Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- pero27
- Posts: 2640
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Pa še Turbo Super za povrh (ja, vem da se izključuje, sam zihr ma en čičo nekje v južni italiji čist vse možne oznake zadej nalimane )
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Turbo intercooler.
Hud avto killergame. Ne poznam Alfa scene pri nas, si pa mislim da bo verjetno naj 164 v slo. Si jo bom definitivno ogledal če se vidimo na kakem srečanju.
Hud avto killergame. Ne poznam Alfa scene pri nas, si pa mislim da bo verjetno naj 164 v slo. Si jo bom definitivno ogledal če se vidimo na kakem srečanju.
Let's go Brandon!
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Nima je kej bit škoda. Kolk časa, živcov, denarja bo pobrala, more vse to povrnit pol. Dobila bo orng zaščito in pol sam gasa
Ja italijani napokajo tega gor haha. Sam men je hudo. Sicer deteljica ne spada sem zravn, ker 164 QV ma sam to dvoje. Navadna pa sam 3.0 V6. Jz pa ker delam po svoje, sem si tko zamislo. Lahk bi edin verjetn malo manjše pisave dali, ne glih največji font, da ga še vsak stari slep čiko vidi
Hvala eugene. Take obnove bilokera Alfe pri nas, tolk v detajle, sploh ne pomnim. Take obnove 164, pa tut nikjer v tujini nisem še nikoli zasledil. Ni velik takih norcov na 164, kot jz Pri nas je pa živih še glih ene 10 komadov mogoč (če štejem vse verzije), pa nobene ne bo nikjer bliz moji.
Ja italijani napokajo tega gor haha. Sam men je hudo. Sicer deteljica ne spada sem zravn, ker 164 QV ma sam to dvoje. Navadna pa sam 3.0 V6. Jz pa ker delam po svoje, sem si tko zamislo. Lahk bi edin verjetn malo manjše pisave dali, ne glih največji font, da ga še vsak stari slep čiko vidi
Hvala eugene. Take obnove bilokera Alfe pri nas, tolk v detajle, sploh ne pomnim. Take obnove 164, pa tut nikjer v tujini nisem še nikoli zasledil. Ni velik takih norcov na 164, kot jz Pri nas je pa živih še glih ene 10 komadov mogoč (če štejem vse verzije), pa nobene ne bo nikjer bliz moji.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Zdej jo redno sončim in barva še vedno malo smrdi. Za napisi zadovoln. So ravno in lepo vse izpadlo. Zadovoln
Tablice ne bom limal na barvo novo, ampak bo kr na okvirčku lepo
Volansko letev sem začel zlagat počasi tudi. Original nove puše nabavo, te ki se dajo dobit. Druge so prišle zapertlane v nosilec. Sem moral nosilec povrtat in potem našel po premeru primerne nove strongflex
Probal dam drugam pocinkat rumeno dele in je katastrofa. To je za njih rumeno cinkanje levo Ker je zadeva skrita in ker se mi ne da na novo pošiljat in spet čakat, bom verjetno pustil tko.. Čeprav stežka
Tablice ne bom limal na barvo novo, ampak bo kr na okvirčku lepo
Volansko letev sem začel zlagat počasi tudi. Original nove puše nabavo, te ki se dajo dobit. Druge so prišle zapertlane v nosilec. Sem moral nosilec povrtat in potem našel po premeru primerne nove strongflex
Probal dam drugam pocinkat rumeno dele in je katastrofa. To je za njih rumeno cinkanje levo Ker je zadeva skrita in ker se mi ne da na novo pošiljat in spet čakat, bom verjetno pustil tko.. Čeprav stežka
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Po 100 letih spet mal update. Ni blo časa za 164, sem mel ene druge projekte za stranke, pa motorji, itd.
Mal shopinga spet blo
EBC zavorne pletene. Nisem še sigurn al grejo one gor al original gumi. Kupo sem jih, ker je bla dobra šansa.
Končno rešil tudi letvice inox okoli ogledala. Nekaj ni hotlo skupaj dobro sedet in sem rabil par korakov nazaj, da sem potem uspel sestavit ok skupaj
Tako da sem potem lahko končno tudi vrata sestavil do konca
Zvočna izolacija očiščena
Nove anti-vibracijske spužve
Seveda nove žarnice v lučke
Pa še zadnja vrata
Zvočna izolacija before in after
Zgornjo tapeto moram dobit drugo, na tej se je "usnje" malo odlepilo in se vidi grdo
Stare noske za centralno sem vse zamenjal z novimi, ker to je blo preveč grdo
Nabavil sem tudi zaključke avspuha že
Pa po čisto eni glupi sreči, čisto slučajno, našel nove ABS konektorje!
