Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

sablac
Posts: 184
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by sablac » 19 May 2021, 21:12

U nulo obnova.z veseljem pogledat
User avatar
killergame
Posts: 293
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by killergame » 27 Sep 2021, 23:18

Hvala :D

Torej. Poleg vsega dela, se tudi za 164 skos najde čas. Napreduje projekt vsekozi. Trenutno iščem ličarja, tako da upam, da bo avto do konca leta še uspel bit pobarvan, da se lahko preko zime zlaga :mrgreen:

Za sedeže iščem tapetnika, če ima kdo kakšna priporočila, se priporočam prosim. Zaenkrat nobenega resnega našel, eni pa pribili cene po 900€ :roll: Za ta denar raje že recaro kupim.. Sploh ker s sedeži ni nič grozno narobe. Prva dva sedalna dela bi naredil na novo, dodal malo spužve in voznikov rabi bočno oporo popravilo. To je to. Zadnja klop je super stanje.

Image

Image

Image

Image

Image


Iz firbca in ker se ležajev več ne dobi (tu pa tam kakšen ebay za 200€...) sem enega zelo bogega razstavil, da vidim kako to zgleda. Dejansko je narejeno vse skupaj in se ne da posebej ležaja za notri dobit. Tako da sam zadevo kompletno očistil, ker to notri več ni masti podobno :lol: Dal novo mast in sestavil skupaj. Zadeva se po občutku sodeč vrti normalno brez kakšnih zvokov. Tako da bom probal na takšen način enega rešit, ker imam namreč samo enega novega. Ležaj ni drugače nič stisnjen skupaj, ampak samo sestavljen in ga skupaj stisne šele matica (sem namreč novega uspel narazn vržt ko sem probaval kako gre na premnik :shifty:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Potem sem si za 30 rojstni dan omislil 20t prešo, ker mi je vedno manjkala pri mojih opravilih

Image

Image

Takoj akcija vse kar je čakalo, da si pri kolegu preprešam

Image

Image

Image

Image

Image


Potem sem do konca povil še zadnje dele kablov za armaturo in jo končno sestavil do konca

Image

Image

Image

Lepo urejeni vsi kabli. Upam da se ne bojo pregreli takoj poviti in se bo vse skupaj vžgalo :lol:

Image

Image

Image

Image

Zmontirani volan in ključavnica ter ročke

Image

Seveda nov set ključavnic

Image


Obenem sem naročil čisto vse nove konektorje direktno od Helle za vse releje, konektorje kablov, mase, itd. 150€ sam konektorji :| Sam če jih rabiš..

Image

Dobil tudi dobre tapete in prestavil usnjene dele na dobre tapete. Tako da imam sedaj vse vratne tapete gotove.

Image

Image

S spodnjimi deli je bilo malo več dela

Image

Image

Image

Predali v vratih temeljito očiščeni

Image

Image

Image

Kabli na novo pritrjeni kot original

Image

Image

Image

Zadnje so bile kar spraskane, sem jih malo pogrel s fenom in jih malo poskril, da niso tako izrazite. Nimam pa slike

Image

Ker sem šel k šasiji z misijo vsaka pikice rje mora stran in VSE na novo zaščitit..

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Rob pri dvižni točki je bil odprt in povit. Očitno kdaj falili dvigalko al pa padlo iz dvigalke..

Image

Popravljeno. Morem samo še pripikat ga nazaj skupaj

Image

Image

Image

Pod tankom, vpetje rok, nosilci tanka, avspuha itd, vse rešeno rje

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Z novimi stojalčki je bilo tokrat pod avtom veliko lažje delat. Plus voziček :D

Image

Potrebno je še očistit poden do konca, ker je vse mastno po podnu in body prepojen z oljem in svinjarijo. Nisem še našel učinkovitega in hitrega načina. Hotel sem si sposodit stroj za peskanje z ledom, ampak je cena preveč brutalna za izposojo :|

Ko uspem poden razmastit in očistit, pride vse še enkrat pobarvano s pištolo kjer sem kaj brusil (trenutno samo z čopičem), preko vse pa potem še tesnilna masa plus body kompletno nov.

