Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Hvala obema. Pri meni je vse do zadnjega detajla ja Ne znam drugače hehe.
Razstavil jermenico klime in dal pocinkat. Izadla je nova Hotel menjat še ležaj, naročim po kataloški, vse štima, najde, ujemanje je. Dobim ležaj in seveda original ma še en poseben utor, katerega na novem ne moreš naredit. Nč. Pustil starega, ni slab, ampak sem hoto novega če je bil že glih sprešan.
Sklopko sem pa raje kr pobarval, nisem upal dat cinkat, da nebi potem kje površine drsele.
Nosilci zadnjega amortizerja mi ni bilo všeč tisto original "pocinkano" napol neki, zato sem raje še pobarval v zlato, da nebi to kje prehitro začelo rjavet.
3 amortizerji od 4 sestavljeni. 1 pa nisem mogo, ker sem dal po pomoti 2 zgornji desni šalci prašno barvat, namesto L + D. Iskreno sem že pozabil, da je Alfa komplicirala in naredila L in D drugačno
Vmes sem potem kupil eno 164 3.0 V6 24V QV (ena izmed 988 narejenih) iz HR, za praktično zastojn. Avto je bil grozljivo zanemarjen, umazan, blaten totalka, glih ko ga je človek porino z garaže je par dni deževalo in ker prva šipa zgoraj kot na veliko 164 odstopila, je bila notri poplava.. Lastnica umrla, brez papirjov in ključa. Probal dobit papirje, ampak je skoraj nemogoče, čeprav se ve kompletna vse o avtu, lastnici, itd. Motor manjkala prva glava in še par kosov. Spredaj desno malo udarjena (počen samo odbijač in poškodovana havba). Pa od toče je bla mal. Drugače pa ker je bila v garaži od 2006 dalje, minimalno rje, manj kot moja.
Avto je bil kupljen izključno z namenom preprodaje. Če nebi mel moje, bi definitivno obnovil to, ker je bila osnova vrhunska. Skratka avto očistil temeljito vse zunaj in znotraj. Zamenjal vse uničene dele, dobil še en motor in prodal v Slovaško z velikim zaslužkom Novi lastnik ma neke obnove klasičnih avtov, tko da pravi, da jo bo obnovil
Dalje. Ta motor kerga sem kupo 24V, meni je ostalo kompletno vse z izjemo batov in glav. Dobil super cilindre, glavno gred plus en kup manjkajočih delov kateri so mi manjkali pri 24V katerega že mam od 164.
"Obnovil" en zadnji kolesni ležaj, ker imam samo enega novega. Dal nardit orodje za zložit vse prav skupaj tudi (more bit točno do ene globine semering in pokrov spodaj). Sem prepričan, da bo zadeva delova bp, ker se je lepo vrtel, ampak je bila mast že čisto trda in grudasta. Sedaj pa vse očiščeno in z novo mastjo sestavljeno nazaj.
Potem dal delat tudi pokrovček za vleko na QV odbijaču, ki manjkajo vsem. 3D print narjen po scanu original pokrovčka. Zadeva je v nulo. Pa po novem še inox nogice, ne pocinkan pleh ki je s časom zarjavel in posledično zato na vseh manjkajo ker odpade Narejeno je vse v nulo isto kot original.
Potem pa ko me je prvi ličar še pred začetkom začel prestavlat in ja veš to se zavleče itd, spremenil za 2 mesca in mi napisal, ne bom nč jezen če najdeš koga drugega, sem ga odje*al in šel iskat drugega.
So far se mi zdi da sem našel še veliko boljšega. Izdelki zgledajo vrhunski, lakirnica kvalitetna z odsesavanjem dol, cena cca 3k€, garancija, vsi papirji kere rabim za spremembo barve in za malo doplačilo dobim še keramično zaščito. Plus uredi vso kleparijo kar je treba vn potegnit, zrezal bo vn sprednje in zadnje steklo in potem tudi zalepil nazaj, da se ne rabim s tem posebej ukvarjat.
Sem en čas gruntal ali dat novo podvozje gor za barvanje, ali raje starega. No in ker sem pač mal zmešan, sem vido da mam komplet podvozje skoraj x3 viška in gre na starem podvozju na barvanje
Spredaj pripravljeno
Zadaj pripravljeno
Tudi vijakov mel vse viška dost starih Zadaj gor
Pa še spredaj
Dodal še blatnike
Zmontirana volanska in volan
Potem pa po menda 6 letih oprat, da bo ličar sploh vido stanje in kaj vse je za delat, ko pride še pogledat za končni dogovor vsega, preden mu pošljem avto v barvanje
Za konec pa še zahvala človeku, ki spremlja mojo obnov na Alfa forumu in je rešil nov set sklopke 164 pred odpadom med čiščenje Alfinega skladišča Zadeva bi šla namreč na odpad. NOVA!
That's it folks! Ko se naslednjič javim čez par mesecov, bi morala biti na slikah rdeča 164
Razstavil jermenico klime in dal pocinkat. Izadla je nova Hotel menjat še ležaj, naročim po kataloški, vse štima, najde, ujemanje je. Dobim ležaj in seveda original ma še en poseben utor, katerega na novem ne moreš naredit. Nč. Pustil starega, ni slab, ampak sem hoto novega če je bil že glih sprešan.
Sklopko sem pa raje kr pobarval, nisem upal dat cinkat, da nebi potem kje površine drsele.
Nosilci zadnjega amortizerja mi ni bilo všeč tisto original "pocinkano" napol neki, zato sem raje še pobarval v zlato, da nebi to kje prehitro začelo rjavet.
3 amortizerji od 4 sestavljeni. 1 pa nisem mogo, ker sem dal po pomoti 2 zgornji desni šalci prašno barvat, namesto L + D. Iskreno sem že pozabil, da je Alfa komplicirala in naredila L in D drugačno
Vmes sem potem kupil eno 164 3.0 V6 24V QV (ena izmed 988 narejenih) iz HR, za praktično zastojn. Avto je bil grozljivo zanemarjen, umazan, blaten totalka, glih ko ga je človek porino z garaže je par dni deževalo in ker prva šipa zgoraj kot na veliko 164 odstopila, je bila notri poplava.. Lastnica umrla, brez papirjov in ključa. Probal dobit papirje, ampak je skoraj nemogoče, čeprav se ve kompletna vse o avtu, lastnici, itd. Motor manjkala prva glava in še par kosov. Spredaj desno malo udarjena (počen samo odbijač in poškodovana havba). Pa od toče je bla mal. Drugače pa ker je bila v garaži od 2006 dalje, minimalno rje, manj kot moja.
Avto je bil kupljen izključno z namenom preprodaje. Če nebi mel moje, bi definitivno obnovil to, ker je bila osnova vrhunska. Skratka avto očistil temeljito vse zunaj in znotraj. Zamenjal vse uničene dele, dobil še en motor in prodal v Slovaško z velikim zaslužkom Novi lastnik ma neke obnove klasičnih avtov, tko da pravi, da jo bo obnovil
Dalje. Ta motor kerga sem kupo 24V, meni je ostalo kompletno vse z izjemo batov in glav. Dobil super cilindre, glavno gred plus en kup manjkajočih delov kateri so mi manjkali pri 24V katerega že mam od 164.
"Obnovil" en zadnji kolesni ležaj, ker imam samo enega novega. Dal nardit orodje za zložit vse prav skupaj tudi (more bit točno do ene globine semering in pokrov spodaj). Sem prepričan, da bo zadeva delova bp, ker se je lepo vrtel, ampak je bila mast že čisto trda in grudasta. Sedaj pa vse očiščeno in z novo mastjo sestavljeno nazaj.
Potem dal delat tudi pokrovček za vleko na QV odbijaču, ki manjkajo vsem. 3D print narjen po scanu original pokrovčka. Zadeva je v nulo. Pa po novem še inox nogice, ne pocinkan pleh ki je s časom zarjavel in posledično zato na vseh manjkajo ker odpade Narejeno je vse v nulo isto kot original.
Potem pa ko me je prvi ličar še pred začetkom začel prestavlat in ja veš to se zavleče itd, spremenil za 2 mesca in mi napisal, ne bom nč jezen če najdeš koga drugega, sem ga odje*al in šel iskat drugega.
So far se mi zdi da sem našel še veliko boljšega. Izdelki zgledajo vrhunski, lakirnica kvalitetna z odsesavanjem dol, cena cca 3k€, garancija, vsi papirji kere rabim za spremembo barve in za malo doplačilo dobim še keramično zaščito. Plus uredi vso kleparijo kar je treba vn potegnit, zrezal bo vn sprednje in zadnje steklo in potem tudi zalepil nazaj, da se ne rabim s tem posebej ukvarjat.
Sem en čas gruntal ali dat novo podvozje gor za barvanje, ali raje starega. No in ker sem pač mal zmešan, sem vido da mam komplet podvozje skoraj x3 viška in gre na starem podvozju na barvanje
Spredaj pripravljeno
Zadaj pripravljeno
Tudi vijakov mel vse viška dost starih Zadaj gor
Pa še spredaj
Dodal še blatnike
Zmontirana volanska in volan
Potem pa po menda 6 letih oprat, da bo ličar sploh vido stanje in kaj vse je za delat, ko pride še pogledat za končni dogovor vsega, preden mu pošljem avto v barvanje
Za konec pa še zahvala človeku, ki spremlja mojo obnov na Alfa forumu in je rešil nov set sklopke 164 pred odpadom med čiščenje Alfinega skladišča Zadeva bi šla namreč na odpad. NOVA!
That's it folks! Ko se naslednjič javim čez par mesecov, bi morala biti na slikah rdeča 164
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Ni še rdeča Alfa! Je pa ta tedn začel delat na njej Mam še neki materiala od vmes.
Porino v garažo, da nisem odvisn od zunanjih dejavnikov in lepo hladno garažo
Po nekem čudežu je izolacija pokrova motorja v top stanju. Zgledala je boga, posesal in je kot nova. Na sliki 50:50
Vsa stara izolacija stran do zadnjega, ker je itak vse neki napol razpadalo, plus, da se nebi kaka pikica rje kje skrivala spodaj
Zadnje so bile cele, ampak bojo verjetno tudi mogle stran, ker so spodaj še vlki čepi zadaj katere morem zamenjat
Pobrusil kar je bilo malo rje
Vmes nabavil še par zadev novih. Naročil še en srednji pretočni lonec iste oblike kot original
Uspel dobit še en original zadnji ležaj nov!
Dal delat še par zadev na 3d print
Svinjsko dragi čepki, katerih rabim mali miljon. Original pa cene po komadu stara zaloga, da te kap
Še vedno mam pa glavno vprašanje kar nardit glede zadnje rje na avtu, ki še ni rešena. Prekati notri pri vpetju zadnjih rok. Kolk se je dalo sem vse očistil in posesal vn vso svinjarijo. Zdej je pa opcija ali samo zalit s temeljno in voskom na debelo ali pa odpret točkovno in konrektno spucat vse in zaščitit s temeljno in voskom, s tem da točkovne točke pleha spet zdej pregrejem :-k
Tale vogal desno pri robu zravn ojačave dvižne točke zadaj desno mi ni glih všeč
Potem sem probal popravit en prerjavel pleh za zaščito filtra goriva, pa mi ni blo všeč, ker je bil pleh preveč v kurcu, tko da sem se jz odločo prvič v življenju, da bom šel oblikovat na novo, kr dost zakompliciran pleh 8-[
In rata meni v nekje eni uri nardit popolno oblikovan pleh
Pol je trebal pa to še privarit na nosilc filtra goriva, pa sem mal povado prvo pa nastavo varilni
Ni v nulo, ampak je kr uspelo dobro
Dalje. Do konca razstavit avto. Ko misliš, da ni več nč delov in se zmotiš..To sploh ni konca delov avta, ko ga razstaviš v prafaktorje do zadnjega čepka plastičnega. Fak
Must do. Mam miljon takih žepkov, če hočem še kdaj sestavit vse nazaj
Vrata prazna
Prtlažnik prazn
Našel še nekaj rje pod tesnilom prtljažnika
Nekaj sem še povaril na vratih za ene predelave
Sprednje steklo sem kr sam vn zrezal. Je bilo fejk neka kopija. Žal mi je v trenutno nepazljvosti in ker sem hotel mal pohitet malenkost počilo, tko da sem brez rezerve. Mam na srečo še enga original, ki gre notri, sam to kopijo sem hotel pa za rezervo :doubt:
Je bilo kar nekaj rje pod in okoli stekla. Zgoraj je kot se pogosto zgori na 164, že odstopalo malo zaradi rje. Obstraneh so pa tudi ene take letvice, ki so dobro rjave. Se dobi sicer original, ampak je prekleto drag kos za en glup kos železa.