V galmo dal kromirat testno en rorček. O ja! Vsi grejo na kromiranje na novo
Novi so popolni brez ris in popoln odsev
Sicer tudi stari so daleč od slabih, ampak se vseeno vidi razlika novi med 5 starimi
Vrata so vsa 4 kompletno zunaj/znotraj sestavljena
Zdej pa več ni bežanja, pred tistim kar moram nardit. Kabli za kompleten avto.. Preden ne položim kablov, več ne morem kej veliko delat okoli avta
Menjavam vse mase glavne s kompletnimi kabli
Glih ko sem dobro notr pado, se je pa zadeva ustavila. Namen imam namreč zamenjat čisto vse kabel kontakte na vseh relejih, itd, da bojo povsod novi. Nimam pravih kabel kontaktov za releje..nabavil 2 pred časom in nobeni ne odgovarjajo, čeprav so vizualno isti, ampak se eni ne zahaklajo v podnožje releja, drugi so pa prevlki zadaj za kabel in jih ne morem stisnit, niti v podnožje releja ne grejo, ker so zadaj preširoki. Če ko ve kje nabavit prave. PROSIM PROSIM ZA NASVET! Pisal sem vsem možnim firmam, pa noben nima takih
Za vikend je mela prisilni izhod iz garaže in sončenje. Sem rabil garažo nujno prostor za pralni stroj popravit
Mal shopinga spet blo
EBC zavorne pletene. Nisem še sigurn al grejo one gor al original gumi. Kupo sem jih, ker je bla dobra šansa.
Končno rešil tudi letvice inox okoli ogledala. Nekaj ni hotlo skupaj dobro sedet in sem rabil par korakov nazaj, da sem potem uspel sestavit ok skupaj
Tako da sem potem lahko končno tudi vrata sestavil do konca
Zvočna izolacija očiščena
Nove anti-vibracijske spužve
Seveda nove žarnice v lučke
Pa še zadnja vrata
Zvočna izolacija before in after
Zgornjo tapeto moram dobit drugo, na tej se je "usnje" malo odlepilo in se vidi grdo
Stare noske za centralno sem vse zamenjal z novimi, ker to je blo preveč grdo
Nabavil sem tudi zaključke avspuha že
Pa po čisto eni glupi sreči, čisto slučajno, našel nove ABS konektorje!
V galmo dal kromirat testno en rorček. O ja! Vsi grejo na kromiranje na novo
Novi so popolni brez ris in popoln odsev
Sicer tudi stari so daleč od slabih, ampak se vseeno vidi razlika novi med 5 starimi
Vrata so vsa 4 kompletno zunaj/znotraj sestavljena
Zdej pa več ni bežanja, pred tistim kar moram nardit. Kabli za kompleten avto.. Preden ne položim kablov, več ne morem kej veliko delat okoli avta
Menjavam vse mase glavne s kompletnimi kabli
Glih ko sem dobro notr pado, se je pa zadeva ustavila. Namen imam namreč zamenjat čisto vse kabel kontakte na vseh relejih, itd, da bojo povsod novi. Nimam pravih kabel kontaktov za releje..nabavil 2 pred časom in nobeni ne odgovarjajo, čeprav so vizualno isti, ampak se eni ne zahaklajo v podnožje releja, drugi so pa prevlki zadaj za kabel in jih ne morem stisnit, niti v podnožje releja ne grejo, ker so zadaj preširoki. Če ko ve kje nabavit prave. PROSIM PROSIM ZA NASVET! Pisal sem vsem možnim firmam, pa noben nima takih
Za vikend je mela prisilni izhod iz garaže in sončenje. Sem rabil garažo nujno prostor za pralni stroj popravit
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Jz kablšuhov nebi menjal po nepotrebnem. Te na sliki pregledaš in po potrebi rahlo stisneš/raztegneš, da je dober kontakt. Moje izkušnje so, da releji praviloma ne crknejom jih je pa potrebno odpreti in namazati pa pred tem kak oksid očistit. Enako ali pa še bolj pa to velja za stikala. Sem imel na themi in 33 nekaj nesodelujočih električnih komponent zaradi oksidiranih kontaktov v stikalih. Predvsem električni pomik stekel
Pa kot sem že pred časom rekel. Preveri vsak kabel, ker 30+ let stari kabli znajo biti problematični, ko random pod izolacijo vodnik oksidira do te mere, da se prevodnost pade skoraj na nulo in imaš sitne probleme
Pa kot sem že pred časom rekel. Preveri vsak kabel, ker 30+ let stari kabli znajo biti problematični, ko random pod izolacijo vodnik oksidira do te mere, da se prevodnost pade skoraj na nulo in imaš sitne probleme
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Večina kablov in konektorjev je oksidiranih orng, tko da hočem nove dat, da bo tapravi stik spet. Kable pa vsakega posebej preverim upornost in po potrebi menjam itak
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Hvala, sem naročil potem kar kompletne konektorje iz aliexpress. Sem namreč našel iste po kataloški napisani na podnožju releja In je potem podnožje prišlo skupaj z 9 konektorji.
Za zadnji znakec iščem rešitev. Original za 164 se občasno pojavi za nore cene, kere niti jz nisem pripravljen plačat.. Novi, ki niso izpred vsaj ene 15-20 let nazaj so namreč dosti manj zlati.
Sem namreč probal dat novo znak zadnji na plastičnem podnožju od 156, 166, itd, ampak ni to to. Mora bit original od 164 kovinski.
Nabavil vosek za vse votle dele zalit
Pa končno sem se po 1 letu lastništva recarotov, jih spravil prvič očistit in namazat. Vmes jih je seveda napadla že tudi vlaga in plesen
Nabavil sem najboljše možno in vse temeljito očistil
Neverjetno koliko svinjarije potegne vn pravo čistilo
Snel tudi pokrove sedežev in vse pobrisal in namazal
Potem odstranil obe stranski plastiki, ker nista ok držali. Kar hudo počena in grozno popravljena voznikova
Pa sem potem našel doma, da sem že kupil drugo, ki je kot nova
Potrebno bo obnovit še memory tipke in vezje
So pa sedeži sedaj odlični :mrgreen: Zelo zadovoln z nakupom
Obenem očistil in namazal še ostale dele usnjene
Limuzina višje klase, mislili na vse
Potem sem se pa končno spravil nardit tisto, kar odlašal skos 1 let in se izogibal
Seveda kar ličar tudi ni naredil. Odstranil rje in kvalitetno vse pripravil in pobarval v črno. Sem moral zbrusit kar orng veliko.
Pobrusim rjo, zmatiram vse. Hoče z razdrečilom prebrisat, vse črno. WTF? Očitno je model namreč sam na hitro špricno črno bazo preko in to je bilo to Vse pobrisal stran črno, zmatiral ponovno, očistil ponovno.
2k primer Mipa
In pa preko 2k PUR črna barva
Ne vem edino kaj hudiča so tukaj delali prejšni lastniki, da tako stovkli vse okoli brisalca
Sedaj pa čakat avto steklarja, da pride zalepit šipe notri
Vmes nabavil končno malo bolj proper dvigalko
Naprešal matice spredaj nove
Dodal zračnike maske nove original in okvir na novo pobarval
Potem se pa lotil še ene zadeve s kero odlašal. Dat nov most in podvozje spredaj na avto
Most snet, avto podložen. Na novo zaščitil vse točke kamor most pride na šasijo z 2k primer Mipo
Pa je prišel čas, da se most iz hodnika preseli na avto, kam spada
Ni važno kak videl al pa neviden del. Mora bit kot nov
Moja bodoča žena dokumentirala mojo srečo pri montaži
Tada!
Za konec bom pa še tole pustil tukaj..
Za zadnji znakec iščem rešitev. Original za 164 se občasno pojavi za nore cene, kere niti jz nisem pripravljen plačat.. Novi, ki niso izpred vsaj ene 15-20 let nazaj so namreč dosti manj zlati.
Sem namreč probal dat novo znak zadnji na plastičnem podnožju od 156, 166, itd, ampak ni to to. Mora bit original od 164 kovinski.
Nabavil vosek za vse votle dele zalit
Pa končno sem se po 1 letu lastništva recarotov, jih spravil prvič očistit in namazat. Vmes jih je seveda napadla že tudi vlaga in plesen
Nabavil sem najboljše možno in vse temeljito očistil
Neverjetno koliko svinjarije potegne vn pravo čistilo
Snel tudi pokrove sedežev in vse pobrisal in namazal
Potem odstranil obe stranski plastiki, ker nista ok držali. Kar hudo počena in grozno popravljena voznikova
Pa sem potem našel doma, da sem že kupil drugo, ki je kot nova
Potrebno bo obnovit še memory tipke in vezje
So pa sedeži sedaj odlični :mrgreen: Zelo zadovoln z nakupom
Obenem očistil in namazal še ostale dele usnjene
Limuzina višje klase, mislili na vse
Potem sem se pa končno spravil nardit tisto, kar odlašal skos 1 let in se izogibal
Seveda kar ličar tudi ni naredil. Odstranil rje in kvalitetno vse pripravil in pobarval v črno. Sem moral zbrusit kar orng veliko.
Pobrusim rjo, zmatiram vse. Hoče z razdrečilom prebrisat, vse črno. WTF? Očitno je model namreč sam na hitro špricno črno bazo preko in to je bilo to Vse pobrisal stran črno, zmatiral ponovno, očistil ponovno.
2k primer Mipa
In pa preko 2k PUR črna barva
Ne vem edino kaj hudiča so tukaj delali prejšni lastniki, da tako stovkli vse okoli brisalca
Sedaj pa čakat avto steklarja, da pride zalepit šipe notri
Vmes nabavil končno malo bolj proper dvigalko
Naprešal matice spredaj nove
Dodal zračnike maske nove original in okvir na novo pobarval
Potem se pa lotil še ene zadeve s kero odlašal. Dat nov most in podvozje spredaj na avto
Most snet, avto podložen. Na novo zaščitil vse točke kamor most pride na šasijo z 2k primer Mipo
Pa je prišel čas, da se most iz hodnika preseli na avto, kam spada
Ni važno kak videl al pa neviden del. Mora bit kot nov
Moja bodoča žena dokumentirala mojo srečo pri montaži
Tada!
Za konec bom pa še tole pustil tukaj..
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex