The (Inte)grale project
Re: The (Inte)grale project
Končno sem naredil še diff. No manjka mi semering zunanje mere 62,2 (italjani pač) ki ga morem dobit iz Anglije. Začetek:
Pomešano olje s sluzjo iz viskota.
Drugače pa diff v dobrem stanju. En ležaj sem med svojim eksperimentiranjem uničil, tako da je menjan samo ta ležaj in vsa tesnila, vse ostalo je OK tako da sem načeloma odpiral brez potrebe.
Razstavljeno:
Speskano:
Začetek sestavljanja:
Montiran odgon zadnjih koles z novim ležajem.
Test prednapetja ležajev. Podan je moment zategovanja matice od/do in maksimalen moment pod katerim zavrtiš sklop. Test prednapetja:
Šel sem na minimum prednapetje, moment štarta je v mejah normale:
Prešanje ležajev. Hvala bogu za stružnico in prešo
Sestava diffa pred montažo:
Poizkusna sestava in test naleganja zobnikov zaradi novega ležaja. Lahko bi malenkost dodatno podložil in vzdignil odgon proti diffu ampak bo po mojem OK.
Zalil z oljem, namazal s tesnilno maso:
Montaža famoznega viskota.
In "fertik". Postružil sem še prirobnico za polosovino, ki je bila poškodovana. Preverit morem še naleganje viskota ker imam občutek da ga malo špona ko zategnem pokrov, čeprav v tem sklopu nisem nič spreminjal razen oringa ohišja viskota in po potrebi zamenjam podložko. Potem ko dobim tesnilo.
Sledi menjalnik... Karkoli bom že naredu z njim.
Lp
Pomešano olje s sluzjo iz viskota.
Drugače pa diff v dobrem stanju. En ležaj sem med svojim eksperimentiranjem uničil, tako da je menjan samo ta ležaj in vsa tesnila, vse ostalo je OK tako da sem načeloma odpiral brez potrebe.
Razstavljeno:
Speskano:
Začetek sestavljanja:
Montiran odgon zadnjih koles z novim ležajem.
Test prednapetja ležajev. Podan je moment zategovanja matice od/do in maksimalen moment pod katerim zavrtiš sklop. Test prednapetja:
Šel sem na minimum prednapetje, moment štarta je v mejah normale:
Prešanje ležajev. Hvala bogu za stružnico in prešo
Sestava diffa pred montažo:
Poizkusna sestava in test naleganja zobnikov zaradi novega ležaja. Lahko bi malenkost dodatno podložil in vzdignil odgon proti diffu ampak bo po mojem OK.
Zalil z oljem, namazal s tesnilno maso:
Montaža famoznega viskota.
In "fertik". Postružil sem še prirobnico za polosovino, ki je bila poškodovana. Preverit morem še naleganje viskota ker imam občutek da ga malo špona ko zategnem pokrov, čeprav v tem sklopu nisem nič spreminjal razen oringa ohišja viskota in po potrebi zamenjam podložko. Potem ko dobim tesnilo.
Sledi menjalnik... Karkoli bom že naredu z njim.
Lp
Re: The (Inte)grale project
Nadaljujem zgodbo z menjalnikom.. Pri meni vse poteka bolj počasi ampak važno je da se premika.
Tole me je čakalo:
Pokrov je na sliki že speskan ker sem ga predhodno snel zaradi zapikanega vijaka nosilca, katerega sem odrezal in povrtal, nato pa naredil nov vijak ker italjani itak radi komplicirajo..
Zaščitil in speskal:
Odločil sem se da ga ne bom podiral, glede na stanje diffa in glede na to da ni bil problematičen pred projektom. Notri sem nalil bencin in ga 3krat prepral, na koncu pa še 2krat prepral z oljem da sem ga kao očistil. Nato sem snel pokrov 5te prestave in očistil še s cunjo kar se je dalo očistit, enako je bilo z diffom, kjer mi je notri padel zobnik zajle števca, čene niti nebi podiral. Ampak dobro da sem, tole me je čakalo po pranju z bencinom in oljem :
Očistil, pripravil vijake na cink (citronka/peskanje), nosilce prašno pobarval in sestavil nazaj. Namazano z loctite 573 (dobra stvar proti dihtmasi) :
Enako z diffom, pregled je pokazal da je načeloma vse ok, tako da mislim da tudi z menjalnikom ni sile:
Menjana so vsa tesnila, manšeta prestavne ročice, ostalo smatram za ok:
In sestavljen. Čakam še nov rikverc senzor in par drobnarij pa sem zaključil s prenosi :
Vem, notri v drobovju menjalnika ni očiščeno ampak če grem to odpirati lahko avto pozabim do 2025 glede na moj tempo.
Tole me je čakalo:
Pokrov je na sliki že speskan ker sem ga predhodno snel zaradi zapikanega vijaka nosilca, katerega sem odrezal in povrtal, nato pa naredil nov vijak ker italjani itak radi komplicirajo..
