IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Na forumu sem bolj malo aktiven z objavami, vendar mrzel zimski čas in premajhna garaža ta takšno vozilo pripomoreta k temu, da še jaz predstavim svoj projekt
No vglavnem... vse se je začelo poleti, ko me je klical kolega, da ima nekaj za kar se mu zdi, da sem dovolj nor da bi me zanimalo, čeprav ni vw in sem na odvajanju od ukvarjati z rustom
Ko sem dobil prvo sliko je bilo seveda jasno, da kljub pomankanju prostora okoli hiše to rees nujno rabim
Po krajši raziskavi se je izkazalo, da ima Turbo, kot smo ga takoj poimenovali urejeno vso dokumentacijo, tako da se je takoj začela "reševalna akcija".
Velikost dreves, ki so ga obrasla in jih je bilo treba požagati, da smo ga dobili ven potrjuje trditve lastnika, da na mestu stoji že 26 let
Končno osvobojen grmovja in navlake
prvič na cesti po 26 letih..
To je v kratkem to, obeta se projekt za par let, saj je potrebno porihtati prav vse mehanske dele in tudi prikolica potrebna kompletne obnove.
Če se slučajno kdo spozna na imv kombije, ve za kakšne dobavljive dele bi se priporočal za vsako informacijo, saj kolikor sem se zanimal deli ne lezijo na vsakem koraku kot za vw
No vglavnem... vse se je začelo poleti, ko me je klical kolega, da ima nekaj za kar se mu zdi, da sem dovolj nor da bi me zanimalo, čeprav ni vw in sem na odvajanju od ukvarjati z rustom
Ko sem dobil prvo sliko je bilo seveda jasno, da kljub pomankanju prostora okoli hiše to rees nujno rabim
Po krajši raziskavi se je izkazalo, da ima Turbo, kot smo ga takoj poimenovali urejeno vso dokumentacijo, tako da se je takoj začela "reševalna akcija".
Velikost dreves, ki so ga obrasla in jih je bilo treba požagati, da smo ga dobili ven potrjuje trditve lastnika, da na mestu stoji že 26 let
Končno osvobojen grmovja in navlake
prvič na cesti po 26 letih..
To je v kratkem to, obeta se projekt za par let, saj je potrebno porihtati prav vse mehanske dele in tudi prikolica potrebna kompletne obnove.
Če se slučajno kdo spozna na imv kombije, ve za kakšne dobavljive dele bi se priporočal za vsako informacijo, saj kolikor sem se zanimal deli ne lezijo na vsakem koraku kot za vw
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Čaki, a ta zadeva, takšna kot je - s prirastkom prikolice je dejansko homologirana / street legal?
Zgleda sicer kot ornk projekt, vsa čast za pogum. Jaz sem bil nekaj časa čist upaljen na troosne IMVje, enega sem celo našel, a potem nisem zbral poguma... Hudi so!
Zgleda sicer kot ornk projekt, vsa čast za pogum. Jaz sem bil nekaj časa čist upaljen na troosne IMVje, enega sem celo našel, a potem nisem zbral poguma... Hudi so!
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Men je tud čist hud! Pa razmerje med prikolico in potniškim delom (oblikovno gledano) sploh ni tok napačno:-)
Le pogumno... V čem je fora Turbo? 220D Turbo je bla tud tuning opcija v 70 tih...
Le pogumno... V čem je fora Turbo? 220D Turbo je bla tud tuning opcija v 70 tih...
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Ja. To čudo je dejansko street legal, vpisano bivalno vozilo v donšnih časih najbrš ni junaka da bi tole predelavo čez homologacijo spravu
Že tako predvidevam, da me bojo mal postran gledal če se bom čez nekaj let pojavil na tehničnem
Turbo pa ni zaradi nekih hudih predelav motorja (škoda, če je že vse predelano ) ampak pa zato, ker vsaj mene takoj spominja na polža iz risanke Turbo
Že tako predvidevam, da me bojo mal postran gledal če se bom čez nekaj let pojavil na tehničnem
Turbo pa ni zaradi nekih hudih predelav motorja (škoda, če je že vse predelano ) ampak pa zato, ker vsaj mene takoj spominja na polža iz risanke Turbo
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Tok grd da je že lep!
Drugač pa ja, tud js sem takoj na polža iz risanke pomislu.
Srečno pri obnovi!
Drugač pa ja, tud js sem takoj na polža iz risanke pomislu.
Srečno pri obnovi!
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Ne morem verjeti, da kaj takšnega obstaja in je vse skupaj celo homologirano.
No, kakorkoli, čaka te veliko delo, zato lahko rečem le - srečno!
No, kakorkoli, čaka te veliko delo, zato lahko rečem le - srečno!
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Tak isti z vecjim bivalnikom zadaj stoji v Trbovljah za glavno cesto.
Malo pred AMZS.
Vsaj pred nekaj tedni je bil še tam.
Malo pred AMZS.
Vsaj pred nekaj tedni je bil še tam.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Tole je čist možno da je kdo v fabrki spacal v prototipni in je bilo tudi homologirano kot prototip.
Mal boljš poznam zgodovino IMVja in Adrie, ker je fotr tam oddelal celotno kariero (začel kot strojnik v prototipni delavnici takoj po srednji šoli in zaključil kot direktor prodaje & produkta par let nazaj).
Že taprva "adrijina" prikolica je nastala v IMVju (leta 65') ko si jo je v prototipni sestavil eden od inženirjev za lastne potrebe ko ni bilo v firmi še nobenga interesa po caravaningu.
Tale doštukana v IMVjev kombi je letnik 78 ali novejša, ker so imele od leta 78 modro črto in valovito pločevino. Meni zgleda da gre za model Adria 330. Tud kombi na katerega je posajena je enga takega letnika.
Prvi uradni Adriin avtodom je bil sicer šele Adriatik 420 na prvi generaciji Renault Trafica leta 82'
Bo treba zgleda res en forumski izlet v novomeški IMV/ADRIA muzej/depo enkrat nardit.
Mal boljš poznam zgodovino IMVja in Adrie, ker je fotr tam oddelal celotno kariero (začel kot strojnik v prototipni delavnici takoj po srednji šoli in zaključil kot direktor prodaje & produkta par let nazaj).
Že taprva "adrijina" prikolica je nastala v IMVju (leta 65') ko si jo je v prototipni sestavil eden od inženirjev za lastne potrebe ko ni bilo v firmi še nobenga interesa po caravaningu.
Tale doštukana v IMVjev kombi je letnik 78 ali novejša, ker so imele od leta 78 modro črto in valovito pločevino. Meni zgleda da gre za model Adria 330. Tud kombi na katerega je posajena je enga takega letnika.
Prvi uradni Adriin avtodom je bil sicer šele Adriatik 420 na prvi generaciji Renault Trafica leta 82'
Bo treba zgleda res en forumski izlet v novomeški IMV/ADRIA muzej/depo enkrat nardit.
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
Cist je divji tale camper. Parkrat sm vidu enga k ma prikolico tko gor intgrirano mislim da na zastava kamioncku, verjetno nekaksna podobna originalna predelava tistega casa.
Se slik, me firbec kako je notri. Skoda da nima povezave med kabino in prikolico
Se slik, me firbec kako je notri. Skoda da nima povezave med kabino in prikolico
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: IMV 2200d "TURBO" frankenstein kamper
takih predelav je bilo včasih dosti,nič kaj takega ni bilo videti taka vozila tudi z nemškimi ali kakšnimi drugimi tujimi tablami. Ne vem pa zakaj se to ne bi atestiralo kot bivalno vozilo..sej ni nič spornega.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...