Vse temeljito zbrusil v nulo rjo
In pobarval v temeljno 2k
Prav tako notri in povsod vse pobarval s temeljno, kjer sem kaj brusil, preden je avto šel ličarju
To je blo še vse delov v že prej praktično slečenem avtu. Komaj še našel plac za to spet shranit #-o
Dal drugo havbo na avto, original je cela od toče in rjava na polno od kamenčkov spredaj. Rezerva pa super stanje
Zavil vrata za transport
In je šla proti rdeči barvi naproti
Jz sem pa potem privlekel še vse plastike na plano in zbral najboljše kar mam in še to pripravil na barvanje in razstavil kar je trebalo
Zadnji odbijač sem našel eno staro poškodbo, katero je nekdo slabo popravil in prikril. Jih peljem povarit skupaj s pragovi, ki imajo tudi par razpok manjših
Pa čudno mi je blo zakaj hudiča zadnji podaljšek tak čudno vse neki stoji, visi in se maje. Snamem podalšek in seveda najdem razlog. Od 11 kovinskih zatičev, sta bila samo še dva. Ostali so zgnili in seveda odpadli. Tko da sem dal nardit po naročilu 100 novih inox komadov
Prvo par testnih vzorcev dal nardit
So bli malenkost predebeli v 0.6mm, tko da dal nardit potem v 0.4mm kot original. Te dni jih dobim. Ostalo pa super držijo. Pa zgnili več ne bodo
Potem sem ličarju rasztavil še komplet kljuke, da lahko vse lepo pobarva in da ni nič v napoto
In pragove tudi vse povrtal stran spodnje počene plastike, s katerimi še ne vem kaj točno bom. Dal nove nardit ali nekaj improviziral
Pobral čisto vse dol s pragov tudi. Pokrovčke, nosilčke pokrovčkov, itd
To gre seveda vse na cinkanje na novo
Popolnoma goli pragovi čakajo na varjanje in potem skupaj z vsemi plastikami ličarju
Za felge sem dobil sredinske Alfa pokrovčke in prave distančnike za sredinsko luknjo. Še vedno sicer nisem siguren ali te felge obnovit in v srebrno barvo ali druge nove kupit neke, ampak s tem se bom na koncu ukvarjal.
Aja pa danes glih dobil še en unicorn del. Guma okoli benz pumpe. Tole dobit je nemogoče. Kopije so preko 100€ na ebay, ker jih deli 164 s Ferrarijem, jz sem pa uspel original najdet za 25€
Porino v garažo, da nisem odvisn od zunanjih dejavnikov in lepo hladno garažo
Po nekem čudežu je izolacija pokrova motorja v top stanju. Zgledala je boga, posesal in je kot nova. Na sliki 50:50
Vsa stara izolacija stran do zadnjega, ker je itak vse neki napol razpadalo, plus, da se nebi kaka pikica rje kje skrivala spodaj
Zadnje so bile cele, ampak bojo verjetno tudi mogle stran, ker so spodaj še vlki čepi zadaj katere morem zamenjat
Pobrusil kar je bilo malo rje
Vmes nabavil še par zadev novih. Naročil še en srednji pretočni lonec iste oblike kot original
Uspel dobit še en original zadnji ležaj nov!
Dal delat še par zadev na 3d print
Svinjsko dragi čepki, katerih rabim mali miljon. Original pa cene po komadu stara zaloga, da te kap
Še vedno mam pa glavno vprašanje kar nardit glede zadnje rje na avtu, ki še ni rešena. Prekati notri pri vpetju zadnjih rok. Kolk se je dalo sem vse očistil in posesal vn vso svinjarijo. Zdej je pa opcija ali samo zalit s temeljno in voskom na debelo ali pa odpret točkovno in konrektno spucat vse in zaščitit s temeljno in voskom, s tem da točkovne točke pleha spet zdej pregrejem :-k
Tale vogal desno pri robu zravn ojačave dvižne točke zadaj desno mi ni glih všeč
Potem sem probal popravit en prerjavel pleh za zaščito filtra goriva, pa mi ni blo všeč, ker je bil pleh preveč v kurcu, tko da sem se jz odločo prvič v življenju, da bom šel oblikovat na novo, kr dost zakompliciran pleh 8-[
In rata meni v nekje eni uri nardit popolno oblikovan pleh
Pol je trebal pa to še privarit na nosilc filtra goriva, pa sem mal povado prvo pa nastavo varilni
Ni v nulo, ampak je kr uspelo dobro
Dalje. Do konca razstavit avto. Ko misliš, da ni več nč delov in se zmotiš..To sploh ni konca delov avta, ko ga razstaviš v prafaktorje do zadnjega čepka plastičnega. Fak
Must do. Mam miljon takih žepkov, če hočem še kdaj sestavit vse nazaj
Vrata prazna
Prtlažnik prazn
Našel še nekaj rje pod tesnilom prtljažnika
Nekaj sem še povaril na vratih za ene predelave
Sprednje steklo sem kr sam vn zrezal. Je bilo fejk neka kopija. Žal mi je v trenutno nepazljvosti in ker sem hotel mal pohitet malenkost počilo, tko da sem brez rezerve. Mam na srečo še enga original, ki gre notri, sam to kopijo sem hotel pa za rezervo :doubt:
Je bilo kar nekaj rje pod in okoli stekla. Zgoraj je kot se pogosto zgori na 164, že odstopalo malo zaradi rje. Obstraneh so pa tudi ene take letvice, ki so dobro rjave. Se dobi sicer original, ampak je prekleto drag kos za en glup kos železa.
Vse temeljito zbrusil v nulo rjo
In pobarval v temeljno 2k
Prav tako notri in povsod vse pobarval s temeljno, kjer sem kaj brusil, preden je avto šel ličarju
To je blo še vse delov v že prej praktično slečenem avtu. Komaj še našel plac za to spet shranit #-o
Dal drugo havbo na avto, original je cela od toče in rjava na polno od kamenčkov spredaj. Rezerva pa super stanje
Zavil vrata za transport
In je šla proti rdeči barvi naproti
Jz sem pa potem privlekel še vse plastike na plano in zbral najboljše kar mam in še to pripravil na barvanje in razstavil kar je trebalo
Zadnji odbijač sem našel eno staro poškodbo, katero je nekdo slabo popravil in prikril. Jih peljem povarit skupaj s pragovi, ki imajo tudi par razpok manjših
Pa čudno mi je blo zakaj hudiča zadnji podaljšek tak čudno vse neki stoji, visi in se maje. Snamem podalšek in seveda najdem razlog. Od 11 kovinskih zatičev, sta bila samo še dva. Ostali so zgnili in seveda odpadli. Tko da sem dal nardit po naročilu 100 novih inox komadov
Prvo par testnih vzorcev dal nardit
So bli malenkost predebeli v 0.6mm, tko da dal nardit potem v 0.4mm kot original. Te dni jih dobim. Ostalo pa super držijo. Pa zgnili več ne bodo
Potem sem ličarju rasztavil še komplet kljuke, da lahko vse lepo pobarva in da ni nič v napoto
In pragove tudi vse povrtal stran spodnje počene plastike, s katerimi še ne vem kaj točno bom. Dal nove nardit ali nekaj improviziral
Pobral čisto vse dol s pragov tudi. Pokrovčke, nosilčke pokrovčkov, itd
To gre seveda vse na cinkanje na novo
Popolnoma goli pragovi čakajo na varjanje in potem skupaj z vsemi plastikami ličarju
Za felge sem dobil sredinske Alfa pokrovčke in prave distančnike za sredinsko luknjo. Še vedno sicer nisem siguren ali te felge obnovit in v srebrno barvo ali druge nove kupit neke, ampak s tem se bom na koncu ukvarjal.
Aja pa danes glih dobil še en unicorn del. Guma okoli benz pumpe. Tole dobit je nemogoče. Kopije so preko 100€ na ebay, ker jih deli 164 s Ferrarijem, jz sem pa uspel original najdet za 25€
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Rje definitvno ne zapirat z ničemer, razen z voskom, ker boš naredu totalno štalo.
Tako kot je zdej, še najpočasneje napreduje.
Na moji E30 je nedko zaprl rjo in je pol kvadratnega metra avta zgnilo v listnato testo pod barvo in bitumenom v parih letih.
Tako kot je zdej, še najpočasneje napreduje.
Na moji E30 je nedko zaprl rjo in je pol kvadratnega metra avta zgnilo v listnato testo pod barvo in bitumenom v parih letih.
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Pomojem bom odpro vseen, pa da spucam tole konkretno tko kot treba. Ne bom mirn drugače če bo ta rja tam
IT IS HAPPENING! STAY CALM
In v šprickitu. Zdej pa čakat par tednov, na nadaljno pripravo na barvanje
IT IS HAPPENING! STAY CALM
In v šprickitu. Zdej pa čakat par tednov, na nadaljno pripravo na barvanje
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
No avto je 2 meseca + v šprickitu zahvaljujoč odbijačem. Edino pozitivno v vsej zgodi in zapletu z odbijači.. Prekleti idijoti te kerim sem pelal plastike, povedal, da so posebne plastike, da se ne dajo varit itd. Takrat še nisem vedo točno vsega, kar vem zdej ko se s tem ukvarjam že skoraj 1 mesec Skratka PUR material. Mešaniza dveh komponent, zlite v kalup. Netopljive. Edino lepi se jih lahko z enim posebnim strojčkom, ki se imenuje airless plastic welderin polnilom thermoplastic urethane. Edino to je uspešno popravilo za PUR.
