamenju se dihtungo pokrova diffa, kar pomen da sem spucu in pobarvu ta doticni pokrov
Image

Pa en uc vrgu na zobnike... nimam pojma, mogoce so sfukani
Image

Se eno stvar je blo treba zamenat.. gumi cevka zadnjih zavor je bila v kurcu, zadnje zavore so zato malo drzale. Tkole je razpadla...
Image

Obenem sem spucal in pobarval se omejevalec tlaka za zadnje zavore.. Manta A ga ima skoraj cisto zadaj pri aksi..
Image

Zamenjal z drugo cevko iz Prita, sestavu.. za odluftat sem si pa sprintal nov pokrovcek rezervoarja za bremz olje, dodal kolesarski ventilcek in nataknil gor cev iz kompresorja ter cca 1bar nadtlaka. Zadeva se je skoraj sama zluftala 8-)
Image

Mogoce bi mogu kr celo olje zamenjat, je mal ze usran lol
Image

Potem je sledila testna voznja.. menjava sredinskega lezaja ni prinesla nic spremembe v kvaliteti/glasnosti voznje, je pa vsaj zaradi novega semeringa torque tube suh. Nek whine pripisujem sedaj kaksnim lezajem v diffu ali pa zobnikom. Bremze tudi ne drzijo vec. Schaltkulisse je bolj natancen in krajsi, edino kot rocice je sedaj malo drugacen, se moram se malo poigrati..
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by L4UK0 » 19 Feb 2024, 16:01

Vrhunsko! :thumbup:
Nek podoben sistem za preluftat sem pa tudi jaz enkrat naumil in je res super. Da ne rabiš...
296117037_5389433137773194_6960200929018665423_n.jpg
Image
Post Reply