Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Je prav vsak prispevek super za pogledat, čeprav včasih komentiranje preskočim. Sam tako naprej!
Seba je pa itak car!
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Najprej...ni za kaj, z veseljem pomagam če le lahko in kadar lahko
Na srečo zaradi tega kosa ni dodatnih sivih las Se pa ni dalo vse narediti z rollerjem, ampak je bilo tudi nekaj ročnega dela, sploh glede na velikost plošče. Na določenih diagonalah bead rollerju zmanjka kapacitete .
Drugače pa pohvale za delo , spremljam videe ampak je bolj malo časa za branje foruma in komentiranje.
Le tako naprej
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hvala za spodbudo!
Evo - prilagam novo epizodo s popravljanjem dobršnega dela pokrova prtljažnika in obnova haube z ločenjem pločevine in ojačitve ter zaščita komponent podvozja in rezervoarja za gorivo.
Izziv je bil narediti zadnji del, ki bi imel napete linije in krivine kot original in pritrditev brez deformacij ampak več pa v samem videu.
Evo - prilagam novo epizodo s popravljanjem dobršnega dela pokrova prtljažnika in obnova haube z ločenjem pločevine in ojačitve ter zaščita komponent podvozja in rezervoarja za gorivo.
Izziv je bil narediti zadnji del, ki bi imel napete linije in krivine kot original in pritrditev brez deformacij ampak več pa v samem videu.
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Pol leta že ni blo updejta v tej temi, ovi je ziher obupal..
- The Boris
- Posts: 504
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Malce je zamrla ta tema in tudi na splošno se je malo zapostavilo objavljanje napredka projekta, tako da bom malo osvežil temo in vam predstavil kaj se še je vse dogajalo med tem časom.
Najprej je sledila še faza odstranjevanja barve z vozila, saj se je pri dosedanjem delu izkazalo, da je najbolje idi do gole pločevine in začeti od tam graditi gor s svojim materialom ter sproti še sanirati vse kaj se skriva pod barvo in bi znalo predstavljati problem čez nekaj časa. Ta faza projekta je tečna, zamudna in nezanimiva - a skrajno pomembna. Uporabljal sem kombinacije brusnih papirjev granulacije 80 od Mirke skupaj z ekscentričnim brusilcem ter posebne papirje namenjene odstranjevanju barve, saj imajo reže, da se ne zabije papir na tej mastni barvi. Ta stara barva je kot voščenka in brusni papirji se zabijejo kot za šalo, tu je prišlo to zelo prav. Zadeva je kot neka brusna tkanina, do sedaj še nisem uporabljal ampak je precej fajn. V glavnem časa pa gre ogromno v to in izčrpajoče je vsak dan se vračati k temu zato je najbolje "bite the bullet" in stisnit v nekaj dneh naredit maksimalno, četudi te rame, križ in roke ne nesejo več.
Slike grobega brušenja:
Več informacij pa kot vedno v videu:
Za tem pa je sledila priprava podvozja - čiščenje in brušenje v golo pločevino ter nanašanje pretvornika rje na mesta, kjer so bile vidne pike pred brušenjem.
Po tem sem sklenil, da je podvozje dovolj dobro pripravljeno (zunanjost , motorni prostor in kabina so še potrebovali fino brušenje).
Za projekt sem kupil lakirno pištolo Devilbiss FLG-5 z dvema šobama ter začel nanos zaščite kovine po sistemu Standox-a. Gola pločevina se je razmastila in obrisala z nitro redčilom ter antisilikonskim čistilom. Sledil je nanos Standox U3100, ki je kislinski wash primer in se uporabi za adheason promoter za Standox U7540 2K primer. Prvi nanos je temno zelenkaste barve, po pol ure se nanese dvokomponentni primer.
Malo sem se še lovil z nastavitvami pištole saj sem do sedaj pobarval le nekaj delov za e21, to pa je to. Ampak šlo je zadovoljivo, predvsem proti koncu sem ugotovil kako in kaj nastaviti, da mi je bolje služilo za naprej.