Seveda pri nas bi vsi s klanfami jih topili notri in podobne zadeve, ker debili sploh ne poznajo PUR in ti trdijo svoje Posnetek pravilnega popravila spodaj. Strojček stane okoli 400€
Skratka. Te smrdljivci kerim sem pelal in vrgo stran 130€, se kregal z njimi, da vrnejo nazaj denar za te smeti kere so nardili, seveda neuspešno. So mi ponudl opcijo, da mi popravijo še enkrat za doplačilo pol cene!! Poslal v 3 pisane vete kaj in zaključil zgodbo, ker sem vido, da ne bo haska. Že tko zgubo zarad njih preveč časa in se nimam časa več dalje ukvarjat s tem. Bom jim nardil dobro reklamo okol, pa bo
Skratka priprava 0. Očistili 0. Vsa svinjarija, vključno z iglicami ciprese v smoli notri. Seveda je vse odstopilo že med premikanjem plastik in upogibanjem in z izvijačem z minimalno silo je vse stran padlo. Da sploh ne govorim o kitanju, kot da je en otrok kital prvič, pa še to je žaljitev. Ne da sem poudaril 10x da so zelo redke plastike in kaj pričakujem. Mah. Zalil mi tut noske za pleh, ki drži pokrovček odbijača. Pa delali kr neki kar ni treba, ker tut navodil niso poslušali kaj se dela.
"zdepilirana" svinjarija z odbijača...
Po 1 tednu iskanje okoli, klicanja kdo bi lahko popravil, kako itd., na koncu ugotoviš da vsi prodajajo meglo in se jih sploh ne sanja kak PUR reševat. Na koncu po posvetu s kolegoma iz te smeri, mi je eden poslal vlakna in epoxy smolo, ker to naj bi bilo še nekak najbolj alternativa ki bi morala držati, poleg tistega postopka zgoraj. Seveda s pravilno predpripravo! Nikoli nisem tega delal, ampak je kolega me vodil skozi postopek. Sedaj se suši, potem pa da vidimo kaj je uspelo. Ličar namre čaka to, da lahko pobarva vse skupaj za moj avto...
Brusim ta del k mislo da ok, ker mi napacal, da blo spet v napoto za en nosilc dodat. Pok, se odlepi spet cel kos..
Skratka to pacarijo pobruso do max. Nek zelen kit, napol nestrjen, mehek, itd..pacarija za skozlat
Pobrusil tudi plastiko preko barve do rumenga materiala
Potem pa akcija. Smola
Pa 3 sloji vlaken, ki se križajo. 1. sloj povezava v L na 3 mestih. 2. sloj po dolžini samo desni del. In 3. sloj še enkrat L povezave.
Potem pa še odbijač Te žičke sem celo lahko pustil, ker brez tega bi itak že vse razpadlo spet narazen. Pobrusil material za grobo površino. Tukaj so začuda skužili nekakšen drug postopek, da je PUR črne barve, ne klasičen rumen. Potem pa dodal plastic primer od Mipe.
In 2 sloja vlaken
Ko se tole posuši in vidim kako je izpadlo, se pa lotim še to vse zbrusit pa še z drugih strani dat vlakna isto. Potem pa šele pokitat in naredit obliko pravo
To je to. Eden jezen update. Upam, da bo naslednji lepši in bolj po planu
Seveda pri nas bi vsi s klanfami jih topili notri in podobne zadeve, ker debili sploh ne poznajo PUR in ti trdijo svoje Posnetek pravilnega popravila spodaj. Strojček stane okoli 400€
Skratka. Te smrdljivci kerim sem pelal in vrgo stran 130€, se kregal z njimi, da vrnejo nazaj denar za te smeti kere so nardili, seveda neuspešno. So mi ponudl opcijo, da mi popravijo še enkrat za doplačilo pol cene!! Poslal v 3 pisane vete kaj in zaključil zgodbo, ker sem vido, da ne bo haska. Že tko zgubo zarad njih preveč časa in se nimam časa več dalje ukvarjat s tem. Bom jim nardil dobro reklamo okol, pa bo
Skratka priprava 0. Očistili 0. Vsa svinjarija, vključno z iglicami ciprese v smoli notri. Seveda je vse odstopilo že med premikanjem plastik in upogibanjem in z izvijačem z minimalno silo je vse stran padlo. Da sploh ne govorim o kitanju, kot da je en otrok kital prvič, pa še to je žaljitev. Ne da sem poudaril 10x da so zelo redke plastike in kaj pričakujem. Mah. Zalil mi tut noske za pleh, ki drži pokrovček odbijača. Pa delali kr neki kar ni treba, ker tut navodil niso poslušali kaj se dela.