Da bo avto lahko šel na kolesa in h ličarju sem se spravil dokončat še amortizerje in zadnje premnike, ki še edini niso bili gotovi od podvozja

Image

Image

Razstavljeni zadnji premniki

Image

Pripravljeni na peskanje

Image

Image

In speskani. Speskali so vrhunsko (TESI bizeljsko) in zelo ugodno

Image

Image

Zgornji del sem moral zaščitit in doma potem zbrusit, ker bi drugače uničil tesnilo in batnico

Image

Vse v 2k temeljno, da ne rjavi

Image

Image

Image

Posebej pobrušeni in očiščeni rje selenoidi in pokrovi semeringov

Image

Image

2K temeljna

Image

Image

Black 8-)

Image

Image

Image

In ker rad kompliciram z detajlni sem rabil še zlato za dele ki so original pocinkani

Image

Image

Image

Obenem pobarval še regulator pritiska goriva

Image

Image

Image

Končni rezultat amortizerjev pa..to je to :D

Image

Image

Naprešal strongflex puše v premnike zadaj

Image

Image

Image

Image

Privlekel na plan 100 delov amortizerjev

Image

Očistil gume fedrov

Image

Image

Unicorn med deli 164. Sprednji nosilec amortizerja

Image

Image

Pa še primerjava cinkanja. Desno dan pocinkat, levo pa SNR kupljen nosilec.. :think: Še razmišljam kaj naredit.

Image

In pa en amortizer sestavljen. Dodal sem še prozorn šlavf v stilu Eibach prokit fedrov, namreč te Zender fedri so bili čisto potolčeni ko sedejo skupaj in posledično rjavi. Za en čas bo.

Image

Image

Kupil sem pa še 2 menjalnika in 3 volanske letve, ker so bile skoraj zastojn :lol: :D

Image

Image

In pa dobil sem velik servo ojačevalec bremz od 24V, ki je proti 12V, dobesedno 3x večji in naj bi naredil občutno razliko v bremzanju po feedbacku ljudi, ki so to že naredili.

Image

Pa še nov ventilator kabine sem tudi uspel dobit, kar je še en unicorn find

Image

Do naslednjič 8-) :wave:
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
L4UK0
Posts: 2929
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by L4UK0 » 28 Sep 2021, 21:38

To pa je attention to details... :geek:
Image
User avatar
Brešan
Posts: 29
Joined: 22 Jan 2011, 18:26
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Celje

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by Brešan » 22 Nov 2021, 18:57

Tvojo temo z veseljem spremljam, verjamem da nas je veliko takšnih, čeprav ne komentiramo. Super opravljeno delo! :clap:
User avatar
killergame
Posts: 293
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by killergame » 23 Jan 2022, 18:53

Hvala obema. Pri meni je vse do zadnjega detajla ja :D Ne znam drugače hehe.


Razstavil jermenico klime in dal pocinkat. Izadla je nova :) Hotel menjat še ležaj, naročim po kataloški, vse štima, najde, ujemanje je. Dobim ležaj in seveda original ma še en poseben utor, katerega na novem ne moreš naredit. Nč. Pustil starega, ni slab, ampak sem hoto novega če je bil že glih sprešan.

Image

Image

Sklopko sem pa raje kr pobarval, nisem upal dat cinkat, da nebi potem kje površine drsele.

Image

Nosilci zadnjega amortizerja mi ni bilo všeč tisto original "pocinkano" napol neki, zato sem raje še pobarval v zlato, da nebi to kje prehitro začelo rjavet.