Dokler ni tal prtljažnika not, še potegnem prostor prtljažnika:
Lažje se je dihalo, ko je zaščiteno pred rjavenjem in izgleda vse lepo in čisto v eni barvi. Glede na to, kak je bil spodnji del avta na začetku projekta... tole niti ne izgleda tako slabo
Več informacij o tem koraku pa v videu:
Najprej je sledila še faza odstranjevanja barve z vozila, saj se je pri dosedanjem delu izkazalo, da je najbolje idi do gole pločevine in začeti od tam graditi gor s svojim materialom ter sproti še sanirati vse kaj se skriva pod barvo in bi znalo predstavljati problem čez nekaj časa. Ta faza projekta je tečna, zamudna in nezanimiva - a skrajno pomembna. Uporabljal sem kombinacije brusnih papirjev granulacije 80 od Mirke skupaj z ekscentričnim brusilcem ter posebne papirje namenjene odstranjevanju barve, saj imajo reže, da se ne zabije papir na tej mastni barvi. Ta stara barva je kot voščenka in brusni papirji se zabijejo kot za šalo, tu je prišlo to zelo prav. Zadeva je kot neka brusna tkanina, do sedaj še nisem uporabljal ampak je precej fajn. V glavnem časa pa gre ogromno v to in izčrpajoče je vsak dan se vračati k temu zato je najbolje "bite the bullet" in stisnit v nekaj dneh naredit maksimalno, četudi te rame, križ in roke ne nesejo več.
Slike grobega brušenja:
Več informacij pa kot vedno v videu:
Za tem pa je sledila priprava podvozja - čiščenje in brušenje v golo pločevino ter nanašanje pretvornika rje na mesta, kjer so bile vidne pike pred brušenjem.
Po tem sem sklenil, da je podvozje dovolj dobro pripravljeno (zunanjost , motorni prostor in kabina so še potrebovali fino brušenje).
Za projekt sem kupil lakirno pištolo Devilbiss FLG-5 z dvema šobama ter začel nanos zaščite kovine po sistemu Standox-a. Gola pločevina se je razmastila in obrisala z nitro redčilom ter antisilikonskim čistilom. Sledil je nanos Standox U3100, ki je kislinski wash primer in se uporabi za adheason promoter za Standox U7540 2K primer. Prvi nanos je temno zelenkaste barve, po pol ure se nanese dvokomponentni primer.
Malo sem se še lovil z nastavitvami pištole saj sem do sedaj pobarval le nekaj delov za e21, to pa je to. Ampak šlo je zadovoljivo, predvsem proti koncu sem ugotovil kako in kaj nastaviti, da mi je bolje služilo za naprej.
Dokler ni tal prtljažnika not, še potegnem prostor prtljažnika:
Lažje se je dihalo, ko je zaščiteno pred rjavenjem in izgleda vse lepo in čisto v eni barvi. Glede na to, kak je bil spodnji del avta na začetku projekta... tole niti ne izgleda tako slabo
Več informacij o tem koraku pa v videu:
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Top shit! Res zgleda lepo v svezi barvi.
Kokrat si se useku v spodnji nosilec hladilnika?
Kokrat si se useku v spodnji nosilec hladilnika?
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Woohoo!
To je defintivno top moment, ko zaliješ pleh z primerjem; šele takrat zares vidš sadove svoje kleparije prej je vse flekasto, pa se ne vid kolk je ravno in gladko.
To je defintivno top moment, ko zaliješ pleh z primerjem; šele takrat zares vidš sadove svoje kleparije prej je vse flekasto, pa se ne vid kolk je ravno in gladko.
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Nehal sem šteti Ampak kot sta rekla, primer polepša zadevo. Zdaj pa Če smo že pri tem, da nadaljujemo glede projekta.
Po temelji barvi na spodnjem delu vozila je sledila priprava školjke na isti tretma.
To je to, koliko se je dalo zbrusiti v doglednem času. Ostalo se je umilo dol z nitrom (začasno rdečo temeljno iz spreja).
Sledil je nanos rust converterja na določenih delih in po končani remični reakciji wash primer U3100:
Sledila je ponovna priprava in 2K primer:
Po dveh slojih je sledila priprava preostanka karoserije s čiščenjem z redčilom in antisilikonskim. Nato pa ponovno - wash primer.
Nato ponovno 2K primer
Dokaj zadovoljen z delom, glede na to da vse kaj je v tej objavi je bilo narejeno v enem dnevu, kar pomeni da je bila akcija cel dan in potem rabil 1 teden, da sem prišel k sebi. Vmes med barvanjem sem še z lojtre zletel ampak na srečo se nisem dotaknil sveže barve
Več info pa v videu:
https://www.youtube.com/watch?v=HsPrtakl3tg
Po tem delu mi je kar precej odleglo in čutilo se je kot nek checkpoint. Seveda pa še ostaja ogromno dela..