Opel Kadett 1976
Re: Opel Kadett 1976
Ventilator sam nima neke velike funkcije, če je brez ohišja. Montiraj še ohišje okoli ventilatorja in bo opravljal svojo funkcijo, zdaj bolj ali manj mlati zrak v motornem prostoru
Get low, no matter how
Re: Opel Kadett 1976
Moj prejšni post je bil po nesreči in ne z moje strani zbrisan. Nič hudega.
Nevem, meni je rekel mehanik, da lahko to doprinese do pregrevanja. Bomo vidli.
Glede ventilatorja se strinjam. Je bolj zrakomlat tako. Ampak gt/e-ji, recimo, so imeli brez fabriško
Nevem, meni je rekel mehanik, da lahko to doprinese do pregrevanja. Bomo vidli.
Glede ventilatorja se strinjam. Je bolj zrakomlat tako. Ampak gt/e-ji, recimo, so imeli brez fabriško
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Jaz sem kriv, ker sem ponesreci namesto quotal editiral furijev post (slab administrator, jebiga).
Ajde ok, lahko doprinese, ne pa da se zato pregreva. Pa ce bi bili prevec zategnjeni ventili potem bi bila slabsa kompresija in bi plini prej ven pobegnili. Ce pa premalo, potem mogoooce, da bi pac slabo odvajalo, ampak bi slisal da laufa like shit. Pomoje vecja verjetnost da se bolj pozna prezgoden vzig recimo. Al pa lean mixture. A svecke si pogledal kaj?
Aja pa se vedno ne vemo kako majstr stela ventile
Drgac pa se ena stvar - kok mas ti stran vetrnico od hladilnika? Po slikah deluje kar dalec.
Primer pri meni - zgoraj Monza A, sredaj Manta B, spodaj Manta A. Monza ima za 3prste stran ventilator, ostali dve za 1,5 prsta. Nobeden nima shrouda, vsaj ne da bi vedu (razen ce so ga kdaj prej stran ze dali)
Re: Opel Kadett 1976
To si lahko samo opel privošči
Če ne obstaja ga izdelaj iz alu pločevine.
@Anže, oddaljenost nima neke hude veze, če ventilator ne ustvari pretoka čez hladilnik.
Get low, no matter how
Re: Opel Kadett 1976
Imel sem od rekorda ventilator in je bil izjemno preblizu hladilnika. Ta je ene 3 prste stran. Ravno toliko da upašem tamajhno gedoro s takratkim podaljškom noter, da lahko zmontiram/odmontiram. Ni tako daleč, kot zgleda.
Nevem kako štima ventile. Bom prašal za točen postopek. Zategoval jih je na vijaku 15ki, zdej al tople al mrzle nimam pojma. Ima pa moj motor fiksne dročnike.
Kompresija je nizka. Bom danes videl kaj bo dalo.
Sej nevem... Do spomladi bo ja delal kot mora
Po svečkah sodeč pa res dobiva premalo goriva, vsaj na zadnja dva cilindra. Sprva sem mislis da preveč, ker sm dal za številko prevelike šobe (ker drugega ni bilo moč dobiti).
P.s. na noben drugem forumu nisem tako hitro in tako zagreto dobival odgovore. Svaka čast možje
Nevem kako štima ventile. Bom prašal za točen postopek. Zategoval jih je na vijaku 15ki, zdej al tople al mrzle nimam pojma. Ima pa moj motor fiksne dročnike.
Kompresija je nizka. Bom danes videl kaj bo dalo.
Sej nevem... Do spomladi bo ja delal kot mora
Po svečkah sodeč pa res dobiva premalo goriva, vsaj na zadnja dva cilindra. Sprva sem mislis da preveč, ker sm dal za številko prevelike šobe (ker drugega ni bilo moč dobiti).
P.s. na noben drugem forumu nisem tako hitro in tako zagreto dobival odgovore. Svaka čast možje
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Kaj a se je izkazalo da je glava oz dihtunga fuc?
Re: Opel Kadett 1976
Obrocki. Ni imel kompresije. Sej sem mogoče to pričakoval. Sam nisem mehanik, sem motor zložil do meje kjer sem se čutil sposobnega (bati so ostali noter). Malo zato da sem se kaj naučil, predvsem pa zato, da je bil motor vsaj približno pripravljen za swap. Da sem imel osnovo na kateri narediti vse ostalo. Že takrat sem si rekel, če ne bo delal, nič hudega, imam vsaj vse narejeno, se bo že rešlo. In točno tako je bilo
Re: Opel Kadett 1976
Poštimal sem se vse malenkosti, proti vibracijski kit oz tesnila za karburatorje, nastavek za lambdo na izpuh, poštimal menjalniško ročico in še pokrov ventilov.
Nabavil sem tak fensi kit s široko pasovno lambdo za izvajanje meritve afr. Dobil sem tudi webrow tuning priročnik. Moram priznat, da je kar zahtevno čtivo.
Zmeril sem afr, vem kje so težave in že čakam en kup novih šob. Z začetek samo idle, main in air corrector, potem pa še pump in emulzijo po potrebi. Pa T3 je vžgal prejšnji teden
Nabavil sem tak fensi kit s široko pasovno lambdo za izvajanje meritve afr. Dobil sem tudi webrow tuning priročnik. Moram priznat, da je kar zahtevno čtivo.
Zmeril sem afr, vem kje so težave in že čakam en kup novih šob. Z začetek samo idle, main in air corrector, potem pa še pump in emulzijo po potrebi. Pa T3 je vžgal prejšnji teden