BMW 1802 - No Carb Diet
Re: BMW 1802
Jaz sem že pred leti barval fedre na črno, pa ne zato ker bi bil star
Get low, no matter how
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW 1802
verzija 1 : KAW komplet (smeti - allroad višina kupil 60/40)
verzija 2 : KAW vzmeti skrajšani amortizerji Jenko (smeti part 2)
verzija 3 : Bilstein B8 + H/R (še vedno previsok)
verzija 4 : Bilstein B8 od E30 + custom narejene srajčke čez bilsteine da sem lahko dodatno spustil podvozje (trenuten setup)
verzija 5 : GAZ Gold (treba še zmontirat)
------------------ <- to je črta
pod črto povedano, ne šparat pa kup sam enkrat
seveda, tudi pri e30 sem probal isto, obstoječe B4 dal na AP fedre 60/40, avto visi, kupim schlechtstrassenpaket podložne gume, avto še vedno visi, menjam B4 za B8, pustim iste fedre, avto perfektna višina.
jebejo mene ta podvozja da me jebejo
Re: BMW 1802
Ja, sej sem tudi sam podobnega mnenja in tud na hrošču sem menjal kar nekaj kombinacij, preden sem bil zadovoljen. Sicer menim, da je obnašanje podvozja v veliki meri pogojeno tudi z izbiro kombinacije velikosti in značilnosti gum - nizkoprofilna guma na tri cole večjem platišču bo vsekakor drugače sodelovala s podvozjem kot mesnata balonarca na manjših felnah. Definitivno pa ne pričakujem neke kvalitete, in se že spogledujem z nastavljivimi (rumenimi) Koniji, ki se trenutno tudi dobijo. Vendar grem po vrsti, najprej ga spravim na cesto s tem kar že imam oz. je prišlo novo pri nakupu vozila, potem pa dalje.
Dela so se seveda nadaljevala. Prvi je padel prednji most, kateri je skupaj z polžem romal na šasijo in vanjo tudi uspešno sedel, dobil pa tudi nove špurštange in se spojil z vzmetnimi rokami: Sledila je sestava prednjih zavor. Sčiščene, prepihane in razrjane čeljusti so dobili osvežitev:
Prednja pesta so dobila nove ležajeve in trde diske: Vse skupaj je združilo par zelo možatih vijakov, zvodovodaril sem še kovinske in gumijaste zavorne cevi, nato pa so se srečali pod prednjimi koloteki: Po preletu vijakov z navornim ključem, povezanju cilindrov sklopke in montaži posodice za hidraulično ulje je bil prednji del tako skupaj.
Napadel sem še zadnji most, ki je sicer potreboval malce več komolčne masti, a na koncu vseeno popustil pritiskom dvigalke in sedel na svoje mesto:
Zmontirale so se še nove zajle za ročno (pri sestavi ročice ročne zavore, katerega mehanizem in način sestavitve je očitno zdizajniral nek mazohist), nato pa so se nadele še zadnje zavore - tokrat bobni iz modela e21, kateri imajo večji primer (250mm - enak kot so imeli Turbo modeli). Manjša predelava je potrebna le okoli vzvodovja za ročno zavoro, drugače pa je zadeva precej bolt-on.
Dela so se seveda nadaljevala. Prvi je padel prednji most, kateri je skupaj z polžem romal na šasijo in vanjo tudi uspešno sedel, dobil pa tudi nove špurštange in se spojil z vzmetnimi rokami: Sledila je sestava prednjih zavor. Sčiščene, prepihane in razrjane čeljusti so dobili osvežitev:
Prednja pesta so dobila nove ležajeve in trde diske: Vse skupaj je združilo par zelo možatih vijakov, zvodovodaril sem še kovinske in gumijaste zavorne cevi, nato pa so se srečali pod prednjimi koloteki: Po preletu vijakov z navornim ključem, povezanju cilindrov sklopke in montaži posodice za hidraulično ulje je bil prednji del tako skupaj.
Napadel sem še zadnji most, ki je sicer potreboval malce več komolčne masti, a na koncu vseeno popustil pritiskom dvigalke in sedel na svoje mesto:
Zmontirale so se še nove zajle za ročno (pri sestavi ročice ročne zavore, katerega mehanizem in način sestavitve je očitno zdizajniral nek mazohist), nato pa so se nadele še zadnje zavore - tokrat bobni iz modela e21, kateri imajo večji primer (250mm - enak kot so imeli Turbo modeli). Manjša predelava je potrebna le okoli vzvodovja za ročno zavoro, drugače pa je zadeva precej bolt-on.
-
- Posts: 1992
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: BMW 1802
Very cool! Torej je dons masinerija ze na kolesih al kko?
Re: BMW 1802
Nop. Beri dalje
Zadnje peste so dobile še nove vijake, saj so po prejšnjih nekaj čarali in mi ni bilo všeč da so bili iz zadnje strani odbrušeni. Skupaj z bobni so padli na zadnjo akso brez zapletov.
Ja vem, umazane roke sem mel. Misli pa tudi.
Manjkajo še zadnje vzmeti in amotrizerji ter preluftanje sklopčno-hidravličnega ter zavornega sistema, pa lahko avto postavim na svoje noge; mi je pa zmanjkalo energije in volje se spopadat s stiskanjem zadnjih vzmeti in nadaljevanjem z delom, zato bo to moralo počakat do ponedeljka. Vseeno pa mi firbec ni dal miru, srbele so me šanse da bodo kolese pasale pod blatnike, in nadel sem mu eno copato:
Takole pa zgleda iz oči ptiča:
..iiiin bojim se da je še vedno pretesno za kakršnekoli finalne odločitve ker je podvozje razbremenjeno, je camber na kolesu popolnoma porušen, in ker na mestu ni motorja ki bi obtežil zadevo, sem s poskusom dviga roke z dvigalko samo dvigoval celotno šasijo na dvigalu. Tudi zadaj bo pomojem precej podobno. Očitno bo napeto čisto do konca!
Re: BMW 1802
Hudo! Tempo sestavljanja ob hkratni kvaliteti je tudi hvale vreden.
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW 1802
Wattttt ?!!!!!
ATS Classic si dal na BMWja
Fulll plus točk pri opelaših
Dobro napreduješ ja !
ATS Classic si dal na BMWja
Fulll plus točk pri opelaših
Dobro napreduješ ja !
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW 1802
Prinesem danes 6PACKA da mal vržem uč gor, da vidim to vo živo
Men so ATS-ke bomba
Men so ATS-ke bomba
May the Force be with you.
- pero27
- Posts: 2642
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 1802
Jst na netu kr pogosto vidim ATSke na 02jkah. Sigurno na cca 10% primerkov z feltnami širšimi od stock 5.5J
Verjetno zato ker se je dobilo ful enih dimenzij in ker so ble relativno ugodna opcija.
Pa ne samo classic, ampak tud pepper pot, celo cup, precej je tud ATS alpina style
Pa tud ne zgledajo napačno na 02
Sej kdaj si je sploh opel popel prisvojil te ATS classic?