"zdepilirana" svinjarija z odbijača...
Po 1 tednu iskanje okoli, klicanja kdo bi lahko popravil, kako itd., na koncu ugotoviš da vsi prodajajo meglo in se jih sploh ne sanja kak PUR reševat. Na koncu po posvetu s kolegoma iz te smeri, mi je eden poslal vlakna in epoxy smolo, ker to naj bi bilo še nekak najbolj alternativa ki bi morala držati, poleg tistega postopka zgoraj. Seveda s pravilno predpripravo! Nikoli nisem tega delal, ampak je kolega me vodil skozi postopek. Sedaj se suši, potem pa da vidimo kaj je uspelo. Ličar namre čaka to, da lahko pobarva vse skupaj za moj avto...
Brusim ta del k mislo da ok, ker mi napacal, da blo spet v napoto za en nosilc dodat. Pok, se odlepi spet cel kos..
Skratka to pacarijo pobruso do max. Nek zelen kit, napol nestrjen, mehek, itd..pacarija za skozlat
Pobrusil tudi plastiko preko barve do rumenga materiala
Potem pa akcija. Smola
Pa 3 sloji vlaken, ki se križajo. 1. sloj povezava v L na 3 mestih. 2. sloj po dolžini samo desni del. In 3. sloj še enkrat L povezave.
Potem pa še odbijač Te žičke sem celo lahko pustil, ker brez tega bi itak že vse razpadlo spet narazen. Pobrusil material za grobo površino. Tukaj so začuda skužili nekakšen drug postopek, da je PUR črne barve, ne klasičen rumen. Potem pa dodal plastic primer od Mipe.
In 2 sloja vlaken
Ko se tole posuši in vidim kako je izpadlo, se pa lotim še to vse zbrusit pa še z drugih strani dat vlakna isto. Potem pa šele pokitat in naredit obliko pravo
To je to. Eden jezen update. Upam, da bo naslednji lepši in bolj po planu
Last edited by killergame on 16 Aug 2022, 00:31, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Tist "superduper strojček za 400€" men zgleda kot en malo močnejši spajkalnik z konico za varjenje plastike. To kupiš na netu za cca 50€
Dej ne z tem fiberglasom pacat pa googlaj "plastic welding tip" in popravi tako, kot si že našel, da se to pravilno popravlja.
Dej ne z tem fiberglasom pacat pa googlaj "plastic welding tip" in popravi tako, kot si že našel, da se to pravilno popravlja.
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Sem že gledal in iskal. To je ameriška pogruntavščina, ker pri njih na poln to delajo, ker majo vsi te njihovi oldiji PUR odbijače. Ne najdeš tega sploh v evropi. In nastavek in ta plastika za lepit, oboje bi mogo iz amerike. Glavn problem je pa, da nimam več časa..
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Točno to sem želel zapisati.
'Konico' bi si kot računalničar upal sam spacati skupaj iz kosa železa z uporabo vrtalnega stroja in pile.
Sem si podobno konico spajkalnika že naredil za rezanje profila v tekalno površino gume.
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Jaz sem PUR odbijač in počen prag pred 6 leti zalepil s silcovim 2K PU. Površino sem pripravil s smirkovim papirjem, ojačal pa z mrežico. Po 6 letih vse drži, brez pokanja.
https://www.silco.si/en/products/produc ... -power-fix
Uporabljam tudi Förchov k151 za podobna popravila, vendar se mi Silcov 5050 zdi boljši.
https://www.silco.si/en/products/produc ... -power-fix
Uporabljam tudi Förchov k151 za podobna popravila, vendar se mi Silcov 5050 zdi boljši.
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Hvala za nasvete. Sej konica je še najmanjši problem, kot ste rekli, bi se dala nardit ja. Sam polnilo pa spet treba iz amerike naročat in časa več nisem mel za nič čakat.