Image

Image

3 amortizerji od 4 sestavljeni. 1 pa nisem mogo, ker sem dal po pomoti 2 zgornji desni šalci prašno barvat, namesto L + D. Iskreno sem že pozabil, da je Alfa komplicirala in naredila L in D drugačno :roll:

Image

Vmes sem potem kupil eno 164 3.0 V6 24V QV (ena izmed 988 narejenih) iz HR, za praktično zastojn. Avto je bil grozljivo zanemarjen, umazan, blaten totalka, glih ko ga je človek porino z garaže je par dni deževalo in ker prva šipa zgoraj kot na veliko 164 odstopila, je bila notri poplava.. Lastnica umrla, brez papirjov in ključa. Probal dobit papirje, ampak je skoraj nemogoče, čeprav se ve kompletna vse o avtu, lastnici, itd. Motor manjkala prva glava in še par kosov. Spredaj desno malo udarjena (počen samo odbijač in poškodovana havba). Pa od toče je bla mal. Drugače pa ker je bila v garaži od 2006 dalje, minimalno rje, manj kot moja.
Avto je bil kupljen izključno z namenom preprodaje. Če nebi mel moje, bi definitivno obnovil to, ker je bila osnova vrhunska. Skratka avto očistil temeljito vse zunaj in znotraj. Zamenjal vse uničene dele, dobil še en motor in prodal v Slovaško z velikim zaslužkom :) Novi lastnik ma neke obnove klasičnih avtov, tko da pravi, da jo bo obnovil :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Dalje. Ta motor kerga sem kupo 24V, meni je ostalo kompletno vse z izjemo batov in glav. Dobil super cilindre, glavno gred plus en kup manjkajočih delov kateri so mi manjkali pri 24V katerega že mam od 164.

Image

"Obnovil" en zadnji kolesni ležaj, ker imam samo enega novega. Dal nardit orodje za zložit vse prav skupaj tudi (more bit točno do ene globine semering in pokrov spodaj). Sem prepričan, da bo zadeva delova bp, ker se je lepo vrtel, ampak je bila mast že čisto trda in grudasta. Sedaj pa vse očiščeno in z novo mastjo sestavljeno nazaj.

Image

Potem dal delat tudi pokrovček za vleko na QV odbijaču, ki manjkajo vsem. 3D print narjen po scanu original pokrovčka. Zadeva je v nulo. Pa po novem še inox nogice, ne pocinkan pleh ki je s časom zarjavel in posledično zato na vseh manjkajo ker odpade :lol: Narejeno je vse v nulo isto kot original.

Image

Image

Image

Image

Image

Potem pa ko me je prvi ličar še pred začetkom začel prestavlat in ja veš to se zavleče itd, spremenil za 2 mesca in mi napisal, ne bom nč jezen če najdeš koga drugega, sem ga odje*al in šel iskat drugega.
So far se mi zdi da sem našel še veliko boljšega. Izdelki zgledajo vrhunski, lakirnica kvalitetna z odsesavanjem dol, cena cca 3k€, garancija, vsi papirji kere rabim za spremembo barve in za malo doplačilo dobim še keramično zaščito. Plus uredi vso kleparijo kar je treba vn potegnit, zrezal bo vn sprednje in zadnje steklo in potem tudi zalepil nazaj, da se ne rabim s tem posebej ukvarjat.
Sem en čas gruntal ali dat novo podvozje gor za barvanje, ali raje starega. No in ker sem pač mal zmešan, sem vido da mam komplet podvozje skoraj x3 viška in gre na starem podvozju na barvanje :D

Image

Spredaj pripravljeno

Image

Zadaj pripravljeno

Image

Tudi vijakov mel vse viška dost starih :lol: Zadaj gor

Image

Pa še spredaj

Image

Dodal še blatnike

Image

Zmontirana volanska in volan

Image

Image

Potem pa po menda 6 letih oprat, da bo ličar sploh vido stanje in kaj vse je za delat, ko pride še pogledat za končni dogovor vsega, preden mu pošljem avto v barvanje

Image

Za konec pa še zahvala človeku, ki spremlja mojo obnov na Alfa forumu in je rešil nov set sklopke 164 pred odpadom med čiščenje Alfinega skladišča :) Zadeva bi šla namreč na odpad. NOVA!

