OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by Fleko » 30 Apr 2020, 22:24

Aja bos sam niklal. :clap:
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2637
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 07 Apr 2023, 01:29

Un šalthebel še kar ni z ničemer zaščiten, pa je še kar špegu :D

No; kadett je od srede poletja mal stal, sem ga kr odjavu, ker sem zrihtal E30, pa sem tisto mal bolj intenzivno vozu.

Takoj ko sem ga zapeljal par 100m sem se spomnu da sklopka zdrsuje in da neki ropota v leru. Potem sem se spomnu tud da mam na lagerju nov potisni ležaj sklopke, pa pilotni ležaj in vse semeringe za menjalnik in zadnjega za glavno gred motorja, ker je vse mastno okrog menjalnika. Zaverho mi je dal ob nakupu avta zraven še eno lamelo sklopke... no več o tem v nadalejvanju.
Image

Zadnjič enkrat sem kupil Haynes za kadetta in se iz njega naučil da se celotno ročko menjalnika ven spuli. Kar mi je zelo olajšalo demontažo, ker sem prejšnjič ko sem menjalnik dol dajal to poeč na način, da sem snel samo zgornji del ročke z bunko, kar je skor nemogoče izvest ker moraš na glavo obrnjen semering na slepo ven snet da jo razstaviš na pol. In še se potem zezaš, da spajsaš drugo polovico ročke skupaj z manjlanikom skozi lukno v karoseriji. Pa še takrat sem to počel na hrbtu pod avtom ki je bil na dvigalki, ne na tunelu. :wtf:
Image

Pol sem ugotovil da je na avtu 170mm lamela sklopke. Tadruga, ki mi jo je dal Zaverho je 180mm in vztrajnik in koš ki sta an avtu sta tud narjena za 180mm. A mi zna kdo razložit to coprnijo? A je 170mm varianta slučajno za 1.0 mašine? :broken:
Uglavnem na vztrajniku je bil okrog lamele 5mm pas rje, ker tam lamela pač ni drgnila po njem. Zato sem zalaufal mašino, šel pod avto in z bruspapirjem na prižgani mašini "poravnal" vztrajnik :broken: :wave:

tole je bil rezultat:
Image

Pilotni ležaj sem dobil ven iz glavne gredi z unim trikom z kruhom. Sem mel prvič prilko to spobat in dela super :thumbup:
Image

New old stock Zaverhotova lamela na mestu. Za centrirat sem nahitro postružu orodje.
Image

Menjlanik sem zmontiral nazaj z novimi semeringi. Pa zradiral sem tele čirulečarule od čokoladnih konektorjev in potegnu nov kabel z čevelčki, tako kot je treba, za rikverc stikalo:
Image
Image

Pol sva šla na tehnični in je dobil nove table. Stric me je pa spomnu da imam celo zadnje desno kolo polno olja od zadnje akse. Pa v volanu je baje ful lufta, ampak jst tega na tem vzmetenju in balonarcah niti malo ne čutim :lol:

Dobr, najbolj akutno težavo smo rešili z pretesnitvijo kolesnega ležaja z tesnilno maso (ker tist oring na ležaju je zgleda bolj za okras in nič ne tesni).
Zato je blo seveda spet treba z macolo polosovino ven stolčt:
Image

Pa tele gaskete sem zrezal, ker jih nisem mel pri roki. Pa zunanjega sem naredil brez okenčka, ker ne razuemm kaj je point, da maš v gasketu okenček, da ti začne olje ven tečt ko semering spusti. Naj raj gasket tud tesni pa je mir v vsakem primeru. :eh:
Image
Image
Image

To je to za ta dnar, pol sem se šel mal peljat. Obnova volanske letve pa drugič :wave:
Image
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by papi » 14 Apr 2023, 09:10

Pero,

Fora une luknje je, da če ti že začne puščat...
je kanal tako narejen, da gre olje po zunanjem delu ankerplatte in nato kapla na tla...
Da ti ne pride v notranjost bobna....
Samo povem zakaj je kr si že vprašal ;)
ne rabi sledit zdej debata "zakaj so to tako naredili.... :lol: "

Tudi sam sem to sestavljal 2 dni nazaj...
in tudi jst dal preventivno tesnilo maso na rob ležaja
ker tisti oring tudi mene ni prepričal.... ;)

