Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by killergame » 24 Oct 2023, 00:55

Hvala. Se trudim :D

Evo jih. Na olajšanje marsikoga, da ne bom mel sam fake bbs felge :lol:

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by Fleko » 26 Oct 2023, 09:34

Se strinjam, sploh ne vem kaj naj napišem, kot samo to, da pozornost na detajle :clap:
Get low, no matter how
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by karoserist.si » 12 Nov 2023, 17:12

Noro...mi je izredno všeč tvoja natančnost. :clap: Vidim, da ti tudi volje ne zmanjka ;).

killergame wrote: 24 Oct 2023, 00:55
Evo jih. Na olajšanje marsikoga, da ne bom mel sam fake bbs felge :lol:

Image

To so pa taprave felge :thumbup: Če prav vidim so v original stanju in praktično brez poškodb robov? Super ulov.
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by killergame » 14 Nov 2023, 18:31

Hvala :D Ne zmanjka volje ne hehe. Zdej ko se začenja neka podoba videt, me žene naprej delat, kolk mi čas dopušča.

Res je felge zgledajo v original stanju, nič obnavljane. Robovi so čisto brez poškodb praktično ja. Okoli vijakov se je pod lakom mal napihnilo žal. Še iščem rešitev kako uredit. Nočem original vijakov trgat in vn vrtat in nekaj fejk dajat. Idejo mam, da se proba vodno speskat okoli vijakov in pobarvat potem na novo.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by grega983 » 15 Nov 2023, 06:38

Vijake dol postružit ter na novo polakirat. Kakor se spomnim se vijake da dobit nove, se pa spomnim da cena vijakov ni prijazna denarnici.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by killergame » 25 Nov 2023, 01:46

Dobi se fejk vijake oz kopije neke, sam nočem tega. Bom probal nekak rešit, da original vijake obdržim.

Nove homokinetične zglobe zunanje je kr težko dobit, sploh za tastaro verzijo ABS. Plus doma mam ene 6 polosovin najmanj, tko da sem zglobe razstavo pa zbral 2, ki notri nimata videt skoraj nobene obrabe. Odzunaj speskani, pobarvani s primerjem, črno in krona za ABS rumena, kot original :)

Image

Image

Image

Image

Potem pa zložit nazaj

Image

Image

Test fit polosovin vse ok, sem pa zaenkrat pustil brez njih, ker ranim samo zglobe zaradi ležajev. Polosovine bi mi pri premikanju avta bile samo v napoto in praskale po mostu.

Image

Image

Obenem pobarval še par drugih zadev. Zglobe recimo, katere je zgleda vsakemu proizvajalcu težko zaščitit. In potem so po 1 dežju rjavi, kot da so stari 30 let :roll:

Image

In pa vzvode prestavne ročke

Image

Montiral volansko letev. Nove gumice volanske, leva rdeča strongflex rešitev, ker je original prišla samo z volansko letvijo. Pa dal sem nove cevi, ker zakaj pa ne? :lol: :D

Image

Image

Namazana z mastjo

Image

In sestavljena z novimi manšetami

Image

Potem pa končno dalje. Z voskom našprical koše okoli amortizerja. Čeprav do sem skoraj ne pride nobena umazanija, ker vse zapre amortizer velik in kolotečne plastike, nima kej škodit.

Image

Image

Zmontiram amortizer in ugotovim, da sem pozabo v uho amortizerja vstavit distančnik. Snami ponovno, dodaj distančnik

Image

No pri montaži, kjer ni šlo vse lepo gladko, je zadeva počila.. :roll:

Image

Ker se mi iskreno ni dalo drugega snemat, čistit, itd, sem montiral tega, ker dejansko nima druge punkcije, kot da, da zapolni prostor amortizerja

Image

Na tej strani imam po nekem čudežu eno novo šalco zgornjo, katero sem po čisti sreči dobil

Image

Akcija dalje. Premnik

Image

Image

Zaščita diska

Image

Original robo vn privleko iz omare. Original končnik volana, diski, ploščice

Image

Image

Looking good :D

Image

In desna stran gotova. Morem še edino vse na moment ključ zategnit in to je to.

Image

Image

Pa sestavil še drugi amortizer, da isto ponovim še na drugi strani in spravim avto nazaj na kolesa na komplet novem podvozju in zavorah spredaj :D Sestavljanje 164 amortizerja je ZELO zanimivo. Vpetje fedra postrani spodaj, postrani zgoraj. Spodnjo šalco postaviš na ležaj, ki se vsede na amortizer. Dodaš feder, zgornjo šalca fedra in gume ki pride na njo, ponovno ena šalca in zgoraj še en nosilec amortizerja z ležajem. Pa feder, ki je ogromen in ga nikjer ne moreš dobro zapet z orodjem, ker ne dobiš orodja potem vn. Zato še dodatna pomoč x številka gurten in dodaten par rok, ki vse to drži nekako skupaj, da se zategne zgoraj amortizer.

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by killergame » 06 Mar 2024, 03:49

Še sem živ. Komi, ampak sem :) Preveč dela na vseh koncih, pa nič časa za lastne projekte in avte.. Kaj dosti novega ni, je avto več ali manj stal 2 meseca pokrit.


Sestavilo se je še levo stran podvozja do konca

Image

Image

Pa nardil en hiter test fit

Image

Image

Potem je šla pa nazaj na kolesa končno in na tla

Image

Image

Počasi se polni pri kolesih

Image

Začel napeljevat tudi kable levo stran motornega prostora

Image

Za dolžine, kako napelat, povezat, itd, sem dal luči provizorično gor za lažjo predstavo

Image

Image

Image

Pri spuščanju avta na tla pa nekaj čudno škripalo in mi ni blo jasno kaj. Po par min odkrivanja, se je izpazalo da zvoke spušča semering amortizerja, katerega sem pozabil očistit, da tudi suh je bil zgleda

Image

Malo silikon spreja in je bila tišina. Bomo vidli za kako dolgo.

Image

Potem je pa končno prišel čas za zalepit prvo steklo na avto. Očistil temeljito staro steklo original, ki ga imam. In ugotovil, da je neuporabno... Noro popikano od kamenčkov in polna ris od brisalec..

Image

Image

Image

Image

Z motorji je še vedno zelo veliko dela, tako da se je šla dama malo preluftat vn, vmes ko se je menjavalo motorje na stojalu :)

Image

Image

Pri kolegu si sposodil klešče v katere so končno pasale čeljusti za kable, tako da sem lahko dokončal vžigalne kable in obenem si naredil še en extra set.

Image

Image

Image

Se je pa vmes zgodila ena katastrofa, med delom na enem izmed motorjev... Med odtegovanjem ene pizdarije, me je vrglo nazaj k je spustilo, obenem pa stopil še na brake cleaner, ki mi pred tem padel na tla. Pa sem leto po tleh in obenem z enim ogromnim ključem z zobki po avtu. Prvi pogled na zelo močno in debelo pokrivalo, ki sem ga raztrgal, sem že vedel, da ne bo nič dobrega.. Dvignem pokrivalo in najdem poštodovano barvo do šprickita... En mal kričanja od jeze in bolečine, potem pa naslednji dan iskat kaj se da rešit.

Image

Image

Image

Image

Ličar mi je poslal barvo

Image

Potem pa ko je bil kolega v mojem koncu, je pa tole bila prva faza popravila, da se poškodbo zapolni z barvo. Dalje sledi brušenje in upanje, da je dosti debelina laka in poliranje.

Image

Po 1 tednu iskanja, veliko mail, klicev, itd. Mi je kolega preko svojega znanca uspel zrihtat novo steklo 164. Nakar je sledilo dolgih 2 meseca čakanja, da je steklo prišlo. Potem pa takoj montaža, ker najbolj varna je zalepljena na avtu.

Image

Je sicer Shatterprufe firma, ampak to je neka podružnica od Pilkingtona in tudi nalepka je na steklu dejansko Pilkington

Image

Prvo je bilo potrebno nalepih tesnilo na notranjo stran stekla, ki sem ga uspel dobit novega original še. Njegov namen je držanje distance in preprečevanje, da bi lepilo porinilo proti notri. Ta nama je delal tudi daleč največ težav pri montaži, ker je skoraj L oblike in je nov skoraj pod 90°, tako da se ne zloži čisto najlepše skupaj,

Image

Dalje je sledila montaža vseh okrasnih letvic, ki jih ta avto reees nima malo. 3 inox letvice ob straneh in zgoraj, pa vsaka ma še svoje tesnilo ki ga je potrebno napelat v utor. Pa spodaj še 4 plastična letvica s tesnilom.

Image

Zatem je prišlo na vrsto par poizkusov na suho na avtu, nastavit spodnje nosilce stekla, na pravo višino. Ujet višino in pozicijo levo desno na avtu in vse označit.
Ko sva vse to označila, pa primer na steklo in avto namazat.

Image

Image

Pa še največja jeba. Ročno stiskat to lepilo je zelo ne zabavno. Ne priporočam nobenem. Se je kolega kr orng namatral :D

Image

Image

Pol je šlo pa zares. Odstranila še havbo, kar se je izkazalo za zelo dobro odločitev. Popravil ni praktično nič ko jo položiš, je treba v prvo zadet kar se da točno. Kak milimeter sva jo dala preveč v desno, ampak nebi smelo bit problema nobenega zaradi tega. Sva jo pa zagurtnala čisto nežno, sam tolk da jo je mal stisnilo na vogalih.

Image

Image

Gurtne sem pustil na steklu 3 dni, da se posuši lepilo čimbolj tudi v globino.

Image

Se je lepo razlezlo

Image

Image

In pa odstranitev gurten :D

Image

Image

Čez dva tedna gre pa še zadnja na avto plus vsa tesnila zunanja, da so potem vse stekla nazaj končno in je kabina zaprta.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by pero27 » 06 Mar 2024, 09:43

Ma ja, tole z ročnimi pištolami in avtomobilskimi lepili je samo matranje, pa še lepo ne moreš črte potegnit ker se matraš z stiskanjem.
Jst sem se zajebaval z dihtmaso za stike na tak način enkrat in se ne bom nikol več; naslednjič investiram v električno pištolo za tube.
Avto zgleda pa top!

Kaj je pa ta okrogla stvar z kablom ki štrli ven iz cevi amortizerja? Ne mi rečt da ma to magnetno nastavljive amortizerje?! :wtf:
Image
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by killergame » 06 Mar 2024, 12:15

O ja vem, sem crkno k sem stiskal tisto pasto za spoje tudi. Tuki pa iskreno nisem vedo, da je ta pasta še bolj hardcore za šipe :lol: Bi bla električna veliko boljša ja, pa še bolj enakomerno bi se dalo nanest.

Amortizerji so električni ja.Tole je selenoid k odpira en prekat notri, majo namreč amortizerji 2 prekata. Maš sport mode pa auto mode, k na podlagi ene 6-7 senzorjev potem prilagaja trdoto amortizerjev glede na pospeševanje, bremzanje, položaj volana, nagibanje avta, itd. :)
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post by grega983 » 06 Mar 2024, 12:18

Lepilo za steklo je poliuretan in pomaga, če dozo pred tem daš na toplo (več kot sobna temperatura) in je delo opazno lažje. Še vedno pa je veselje :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply