BMW 1802 - No Carb Diet
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Uf super info, hvala! Lahko morda zaupas koliko je bila cca stroskovno taka zadeva?
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Za 4 enake jermenice iz 7075 okoli 250eur. Se ne spomnim točno, tam nekje je bilo.
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Kitajc je zgleda poslal paketek z ekspresnim golobom, konektorji so prišli, pašejo in vse:
V vednost ostalim, očitno so zlati časi Aliexpressa nazaj, če ne celo boljši kot v časih pred obdavčitvijo vsega blaga iz tretjih držav - nagruntali so neko opcijo da robo pošiljajo preko Madžarske (vsaj od tam jaz dobim naslovljene vse te pakete). Naročene malenkosti za drobiž večinoma pridejo prej kot v enem mesecu, carini pa se izmuznejo. Tile konektorji ( 10 kosov za dobrih 6€, pa dejansko zgledajo kar solidno narjeni.. kdo bi si mislil) so do mene prišli točno dvajseti dan po naročilu, torej slabe tri tedne. Not bad, azijati!
V vednost ostalim, očitno so zlati časi Aliexpressa nazaj, če ne celo boljši kot v časih pred obdavčitvijo vsega blaga iz tretjih držav - nagruntali so neko opcijo da robo pošiljajo preko Madžarske (vsaj od tam jaz dobim naslovljene vse te pakete). Naročene malenkosti za drobiž večinoma pridejo prej kot v enem mesecu, carini pa se izmuznejo. Tile konektorji ( 10 kosov za dobrih 6€, pa dejansko zgledajo kar solidno narjeni.. kdo bi si mislil) so do mene prišli točno dvajseti dan po naročilu, torej slabe tri tedne. Not bad, azijati!
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Super si to rešil.
A pa si imel srečo da je prišlo iz Madžarske, ali lahko kje označiš da hočeš iz EU? Ker jaz te funkcije ne najdem na Aliexpresu, tako kot npr. na Ebayu...?
LP W128
A pa si imel srečo da je prišlo iz Madžarske, ali lahko kje označiš da hočeš iz EU? Ker jaz te funkcije ne najdem na Aliexpresu, tako kot npr. na Ebayu...?
LP W128
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Žal tega nisem zasledil, sumim pa, da vse pakete za evropo prerutajo na tak način.
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Zgleda, da je loterija glede dobave. Tudi jaz sem danes dobil Aliexpress paket iz Madžarske, ki je ob naročilu 10.1. kazal dostavo iz Kitajske.
Drugi dve naročili iz 17.1. pa še sploh nista zapustili prodajalca, sem zgleda zadel kitajsko dostavo na kitajsko novo leto .
Drugi dve naročili iz 17.1. pa še sploh nista zapustili prodajalca, sem zgleda zadel kitajsko dostavo na kitajsko novo leto .
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Zgleda da res. Jaz sem v začetku decembra naročil airbrush iz AliExpressa, pisalo je shipping from China, predvidena dostava enkrat v začetku februarja. Potem pa čez 10 dni dobim paket kot si rekel iz Madžarske, pod madžarsko pošto pa še etiketa Kitajske pošte. Ekspresno hitro in brez carine
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Kitajc je dobavil vse pakete ki so vsebovali malenkosti ki sem jih rabil, in čas je bil se lotit izdelave motornega kabelbauma, takega tazaresnega, ki bo po uspešnem testu končal v avtomobilu.
Začel sem z idejo o plošči, ki bo nosila vse dodatne elemente - ECU, varovalke, releje in lambda kontoler. Autocad je zapel, črte so zaplesale, rodila se je skica izdelave nosilne plate:
Virtualne črte so meso postale s pomočjo The Boris-a ( Go Vintage Garage / Cre8.si hvala še enkrat!) in njegovih kreativnih orodij, 5mm pleksi bo nosilni del elektronskega drobovja, ki bo po montaži skrito v sredinski konzoli pod armaturno ploščo.
ploščo sem naselil s komponentami - na levi releji, sredina nosilec varovalk in električen most do vsega z motorno elektroniko povezanega napravja, na desni pa lambda kontroler (modra škatulja) in ECU.
Nadaljeval sem s krimpanjem konektorjev na eni strani motorja, katerih je zaradi različnih konektorjev bilo na koncu kar nekaj različnih, ter po par trial & error poizkusih in proučevanju sestave konektorjev zaključil motorno vejo na eni strani. Nasvet vsem ki se boste lotevali česa podobnega - nabavite si rezerve. Če rabite 10 konektorjev jih naročite 15; če rabite 30m kabla ga naročite 50m. Tako lahko najprej probate zaključit kakega, in ko vidiš kako in kaj, se podaš v "izgradnjo" takega ki bo na koncu dejansko uporabljen.
Zaključeni pini, s katerimi sem zadovoljen:
Vtaknjeni v konektor, primer cinšpule: Ko sem jih imel zaključene na (načrtno predolgih) kablih, katere sem v želji in upanju po čim manj elektrostatičnih motenj povil v t.i. "twisted pair", dva najbolj kritična (senzor pozicije glavne gredi in senzor lopute zraka) pa uproabil še shieldan twisted pair kabel, sem jih poveznil na motor in jim odmeril primerne dolžine glede na njihovo pozicijo. Vsem skupaj sem odmeril še nekaj rezerve, nato pa odrezal na skupno dolžino ter se lotil njihove zaščite.
Začel sem z idejo o plošči, ki bo nosila vse dodatne elemente - ECU, varovalke, releje in lambda kontoler. Autocad je zapel, črte so zaplesale, rodila se je skica izdelave nosilne plate:
Virtualne črte so meso postale s pomočjo The Boris-a ( Go Vintage Garage / Cre8.si hvala še enkrat!) in njegovih kreativnih orodij, 5mm pleksi bo nosilni del elektronskega drobovja, ki bo po montaži skrito v sredinski konzoli pod armaturno ploščo.
ploščo sem naselil s komponentami - na levi releji, sredina nosilec varovalk in električen most do vsega z motorno elektroniko povezanega napravja, na desni pa lambda kontroler (modra škatulja) in ECU.
Nadaljeval sem s krimpanjem konektorjev na eni strani motorja, katerih je zaradi različnih konektorjev bilo na koncu kar nekaj različnih, ter po par trial & error poizkusih in proučevanju sestave konektorjev zaključil motorno vejo na eni strani. Nasvet vsem ki se boste lotevali česa podobnega - nabavite si rezerve. Če rabite 10 konektorjev jih naročite 15; če rabite 30m kabla ga naročite 50m. Tako lahko najprej probate zaključit kakega, in ko vidiš kako in kaj, se podaš v "izgradnjo" takega ki bo na koncu dejansko uporabljen.
Zaključeni pini, s katerimi sem zadovoljen:
Vtaknjeni v konektor, primer cinšpule: Ko sem jih imel zaključene na (načrtno predolgih) kablih, katere sem v želji in upanju po čim manj elektrostatičnih motenj povil v t.i. "twisted pair", dva najbolj kritična (senzor pozicije glavne gredi in senzor lopute zraka) pa uproabil še shieldan twisted pair kabel, sem jih poveznil na motor in jim odmeril primerne dolžine glede na njihovo pozicijo. Vsem skupaj sem odmeril še nekaj rezerve, nato pa odrezal na skupno dolžino ter se lotil njihove zaščite.
Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Uporabil sem skrčljivo mrežico za mehansko zaščito, ki naj bi bila odporna do 300°C, česar upam da v motornem prostoru ne bom prekoračil, zgleda takole:
Različni fiji za različne debeline kablov, saj imajo konci vej različno število vodnikov v sebi:
Mrežica se skrči, ko jo "stisnemo" skupaj, in povzame svojo naravno obliko ob sprostitvi, kar pomeni da odlično objame kable ki jih vstavimo noter. Konce sem zaključil s termoskrčnimi bužirkami z lepilom, katere lahko le toplo priporočam, so vredne vsakega centa nad klasičnimi termoskrčkami! Rezultat je takle:
Končane povezave je bilo treba še zvezat v poprej sestavljeno osnovno ploščo in njene komponente, precej finomehanično in kaosno opravilo, ki pa je tudi za menoj.
Tako pa izgleda komplet komponent in ožičenja, ki ga potrebujemo za pogon beemvejevega M10 motorja na standalone elektroniki:
Postopek je bil sicer precej dolgotrajen in koncentracije zahteven, a sem z rezultatom kar zadovoljen. Kake 20 ur mi je pomoje vzelo vseskupaj, zato pa upam, da gremlinov ne bo preveč, četudi sem celo zadevo zasnoval tako da jo lahko spremenim / dodelam, če se izkaže potreba po tem.
Različni fiji za različne debeline kablov, saj imajo konci vej različno število vodnikov v sebi:
Mrežica se skrči, ko jo "stisnemo" skupaj, in povzame svojo naravno obliko ob sprostitvi, kar pomeni da odlično objame kable ki jih vstavimo noter. Konce sem zaključil s termoskrčnimi bužirkami z lepilom, katere lahko le toplo priporočam, so vredne vsakega centa nad klasičnimi termoskrčkami! Rezultat je takle:
Končane povezave je bilo treba še zvezat v poprej sestavljeno osnovno ploščo in njene komponente, precej finomehanično in kaosno opravilo, ki pa je tudi za menoj.
Tako pa izgleda komplet komponent in ožičenja, ki ga potrebujemo za pogon beemvejevega M10 motorja na standalone elektroniki:
Postopek je bil sicer precej dolgotrajen in koncentracije zahteven, a sem z rezultatom kar zadovoljen. Kake 20 ur mi je pomoje vzelo vseskupaj, zato pa upam, da gremlinov ne bo preveč, četudi sem celo zadevo zasnoval tako da jo lahko spremenim / dodelam, če se izkaže potreba po tem.