1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 25 Jan 2023, 17:25

Super, da ste spokali. :lol:
Bom dal še kakšne podrobnosti in primerjave okoli fergazerjev, magar v tisto fergazer temo, ki je nekje tu gor... :)
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 09 Mar 2023, 23:35

Nekaj se premika, čeprav precej prepočasi.

Menjava sklopke je šla b.p.:
Image

Image

Sportal oz. port matchal sem novi SK/OER sesalni kolektor.
Image

...zataknilo pa se je pri izpušnem kolektorju. Ta se dotika požarne stene pri voznikovih nogah. Moram nekako rešit, čimprej... :crazy:
Image

Image
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by pero27 » 10 Mar 2023, 12:47

Eh, to z izpušnim kolektrjem boš pa ja rešil; en 2m dolg ror ki lepo paše v konec kolektorja, zlezeš pod avto in ga našponaš stran od stene. Bo hitro kak dodatni centi placa.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Opelpower » 10 Mar 2023, 15:16

Ror pa čist bosozoku style :wtf:
Image
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Tine » 11 Mar 2023, 11:31

Pri Engine Masters so preizkušali koliko vpliva imajo "modifikacije" s kladivom pri tocno takih težavah s prostorom:

https://www.dailymotion.com/video/x3vupq0

Na kratko: hamer vun pa stolči, nia kaj bit.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Fleko » 11 Mar 2023, 14:37

Če se prav spomnim so testirali univerzalni kolektor kateri je overkill za motor, zato ni razlike.
Get low, no matter how
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 29 Mar 2023, 21:54

Malo zamujam z updejtom, evo:

- Kolektor sem probal najprej sam nakrivit (ni šlo niti približno), potem smo ga pri @Sendi-ju z primernim ognjem segreli do žarenja in poskusili ponovno (tudi ni bilo efekta), na koncu pa sem zadevo peljal do Meden-a v LJ, ki mi je en del cevi odrezal in nazaj zavaril - rešeno!
Nauk: 65mm cevi iz 1.25mm rostfraja ne gre krivit tako enostavno.

- Prvi poskus vožnje je pokazal en major fuckup.
L4UK0 wrote: 09 Mar 2023, 23:35 Menjava sklopke je šla b.p.:
Niti ni šla. Košara sklopke je očitno drugačna in bi rabil drugo (višje) ohišje potisnega ležaja. S trenutno kombinacijo sklopka ne spusti popolnoma in je s prižganim motorjem nemogoče šaltat v 1. in rikverc, v 2. gre s hudo muko, v 3., 4. in 5. se pa da kolikor toliko normalno pretikati.

- Novi fergazerji so praktično out of the box delovali zelo solidno lepo. Po sinhronizaciji vseh treh in uporabi lambde (hvala @eugene!) je driveability že praktično boljši kot s starimi Webri. Zaenkrat sem se peljal sicer bore malo (razlog - menjalnik) ampak obeti so zelo dobre.

Zdaj se moram lotit in spet vse komplet podret, da zamenjam faking ohišje potisnega ležaja. :crazy:

Nekaj foto dokaznega materiala:

Image

Image

Image

Image
Image
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Tine » 29 Mar 2023, 22:15

Hudo!

Kaj pravi lambda? Na kak AFR ste šli pri polnem plinu?
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 07 May 2023, 22:56

Tale zgodba s sklopko mi je vzela še dodaten mesec in pol. :roll:

Sem bil prepričan, da je fora v (ohišju) potisnega ležaja in sem iz USA naročil drugega. Vse razstavim, preprešam ležaj na novo ohišje / pušo, vse zmontiram - ja, vključno z kardanom, avspuhom, itd...zalaufam...spet ne gre v prvo :evil:

Potem sem še tretjič snel menjalnik in premeril staro ter novo sklopko. Košari sta bili precej drugačni, tako, da sem se odločil za kombinacijo: nova lamela + nov potisni ležaj + staro ohišje potisnega ležaja + stara košara. Zadeva zdaj špila kot mora! Upam, da je občasno tresenje pri speljevanju bilo posledica slabe lamele in ne slabe košare... :D
Tine wrote: 29 Mar 2023, 22:15 Kaj pravi lambda? Na kak AFR ste šli pri polnem plinu?
Zdaj sem na enih 250km z novimi OER fergazerji in že zdaj delujejo veliko bolje kot so prejšnji Webri kadarkoli. :shifty: Nisem še na final kombinaciji jetov, sem pa že kar blizu, se mi zdi.
Trenutno je idle na 11-12 AFR (prebogato), cruising 14-15 AFR (v nulo), WOT na 11 AFR (bom probal še z malenkost manjšimi main jeti). Tranzicije ful lepe, pospeševanje iz nizkih rpm tudi precej boljše kot prej... :thumbup:
Image
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by furi » 08 May 2023, 10:57

Kako boš pa idle afr dvignil in hkrati obdržal kruzing afr? Imam popolnoma enake vrednosti na kadettu namreč :)
Post Reply