BMW 1802 - No Carb Diet

User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Cox » 13 Feb 2023, 00:29

But Will It Run Doom?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by eugene » 13 Feb 2023, 09:39

Celo Doom 2, če v biosu izklopiš miško in vse kar ni nujno potrebno za igrico. Tako smo mi igrali Doom na 486 l. 94.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by eugene » 13 Feb 2023, 09:47

Daj povej kaj več o tistem modrem lambda kontrolerju. Je to za širokopasovno lambdo? Kolko €?
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 13 Feb 2023, 13:43

Šiorkopasovna lambda z LSU 4.9 senzorjem. Gre za 14point7 SLC Free 2 lambda kontroler, tale: https://www.14point7.com/products/sigma ... ler-free-2

Cena je solidna, navedeni na spletni strani je seveda treba prištet še poštnino & carino. V duhu celega projekta napol DIY zadeva, open source, malo jo moraš sam zalotat skupaj. Kako dela bomo videli, interneti jo hvalijo. Poročam po prvem zagonu, seveda!
User avatar
Volvej
Posts: 42
Joined: 14 Oct 2014, 16:29
Avtomobil: Volvo V70R AWD, TAM 150 T11

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Volvej » 13 Feb 2023, 19:09

Kje pa dobiš te skrčljive mrežice za kable povijat?
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 13 Feb 2023, 20:30

Klasične dobis v lokalni trgovini z elektroniko in podobnim, te kao temperaturoobstojne pa sem naročil prek spleta.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by pero27 » 15 Feb 2023, 10:58

Te mrežce pa termoskrčka z limom so res the way to go; lepo pospravi zadevo, ni gor tistga lima ko od traka, pa zgleda glih zadost retro, da je sprejemljivo.
Jst sem isto naredu na cafeju in sem zato lahko ful lepo skril kablovje za okvir.
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 15 Feb 2023, 15:05

Zanimivo, en youtuber ki ga občasno spremljam (sicer tudi naše bivše gore list) z nadimkom "Driving4answers" je pravkar izdal how-to, kjer se je enake zadeve lotil zelo slično:

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 29 Mar 2023, 12:52

Končno je napočil čas, da sem se lahko lotil praktičnega testa delovanja cele kolobocije elektronike in vezave na motorju, ki je par let pridno čakal na svoj nastop. Iz kleti sem zvlekel M10b18i, ki bo kot "učilni" motor najprej zagnan zunaj avta, po vgradnji pa se na njem učim osnove pisanja map in konfiguracije elektronike za splošno delovanje.

Ker je motor fabriško prišel iz E30 modela, ima par ključnih stvari drugačnih o tistih ki so bili v 02 modelih, a na srečo so bloki dovolj enaki, da jih je mogoče prestavljati med generacijami. Eden takih sta oljna črpalka in karter. Za menjavo slednih sem po kmečko zvlekel motor na paleto pred bajto ter ga zvrnil na bok:
motornabok.jpg
Nato sem odstranil e30 karter ter ga primerjal z 02jkinim:
karterazlika2.jpg
Različni sta tui oljni črpalki, na srečo le na sesalnem "ušesu", ki pa sta na srečo zamenljivi. Leva 02, desna E30 ( pri E30 so implementirali tudi nek ventil proti prevelikemu pritisku, ki ga 02 verzija še nima. Pomojem je to varovalka pred prevelikim pritiskom pri ledenohladnem olju. Itak nisem mislil hladnega gonit, tako da bo vse OK):
pumpasesalni.jpg
Še zmontirana, brez posebnosti, z izjemo manjka nosilčka, ki je pri 02 modelih integriran v sredinski mostiček glavne gredi. Ni idealno, a takle mamo. Baje dela brez tud, če se bo zarad vibracij slušalka odlomila bom pa vedel za naslednji motor.
pumpagor.jpg
Zalo problematičen pri vseh M10 motorjih ki nekaj časa stojijo baje postane tudi Batić™, ki zašteka znotraj svoje izvrtine v črpalki, nato pa prepreči motorju da vzpostavi primeren oljni tlak. Pomaga odstranitev s pomočjo navojnih svedrov, poliranje njega ter čiščenje luknje v katero spada. Težavo sem imel tako na prejšnjem kot na tem motorju.
cep.jpg
Karter sem poveznil na motor - in failal, ker sem v bojazni pred puščanjem z dihtmaso preplastil novo tesnilo, ki pride med karter in blok. Hvalabogu sem že med zategovanjem karterja opazil, da je začelo tesnilo na določenih mestih porivat izven bloka. Note to self - uporabi ali tesnilo ali tesnilno maso, ne obojega. Pušča zaenkrat sicer ne.
karter.jpg
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 29 Mar 2023, 13:02

Motor sem vrnil v njegov naravni položaj ter ga stabiliziral z menjalnikom in par improviziranimi nosilci, ter mu začel dodajat nujne komponente.
Motor.jpg
Note-to-self in ostalim, če se bo kdo kdaj poizkusil s čim podobnim - tesnila za sesalni kolektor, ki jih dobiš pri trgovcih, imajo obliko klasičnega fergazerskega sesalnega kolektorja za tavelke (121,E12, e21) glave. Kot take delajo gužvo injektorjem, ki pri 1.8i pridejo na desni zgodnji rob sesalnega kanal in jih je za nemoteno ejakulacijo bencina iz injektorja potrebno malenkost prilagodit - zbrusit:
dihtunge.jpg
Za potrebe zagona in laufanja na paleti sem spacal še izpušni kolektor in močno zimproviziral izpušni sistem, kjer sem končno lahko pokoristil en lonec iz 911, ki sem ga kupil pred leti za čisto druge namene. #HilbillyStyle

kolektor.jpg
auspuh.jpg
Ko je motor bil hardversko sestavljen in zadovoljivo fiksiran, sem nanj priklopil elektroniko, senzoriko in bencinoriko:
Setup.jpg
Post Reply