Opel Kadett 1976
Re: Opel Kadett 1976
Imaš kak graf odčitkov iz lambde ali je to varianta s števcem?
Re: Opel Kadett 1976
Ja, kaže tudi graf, pa min in max vrednosti, kar si lahko shraniš.
Re: Opel Kadett 1976
Bravo. Zelo podpiram samoiniciativo na tem področju. Boš vidu koliko se boš nauču v tem procesu. Na začetku je sigurno dosti za osvojit ampak boš vidu kako padajo koščki sestavljanke na mesto in ti bo jo stvari postale jasne.
Let's go Brandon!
Re: Opel Kadett 1976
Šobe še vedno čakam, najbrž so jih poslali s konjsko vprego. Med tem sem doma našel 55F8. Noter sem imel 50F9, s katerimi ja avto vžgal, ampak sem moral vijake za gorivo preveč odvit, sepravi so 50 premalo. Pa pri dodajanju gasa je afr kazal da je lean. S 55F8 pa niti vžge ne. Bi rekel, da zaradi f8 zraka, pramajhne (ja, ne, mnenja?). To me sicer vesli, ker imam naročene 55F9, 60F8 in 60F9.
Re: Opel Kadett 1976
Tako nekako zgleda graf, ki ga zadeva riše
Torej; s 55F9 imam umirjen minimum in tam 14.5 do 15 afr. Mixture screw je na 2 obrata, kar naj bi bilo ok.
Pri rahlem dodajnanju gasa (vse to na mestu) je afr ok, dokler ne grem preko 3300/3500 obratov, takrat pridem na koncu obratov na nekje 12.
Problem je drugi, na mestu gre motor do konca z obrati, ko grem peljat pa začne pri 3000/3500 kašljat in trokirat. Ga zmanjka in ne morem pospešit.
Zakaj?
Ok malo bogata mešanica, lahko da imam prevelik main jet, ker idel jet je pomojem idealen. Zdej če bi menjal main air, bo to uplivalo samo na mešanico pri višku obratov, al se motim?
Kar zagonetka. Ma počasi se učim.
Torej; s 55F9 imam umirjen minimum in tam 14.5 do 15 afr. Mixture screw je na 2 obrata, kar naj bi bilo ok.
Pri rahlem dodajnanju gasa (vse to na mestu) je afr ok, dokler ne grem preko 3300/3500 obratov, takrat pridem na koncu obratov na nekje 12.
Problem je drugi, na mestu gre motor do konca z obrati, ko grem peljat pa začne pri 3000/3500 kašljat in trokirat. Ga zmanjka in ne morem pospešit.
Zakaj?
Ok malo bogata mešanica, lahko da imam prevelik main jet, ker idel jet je pomojem idealen. Zdej če bi menjal main air, bo to uplivalo samo na mešanico pri višku obratov, al se motim?
Kar zagonetka. Ma počasi se učim.
Re: Opel Kadett 1976
Air correction bo vplival bolj v visokih. Glede na afr 12 pri počasnem pospeševanju bi reku da je main pre velik. Kolko rabiš za povečat afr na 14 oz 14.7 lahko zračunaš z križnim računom glede na trenutni afr in trenutni main jet. Boš verjetno kar blizu. Ti ciljaj da boš okrog lambda 1 oz malo spodaj skozi celo območje pri počasnem dodajanju plina. Ns afr 12 naj ti gre le ko pohodiš gas in ti špricne pump jet.
Let's go Brandon!
Re: Opel Kadett 1976
Čok imaš na uplinjačih al ne? Jaz bi ga skinu stran in blindiral luknje z navojnim z locltsjtom. Lauko je imel kar neki problemov z njim.
Let's go Brandon!
Re: Opel Kadett 1976
Ja čok je gor, bom blindiral.
Ne razumem zakaj se to trokiranje zgodi samo ko se peljem in ne tudi na mestu.
Ne razumem zakaj se to trokiranje zgodi samo ko se peljem in ne tudi na mestu.
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Zato ker ko se peleš, se motor motor ne more tako hitro odzvat z obrati na tvojo spremembo pozicije lopute in ti pade hitrost zraka čez venturi ko odpreš metuljčka. Ko maš avto v leru je pa bolj odziven in to ni tako velik problem. Zato so pogruntal CV fergazerje, da se to ne dogaja.
Če maš idealno nastavljene fergazerje, se to tudi pri klasičnih ne dogaja (tolk da bi blo moteče), ampak ti jih še nimaš.
Če maš idealno nastavljene fergazerje, se to tudi pri klasičnih ne dogaja (tolk da bi blo moteče), ampak ti jih še nimaš.