Image

Image

Image

That's it folks! Ko se naslednjič javim čez par mesecov, bi morala biti na slikah rdeča 164 :shifty: :D
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 293
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by killergame » 08 Jun 2022, 23:04

Ni še rdeča Alfa! Je pa ta tedn začel delat na njej :D Mam še neki materiala od vmes.

Porino v garažo, da nisem odvisn od zunanjih dejavnikov in lepo hladno garažo

Image

Po nekem čudežu je izolacija pokrova motorja v top stanju. Zgledala je boga, posesal in je kot nova. Na sliki 50:50 :)

Image

Vsa stara izolacija stran do zadnjega, ker je itak vse neki napol razpadalo, plus, da se nebi kaka pikica rje kje skrivala spodaj

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadnje so bile cele, ampak bojo verjetno tudi mogle stran, ker so spodaj še vlki čepi zadaj katere morem zamenjat

Image

Pobrusil kar je bilo malo rje

Image

Image

Image

Vmes nabavil še par zadev novih. Naročil še en srednji pretočni lonec iste oblike kot original

Image

Image

Uspel dobit še en original zadnji ležaj nov! :D

Image

Image

Dal delat še par zadev na 3d print

Image

Svinjsko dragi čepki, katerih rabim mali miljon. Original pa cene po komadu stara zaloga, da te kap

Image

Še vedno mam pa glavno vprašanje kar nardit glede zadnje rje na avtu, ki še ni rešena. Prekati notri pri vpetju zadnjih rok. Kolk se je dalo sem vse očistil in posesal vn vso svinjarijo. Zdej je pa opcija ali samo zalit s temeljno in voskom na debelo ali pa odpret točkovno in konrektno spucat vse in zaščitit s temeljno in voskom, s tem da točkovne točke pleha spet zdej pregrejem :-k

Image

Image

Tale vogal desno pri robu zravn ojačave dvižne točke zadaj desno mi ni glih všeč

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Potem sem probal popravit en prerjavel pleh za zaščito filtra goriva, pa mi ni blo všeč, ker je bil pleh preveč v kurcu, tko da sem se jz odločo prvič v življenju, da bom šel oblikovat na novo, kr dost zakompliciran pleh :lol: 8-[

Image

Image

Image

Image

In rata meni v nekje eni uri nardit popolno oblikovan pleh :)

Image

Image

Image

Pol je trebal pa to še privarit na nosilc filtra goriva, pa sem mal povado prvo pa nastavo varilni

Image

Ni v nulo, ampak je kr uspelo dobro

Image

Image

Image

Image

Image

Dalje. Do konca razstavit avto. Ko misliš, da ni več nč delov in se zmotiš..To sploh ni konca delov avta, ko ga razstaviš v prafaktorje do zadnjega čepka plastičnega. Fak

Image

Image

Image

Must do. Mam miljon takih žepkov, če hočem še kdaj sestavit vse nazaj :)

Image

Image

Vrata prazna

Image

Prtlažnik prazn

Image

Image

Image

Našel še nekaj rje pod tesnilom prtljažnika

Image

Nekaj sem še povaril na vratih za ene predelave

Image

Image

Sprednje steklo sem kr sam vn zrezal. Je bilo fejk neka kopija. Žal mi je v trenutno nepazljvosti in ker sem hotel mal pohitet malenkost počilo, tko da sem brez rezerve. Mam na srečo še enga original, ki gre notri, sam to kopijo sem hotel pa za rezervo :doubt:

Image

Image

Je bilo kar nekaj rje pod in okoli stekla. Zgoraj je kot se pogosto zgori na 164, že odstopalo malo zaradi rje. Obstraneh so pa tudi ene take letvice, ki so dobro rjave. Se dobi sicer original, ampak je prekleto drag kos za en glup kos železa.

Image

Vse temeljito zbrusil v nulo rjo

Image

Image

Image

In pobarval v temeljno 2k

Image

Prav tako notri in povsod vse pobarval s temeljno, kjer sem kaj brusil, preden je avto šel ličarju

Image

Image

Image

To je blo še vse delov v že prej praktično slečenem avtu. Komaj še našel plac za to spet shranit #-o

Image

Dal drugo havbo na avto, original je cela od toče in rjava na polno od kamenčkov spredaj. Rezerva pa super stanje

Image

Image

Zavil vrata za transport

Image

In je šla proti rdeči barvi naproti :D

Image

Jz sem pa potem privlekel še vse plastike na plano in zbral najboljše kar mam in še to pripravil na barvanje in razstavil kar je trebalo

Image

Zadnji odbijač sem našel eno staro poškodbo, katero je nekdo slabo popravil in prikril. Jih peljem povarit skupaj s pragovi, ki imajo tudi par razpok manjših

Image

Pa čudno mi je blo zakaj hudiča zadnji podaljšek tak čudno vse neki stoji, visi in se maje. Snamem podalšek in seveda najdem razlog. Od 11 kovinskih zatičev, sta bila samo še dva. Ostali so zgnili in seveda odpadli. Tko da sem dal nardit po naročilu 100 novih inox komadov :)

Image

Prvo par testnih vzorcev dal nardit

Image

So bli malenkost predebeli v 0.6mm, tko da dal nardit potem v 0.4mm kot original. Te dni jih dobim. Ostalo pa super držijo. Pa zgnili več ne bodo :)

Image

Potem sem ličarju rasztavil še komplet kljuke, da lahko vse lepo pobarva in da ni nič v napoto

Image

In pragove tudi vse povrtal stran spodnje počene plastike, s katerimi še ne vem kaj točno bom. Dal nove nardit ali nekaj improviziral

Image

Image

Pobral čisto vse dol s pragov tudi. Pokrovčke, nosilčke pokrovčkov, itd

Image

To gre seveda vse na cinkanje na novo :)

Image

Popolnoma goli pragovi čakajo na varjanje in potem skupaj z vsemi plastikami ličarju

Image

Za felge sem dobil sredinske Alfa pokrovčke in prave distančnike za sredinsko luknjo. Še vedno sicer nisem siguren ali te felge obnovit in v srebrno barvo ali druge nove kupit neke, ampak s tem se bom na koncu ukvarjal.

Image

Aja pa danes glih dobil še en unicorn del. Guma okoli benz pumpe. Tole dobit je nemogoče. Kopije so preko 100€ na ebay, ker jih deli 164 s Ferrarijem, jz sem pa uspel original najdet za 25€ :D

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2521
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by pero27 » 09 Jun 2022, 12:57

Rje definitvno ne zapirat z ničemer, razen z voskom, ker boš naredu totalno štalo.
Tako kot je zdej, še najpočasneje napreduje.
Na moji E30 je nedko zaprl rjo in je pol kvadratnega metra avta zgnilo v listnato testo pod barvo in bitumenom v parih letih. :broken:
User avatar
killergame
Posts: 293
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by killergame » 20 Jun 2022, 19:34

Pomojem bom odpro vseen, pa da spucam tole konkretno tko kot treba. Ne bom mirn drugače če bo ta rja tam :)

IT IS HAPPENING! STAY CALM :D

Image

Image

Image

Image

In v šprickitu. Zdej pa čakat par tednov, na nadaljno pripravo na barvanje

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 293
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by killergame » 15 Aug 2022, 20:28

No avto je 2 meseca + v šprickitu zahvaljujoč odbijačem. Edino pozitivno v vsej zgodi in zapletu z odbijači.. Prekleti idijoti te kerim sem pelal plastike, povedal, da so posebne plastike, da se ne dajo varit itd. Takrat še nisem vedo točno vsega, kar vem zdej ko se s tem ukvarjam že skoraj 1 mesec :roll: Skratka PUR material. Mešaniza dveh komponent, zlite v kalup. Netopljive. Edino lepi se jih lahko z enim posebnim strojčkom, ki se imenuje airless plastic welderin polnilom thermoplastic urethane. Edino to je uspešno popravilo za PUR.
Seveda pri nas bi vsi s klanfami jih topili notri in podobne zadeve, ker debili sploh ne poznajo PUR in ti trdijo svoje :crazy: Posnetek pravilnega popravila spodaj. Strojček stane okoli 400€ :|



Skratka. Te smrdljivci kerim sem pelal in vrgo stran 130€, se kregal z njimi, da vrnejo nazaj denar za te smeti kere so nardili, seveda neuspešno. So mi ponudl opcijo, da mi popravijo še enkrat za doplačilo pol cene!! :roll: :clap: Poslal v 3 pistane vete kaj in zaključil zgodbo, ker sem vido, da ne bo haska. Že tko zgubo zarad njih preveč časa in se nimam časa več dalje ukvarjat s tem. Bom jim nardil dobro reklamo okol, pa bo 8-)

Skratka priprava 0. Očistili 0. Vsa svinjarija, vključno z iglicami ciprese v smoli notri. Seveda je vse odstopilo že med premikanjem plastik in upogibanjem in z izvijačem z minimalno silo je vse stran padlo. Da sploh ne govorim o kitanju, kot da je en otrok kital prvič, pa še to je žaljitev. Ne da sem poudaril 10x da so zelo redke plastike in kaj pričakujem. Mah. Zalil mi tut noske za pleh, ki drži pokrovček odbijača. Pa delali kr neki kar ni treba, ker tut navodil niso poslušali kaj se dela.

Image

Image

Image

Image

:sick: :roll:

Image

Image

"zdepilirana" svinjarija z odbijača...

Image

Po 1 tednu iskanje okoli, klicanja kdo bi lahko popravil, kako itd., na koncu ugotoviš da vsi prodajajo meglo in se jih sploh ne sanja kak PUR reševat. Na koncu po posvetu s kolegoma iz te smeri, mi je eden poslal vlakna in epoxy smolo, ker to naj bi bilo še nekak najbolj alternativa ki bi morala držati, poleg tistega postopka zgoraj. Seveda s pravilno predpripravo! Nikoli nisem tega delal, ampak je kolega me vodil skozi postopek. Sedaj se suši, potem pa da vidimo kaj je uspelo. Ličar namre čaka to, da lahko pobarva vse skupaj za moj avto...

Brusim ta del k mislo da ok, ker mi napacal, da blo spet v napoto za en nosilc dodat. Pok, se odlepi spet cel kos..

Image

Skratka to pacarijo pobruso do max. Nek zelen kit, napol nestrjen, mehek, itd..pacarija za skozlat

Image

Pobrusil tudi plastiko preko barve do rumenga materiala

Image

Potem pa akcija. Smola

Image

Pa 3 sloji vlaken, ki se križajo. 1. sloj povezava v L na 3 mestih. 2. sloj po dolžini samo desni del. In 3. sloj še enkrat L povezave.

Image

Potem pa še odbijač Te žičke sem celo lahko pustil, ker brez tega bi itak že vse razpadlo spet narazen. Pobrusil material za grobo površino. Tukaj so začuda skužili nekakšen drug postopek, da je PUR črne barve, ne klasičen rumen. Potem pa dodal plastic primer od Mipe.

Image

In 2 sloja vlaken

Image

Image

Ko se tole posuši in vidim kako je izpadlo, se pa lotim še to vse zbrusit pa še z drugih strani dat vlakna isto. Potem pa šele pokitat in naredit obliko pravo

Image

Image

To je to. Eden jezen update. Upam, da bo naslednji lepši in bolj po planu :)
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2521
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove

Post by pero27 » 15 Aug 2022, 21:31

Tist "superduper strojček za 400€" men zgleda kot en malo močnejši spajkalnik z konico za varjenje plastike. To kupiš na netu za cca 50€
Dej ne z tem fiberglasom pacat pa googlaj "plastic welding tip" in popravi tako, kot si že našel, da se to pravilno popravlja.
Post Reply