Zaščitil in speskal:
Odločil sem se da ga ne bom podiral, glede na stanje diffa in glede na to da ni bil problematičen pred projektom. Notri sem nalil bencin in ga 3krat prepral, na koncu pa še 2krat prepral z oljem da sem ga kao očistil. Nato sem snel pokrov 5te prestave in očistil še s cunjo kar se je dalo očistit, enako je bilo z diffom, kjer mi je notri padel zobnik zajle števca, čene niti nebi podiral. Ampak dobro da sem, tole me je čakalo po pranju z bencinom in oljem :
Očistil, pripravil vijake na cink (citronka/peskanje), nosilce prašno pobarval in sestavil nazaj. Namazano z loctite 573 (dobra stvar proti dihtmasi) :
Enako z diffom, pregled je pokazal da je načeloma vse ok, tako da mislim da tudi z menjalnikom ni sile:
Menjana so vsa tesnila, manšeta prestavne ročice, ostalo smatram za ok:
In sestavljen. Čakam še nov rikverc senzor in par drobnarij pa sem zaključil s prenosi :
Vem, notri v drobovju menjalnika ni očiščeno ampak če grem to odpirati lahko avto pozabim do 2025 glede na moj tempo.
Re: The (Inte)grale project
Še enkrat sem podiral diff zaradi napačnega oringa in opazil da sem nekako uničil distančno podložko visko sklopke. Hvala bogu je standardna da sem jo lahko kje dobil, tako da sem sestavil še enkrat z novo podložko in sedaj vse zračnosti štimajo.
Poleg tega sem zaključil tudi jermenico, na žico odrezan zobnik senzorja in postružen pod kotom:
Stružen pod kotom zakaj? Italija, itak
Speskan, pocinkan in montiran na predhodno speskano jermenico, katero sem dal črno eloksirati.
Za z 0 narejeno morem rečt da kar lepo zgleda. Manjka mi še distančnik jermenice namesto balansirnih gredi, katerega nisem naredil ravno zaradi eloksacije (toleranca).
Že nekaj časa nazaj mi je Filip (Alfa R) zrihtal varjenje izpušnega kolektorja (narejeno u 0 in hvala še enkrat!) , tako da imam za štart pripravljeno to varjanto:
-popravljen original kolektor:
-adapter prirobnica iz T3 na T25 v izdelavi, zakaj je razloženo spodaj
In pa projekt nad katerim sem trenutno obupal, bo pa enkrat dokončan, samo najprej mi bo pr**ica vrnila par krogov predno se grem naprej hecat s tem.
Za konec pa še to, naročen je turbo, naj bi prišel nekje konec septembra, začetek oktobra.
Lp!
Poleg tega sem zaključil tudi jermenico, na žico odrezan zobnik senzorja in postružen pod kotom:
Stružen pod kotom zakaj? Italija, itak
Speskan, pocinkan in montiran na predhodno speskano jermenico, katero sem dal črno eloksirati.
Za z 0 narejeno morem rečt da kar lepo zgleda. Manjka mi še distančnik jermenice namesto balansirnih gredi, katerega nisem naredil ravno zaradi eloksacije (toleranca).
Že nekaj časa nazaj mi je Filip (Alfa R) zrihtal varjenje izpušnega kolektorja (narejeno u 0 in hvala še enkrat!) , tako da imam za štart pripravljeno to varjanto:
-popravljen original kolektor:
-adapter prirobnica iz T3 na T25 v izdelavi, zakaj je razloženo spodaj
In pa projekt nad katerim sem trenutno obupal, bo pa enkrat dokončan, samo najprej mi bo pr**ica vrnila par krogov predno se grem naprej hecat s tem.
Za konec pa še to, naročen je turbo, naj bi prišel nekje konec septembra, začetek oktobra.
Lp!
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: The (Inte)grale project
Si probal kej pogledat za izpusni kolektor delte 1.6 turbo?
Glava je ista pri 1.6 in 2.0 tko da pase gor. Turbo ima pa 1.6 prirobnico t25 tko da bi ti verjetno ustrezal ce gres na gt28 ali kaj podobnega. Gres na ball bearing?
Se nebi rabil jebat z temi adapterji.
Jaz pa ravno kontra... studiram na kappo natikat t3 turbo namesto t28.
Glava je ista pri 1.6 in 2.0 tko da pase gor. Turbo ima pa 1.6 prirobnico t25 tko da bi ti verjetno ustrezal ce gres na gt28 ali kaj podobnega. Gres na ball bearing?
Se nebi rabil jebat z temi adapterji.
Jaz pa ravno kontra... studiram na kappo natikat t3 turbo namesto t28.
Re: The (Inte)grale project
Hvala za info, sem spregledal da je 1.6 T25. Bom preveril, čeprav nekih dobrih vez za rabljene dele nimam, posledično je vse drago sploh kar je tujine, izdelavo imam pa praktično zastonj ker na trenutnem šihtu delamo s kromom.
Edini minus ki ga imam je da turbina pride 20mm nižje kot original, zna bit kakšen problem z vpasovanjem kasneje. Bi sigurno rajši mel bolt on varjanto sam je že kar težko dobit.
Grem na kroglične in sicer na GTX2860r gen 2.
Če rabiš lahko nardimo kakšen podoben adapter za tvojo varjanto če se ti ne mudi in če ne boš imel boljše rešitve.
Edini minus ki ga imam je da turbina pride 20mm nižje kot original, zna bit kakšen problem z vpasovanjem kasneje. Bi sigurno rajši mel bolt on varjanto sam je že kar težko dobit.
Grem na kroglične in sicer na GTX2860r gen 2.
Če rabiš lahko nardimo kakšen podoben adapter za tvojo varjanto če se ti ne mudi in če ne boš imel boljše rešitve.
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: The (Inte)grale project
Crap... sem mislil da pisem na zs...
2 cm je lahko tudi veliko v nekaterih primerih Predvsem izpust olja znas imet probleme. Pa cevi ne bos mogel uporabit originalnih... Pa zelo blizu spodnje vezne stene bo vse skupaj. Pri integralkah s prostorom ravno ni za razmetavat.
Imas pa tud opcije nabavit razne te nove turbine ala gt28 z t3 prirobnico.
Sem pa mislim da na subito.it videl oglas za kolektor od hf turbo za 80e.
Mogoce ti tudi tole kaj prav pride?
https://www.turbozentrum.de/Oil-return- ... ng-version
2 cm je lahko tudi veliko v nekaterih primerih Predvsem izpust olja znas imet probleme. Pa cevi ne bos mogel uporabit originalnih... Pa zelo blizu spodnje vezne stene bo vse skupaj. Pri integralkah s prostorom ravno ni za razmetavat.
Imas pa tud opcije nabavit razne te nove turbine ala gt28 z t3 prirobnico.
Sem pa mislim da na subito.it videl oglas za kolektor od hf turbo za 80e.
Mogoce ti tudi tole kaj prav pride?
https://www.turbozentrum.de/Oil-return- ... ng-version
Re: The (Inte)grale project
Heh, vem da znam imeti probleme s prostorom zaradi teh 2cm, bom videl ko bom toliko daleč. Tanjše varjante se nisem spomnil, ravno toliko sta podobni prirobnici da se vijaki tepejo med sabo.
Drugače sem pa zdaj našel tisti kolektor na subitu in je mogoče res bolj pametna varjanta. Bom premislil, hvala. Za cevi bom videl sproti, veliko lahko izdelam sam, pa bom že nekaj poštukal.
Zdej se moram lotit motornega prostora, da lahko na motorju delam naprej v avtu. Tam se bo potem pokazalo moje čaranje. Upam da čimprej.
Iščem dobrega ličarja na gorenjskem za motorni prostor če kdo ve za koga.
Drugače sem pa zdaj našel tisti kolektor na subitu in je mogoče res bolj pametna varjanta. Bom premislil, hvala. Za cevi bom videl sproti, veliko lahko izdelam sam, pa bom že nekaj poštukal.
Zdej se moram lotit motornega prostora, da lahko na motorju delam naprej v avtu. Tam se bo potem pokazalo moje čaranje. Upam da čimprej.
Iščem dobrega ličarja na gorenjskem za motorni prostor če kdo ve za koga.
Re: The (Inte)grale project
Sicer ni veliko narejenega, ampak končno lahko rečem da sem z motorjem fertik.
Imel sem probleme s sklopko, ker sem naročil napačen tip (push namesto pull), tako da sem uporabil rabljenega Valeota ki je bil prej gor z novim potisnim ležajem. Sklopka je po pregledu praktično nova, prejšnji lastnik jo je menjal ko je avto dobil, z avtom naredil 2k km, jaz pa 3k km kar ni praktično nič.
Pri popravljanju navoja izpušnega kolektorja sem v motor spravil opilke tako da sem še enkrat podiral izpušno odmično in karter da sem prepucal. Ampak mi je ratalo zložit vse skupaj:
Zdaj se ukvarjam z malenkostmi kot so cevke:
Potem pa motor gre v drugo garažo in avto na sredino delavnice, da počupam iz motornega prostora kar se počupati da.
Se vidimo čez par mescov.
Imel sem probleme s sklopko, ker sem naročil napačen tip (push namesto pull), tako da sem uporabil rabljenega Valeota ki je bil prej gor z novim potisnim ležajem. Sklopka je po pregledu praktično nova, prejšnji lastnik jo je menjal ko je avto dobil, z avtom naredil 2k km, jaz pa 3k km kar ni praktično nič.
Pri popravljanju navoja izpušnega kolektorja sem v motor spravil opilke tako da sem še enkrat podiral izpušno odmično in karter da sem prepucal. Ampak mi je ratalo zložit vse skupaj:
Zdaj se ukvarjam z malenkostmi kot so cevke:
Potem pa motor gre v drugo garažo in avto na sredino delavnice, da počupam iz motornega prostora kar se počupati da.
Se vidimo čez par mescov.
Re: The (Inte)grale project
Lepo in okusno narejeno! Vse pohvale.
Kje cinkaš "zlato"?
LP w128
Kje cinkaš "zlato"?
LP w128
Re: The (Inte)grale project
Hvala! Cinka mi Romana Zrnec v Ljubljani.