Je pa fora tle da moreš malo premerit in preverit debeline...
če bi jst sestavu s tesnili, ki sm jih dobil zraven ležaja bi le ta imel kar 0.8mm lufta
bi ležaj plesal levo desno med ovinki.... ker ga zunanji "pokrov" nebi uspel stisnit v ohišje v axsi
User avatar
pero27
Posts: 2637
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 14 Apr 2023, 13:39

Ma ja; pri meni je blo noter po celem bobnu nasrano in zunaj po notranjosti feltne tud in po celem koloteku :lol:
Sem podshimal ležaj, da nima lufta. Oring ki ej prišel z ležajem je bil pa predebel in ni šans da bi šlo v akso sploh, ga je samo razrezalo. Sem montiral brez oringa in z več dihtmase na ležaju.
User avatar
pero27
Posts: 2637
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 13 May 2024, 09:00

Mal vzdrževalnih del na Fernandezu:
Lani sem se bolj malo vozil, ubistvu tolk da sem pozabil da mi je na tehničnem naročil menjavo končnika. Ko je bil letos čas za tehnični sem se spomnil da bi blo dobro to rešit.

na temle zunanjem je bla gumica že čist požrta, ampak ni bil on problem:
Image

problem je bil tale notranji, ki je mel že kak milimeter lufta:
Image

tako da sem zamenjal kar vse štiri:
Image

matchy matchy axlštenderji :D
Image

No, potem sem se spomnil da je menjalnik začel bit mal glasen v prvih treh prestavah, sem dal povpraševanej na eno opel grupo in se mi je javil model ki živi 2 vasi stran, da ima 3 menjalnike, naj si pridem enga zbrat :P
Ful je bil masten, ampak z najmanj lufta na sprednjem ležaju kar sem jih do zdaj videl (to je tretji menjalnik v mojem lastništvu tega avta :broken: ):
Image

Prišel je z enim takim hillbilly opelpopel pistolgrip šaltheblom :lol:
Image

Po dobri uri pranja je bil kar okej:
Image

Še od znotraj sem ga opral z nafto:
Image

Zamenjal semeringe (slika ker bodo komu prišle prav mere, na avtodeli spetnih štacunah so napačne):
Image

Rob tegale vodila od ležaja sklopke priporočam da se namaže z dihtmaso (fabrško ni :wtf: ) sicer zvon hitro rata masten:
Image

tale štoplc od polža za zajlo brzinomera mi smrdi (pa tega je že nekdo zjahal):
Image

zato sem postružil svojega iz messinga ki tesni na oring:
Image

za ven potegnit ma pa navojno luknjo za šrauf:
Image

In je šel v avto. Sem se štopal; zdej sem že tolkrat to počel, da sem menjavo opravil v točno dveh urah od "zapelji na tunel" do "zapelji z tunela" :D :D
Image
User avatar
pero27
Posts: 2637
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 13 May 2024, 09:21

Odloču sem se da bom punco pejlal na morje;
Zvečer sem se še mal z štromom igral, sem posaniral tale zaverhotov "programing modul" za števce iz tesa traka iz cajtov "ko še ni blo termoskrčke :D :D "
Image
Image
Image

In rešil osvetlitev števca za hitrost - če sem ponoči peljal manj kot 90 nisem nikol vedu kolk peljem, ker ena lučka ni delala. Ko si števc ven vzel je pa delala. Se je izkazalo da je bla ena žica prekratka in jo je mal zašponalo ko si zmontiral števec. Zato sem se vsa ta leta ponoči vozil na slepo. :D

No, potem sva pa zjutraj šibala na Krk.

Na Petrini naletela na ene avstrijce v gostilni, en je mel E typea. Na fotki je 16 cilindrov pa 300+ konjev :lol: :lol:
Image
Image
Image

Cel dan je blo ful zabavno, nazaj grede ponoči pa malo manj ker naju je dež ujel malo pred mejo na letnik 2013 gumah in sem avto vsakih 100m lovil. Za po suhem so ful zabavne gume, zato jih nočem dat dol, po mokrem je bla pa kar naporna ta ura pa pol (in 15 min počasnejša od google maps tempa)
Post Reply