Zatem ko se je zadnja stran in ostalo pokazalo, da zadeva s pravo pripravo orng drži, sem šel dalje v akcijo. Zbruso vse to sranje nčvredno stran. Notri je bil tudi karton med drugim
Priprava
2 sloja manjša, da se površina max poravna in potem še ena velika preko celo površine
Čez 1 dan na grobo pobrusit in naredit obliko na vogalih
Pa potem še na fino
Pa primerjava in popravilo oblike, da sta oba enaka
Kit me je malo presenetil, se suši noro hitro. Ene 3-4 uspeš popravit obliko pa je že grudast
Moji pomočniki k oz nadzor kvalitete
Pobrušeno kitano
Vmes je še en profi del odpado seveda
Na koncu vse pobrušeno, našpricano s plastik primerjem in zaščiteno z 2K temeljno, da zapre vlakna 100%
Potem pa sestavit podaljšek in odbijač. Zadeva ma miljon vijakov, netov, varovalnih plehkov
Zadeva vse paše direkt in brez problema
Kupil tudi nove nosilce havbe, ker sem jih dobil praktično zastojn in se mi ni dalo starih popravljat, ki so rjavi, zluftani ali skoraj zaštekani
Pripravil ogledala na barvanje. Ker jih je praktično nemogoče razstavit, brez da jih poškoduješ in ker so nova in redka, sem jih oblepil in zaščitil vse, pa bo ličar upal, da uspel nekako jih zložena pobarvat komplet
Nova runda zadev šla v citronko, da se pripravi za cinkanje. Počasi bo zmanjkalo zadev za cinkat celo
Potem je pa prišel trenutek odpeljat vso preostalo robo za pobarvat k ličarju. Moja 156 se je zopet izkazala in spet je šlo vse notri
Avto so vmes pripravili na barvanje do konca
S kolegom sva za vikend skočila po nekaj nore robe, ker se je pokazala ena super šansa za odklup. Redke robe da dol padeš
Kolega je vzel zender milano, jz sem pa tole dobil
RECARO!!! Bolj redke zadeva za 164 ne obstaja Super stanje, usnje mehko, plastike pojebane, kot na vseh recarotih, tko da jih rabim obnovit.
Ker imajo sedeži tudi memory paket, ma zadeva soj računalnik in celo elektrarno spodaj. Pa verjetno 40kg eden sedež, ker ga rabita dva nest
Za finiš pa še tole. Avto se BARVA Barva je videt prava, kot sem hotel, po slikat sodeč pa tudi super pobarvano.
Zatem ko se je zadnja stran in ostalo pokazalo, da zadeva s pravo pripravo orng drži, sem šel dalje v akcijo. Zbruso vse to sranje nčvredno stran. Notri je bil tudi karton med drugim
Priprava
2 sloja manjša, da se površina max poravna in potem še ena velika preko celo površine
Čez 1 dan na grobo pobrusit in naredit obliko na vogalih
Pa potem še na fino
Pa primerjava in popravilo oblike, da sta oba enaka
Kit me je malo presenetil, se suši noro hitro. Ene 3-4 uspeš popravit obliko pa je že grudast
Moji pomočniki k oz nadzor kvalitete
Pobrušeno kitano
Vmes je še en profi del odpado seveda
Na koncu vse pobrušeno, našpricano s plastik primerjem in zaščiteno z 2K temeljno, da zapre vlakna 100%
Potem pa sestavit podaljšek in odbijač. Zadeva ma miljon vijakov, netov, varovalnih plehkov
Zadeva vse paše direkt in brez problema
Kupil tudi nove nosilce havbe, ker sem jih dobil praktično zastojn in se mi ni dalo starih popravljat, ki so rjavi, zluftani ali skoraj zaštekani
Pripravil ogledala na barvanje. Ker jih je praktično nemogoče razstavit, brez da jih poškoduješ in ker so nova in redka, sem jih oblepil in zaščitil vse, pa bo ličar upal, da uspel nekako jih zložena pobarvat komplet
Nova runda zadev šla v citronko, da se pripravi za cinkanje. Počasi bo zmanjkalo zadev za cinkat celo
Potem je pa prišel trenutek odpeljat vso preostalo robo za pobarvat k ličarju. Moja 156 se je zopet izkazala in spet je šlo vse notri
Avto so vmes pripravili na barvanje do konca
S kolegom sva za vikend skočila po nekaj nore robe, ker se je pokazala ena super šansa za odklup. Redke robe da dol padeš
Kolega je vzel zender milano, jz sem pa tole dobil
RECARO!!! Bolj redke zadeva za 164 ne obstaja Super stanje, usnje mehko, plastike pojebane, kot na vseh recarotih, tko da jih rabim obnovit.
Ker imajo sedeži tudi memory paket, ma zadeva soj računalnik in celo elektrarno spodaj. Pa verjetno 40kg eden sedež, ker ga rabita dva nest
Za finiš pa še tole. Avto se BARVA Barva je videt prava, kot sem hotel, po slikat sodeč pa tudi super pobarvano.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex