TAM 150 T11 6x6
TAM 150 T11 6x6
Sedaj pa se tudi jaz lahko na forumu predstavim s svojim vozilom. Do sedaj sem redno spremljal forum, vendar nisem imel vozila, ki bi bilo dovolj staro, da bi kaj objavljal
TAM 150 T11 6x6 mi je bil otroška želja. Sicer nisem imel ideje, kaj točno bi si z njim začel, razen tega da bi se tu pa tam peljal za gušt. Potem pa sem ugotovil, da zraven navedne izvedenke s cerado, obstaja tudi meni bolj zanimiva in uporabna varianta, z bivalnim kesonom. Pri tem spet obstajata dve vrsti bivalnih kesonov, takšni ki so fiksno pritrjeni na šasijo in takšni, ki imajo menjalne kesone z nogicami, ki se odprejo navzven, da se lahko odstrani keson in se samo s šasijo zapelješ ven. Po pregledu ogromno materiala in internetu, sem se odločil kakšnega bom iskal.
Želje so bile sledeče:
- spredaj original okrogle luči (kasnejša predelava na kvadratne luči mi ni všeč in načeloma ni reverzibilna)
- vitlo (vsi je nimajo)
- odstranjliv bivalni keson
- brez rje (površinska rja me ne moti, prerjavetih zadev pa se izogibam, ker jih ne znam popravit )
Tole je bila vizija:
Primernega kandidata sem iskal 3 leta, se mi res ni nikamor mudilo. In letos je prišel na vojaško dražbo točno tak kot sem ga želel imeti z eno izjemo... ni bil ravno brez rje. Keson (ki je iz aluminija) je v super stanju, prav tako je šasija v odličnem stanju, kabina pa je žal bila že malo načeta z rjo...
Potem pa na ogledu dražbe vidim še eno 150-tko, ki je sicer imela navaden keson s cerado, vendar je zgledala popolnoma obnovljena. Kabina je bila res noro lepa, lak na kabini še je imel sijaj, kot da bi nedolgo nazaj prišla iz tovarne.
In tako sem se odločil, da grem kupit oba da iz dveh sestavim enega res dobrega.
Točno mesec dni kasneje, po uspešni dražbi in urejeni papirologiji sem šel po njiju. Na ta dan sem bil res kot mali otrok, ki se igra s tovornjaki Tako sta me pričakala na dan prevzema.
Ta lepi s cerado žal ni vžgal... še sreča da sem vzel dva, da smo lahko z bivalnim potisnili ceradarja na prikolico.
Razklad je potekal tako, da smo dvignili zadnje osi na šleperju in spustili prikolico, da je gravitacija sama poskrbela za razklad.
Potem pa še po drugega.
In tako smo oba uspešno spravili domov na dvorišče, ki sicer ni namenjenu temu da bi nanj parkiral tovornjake
Najjači pogled ko se vsedem zjutraj v avto
Najjači pogled iz jedilnice
(hvala punci, ki mi je to dovolila privlečt k hiši )
Še na hitro nekaj o vsakem tovornjaku.
1. Bivalni TAM 150 je letnik 1990, prevoženih ima 17.000 km. Na njem vse deluje in je popolnoma kompleten. Tudi notranjost kesona je lepo ohranjena in bo služila kot dobra osnova za predelavo v bivalnik. Keson že ima 220 V in 24 V električno napeljavo, prav tako ima keson svojo ločeno Jugo Webasto gretje. Registriran in v uporabi je bil do junija 2020.
2. Ta drugi s cerado je letnik 1987 in je bil okrog leta 2009 popolnoma prenovljen v takratnem TVM-ju (TAM). Nato je bil leta 2013 odjavljen ter pospravljen v suho skladišče, zato je tudi tako lepo ohranjen. Prevoženih ima nekaj čez 50.000 km, vžgal ni ker je bil zanič štarter. Tale žal nima vitle, ampak nima veze, poanta tega tovornjaka je bila res lepa kabina.
Moja ideja je, da je lažje, hitreje in ceneje menjat kabino iz enega na drugega, kot iti kompletno obnavljat kabino. Kako se bo to obneslo v praksi pa bomo videli.
Se nadaljuje...
TAM 150 T11 6x6 mi je bil otroška želja. Sicer nisem imel ideje, kaj točno bi si z njim začel, razen tega da bi se tu pa tam peljal za gušt. Potem pa sem ugotovil, da zraven navedne izvedenke s cerado, obstaja tudi meni bolj zanimiva in uporabna varianta, z bivalnim kesonom. Pri tem spet obstajata dve vrsti bivalnih kesonov, takšni ki so fiksno pritrjeni na šasijo in takšni, ki imajo menjalne kesone z nogicami, ki se odprejo navzven, da se lahko odstrani keson in se samo s šasijo zapelješ ven. Po pregledu ogromno materiala in internetu, sem se odločil kakšnega bom iskal.
Želje so bile sledeče:
- spredaj original okrogle luči (kasnejša predelava na kvadratne luči mi ni všeč in načeloma ni reverzibilna)
- vitlo (vsi je nimajo)
- odstranjliv bivalni keson
- brez rje (površinska rja me ne moti, prerjavetih zadev pa se izogibam, ker jih ne znam popravit )
Tole je bila vizija:
Primernega kandidata sem iskal 3 leta, se mi res ni nikamor mudilo. In letos je prišel na vojaško dražbo točno tak kot sem ga želel imeti z eno izjemo... ni bil ravno brez rje. Keson (ki je iz aluminija) je v super stanju, prav tako je šasija v odličnem stanju, kabina pa je žal bila že malo načeta z rjo...
Potem pa na ogledu dražbe vidim še eno 150-tko, ki je sicer imela navaden keson s cerado, vendar je zgledala popolnoma obnovljena. Kabina je bila res noro lepa, lak na kabini še je imel sijaj, kot da bi nedolgo nazaj prišla iz tovarne.
In tako sem se odločil, da grem kupit oba da iz dveh sestavim enega res dobrega.
Točno mesec dni kasneje, po uspešni dražbi in urejeni papirologiji sem šel po njiju. Na ta dan sem bil res kot mali otrok, ki se igra s tovornjaki Tako sta me pričakala na dan prevzema.
Ta lepi s cerado žal ni vžgal... še sreča da sem vzel dva, da smo lahko z bivalnim potisnili ceradarja na prikolico.
Razklad je potekal tako, da smo dvignili zadnje osi na šleperju in spustili prikolico, da je gravitacija sama poskrbela za razklad.
Potem pa še po drugega.
In tako smo oba uspešno spravili domov na dvorišče, ki sicer ni namenjenu temu da bi nanj parkiral tovornjake
Najjači pogled ko se vsedem zjutraj v avto
Najjači pogled iz jedilnice
(hvala punci, ki mi je to dovolila privlečt k hiši )
Še na hitro nekaj o vsakem tovornjaku.
1. Bivalni TAM 150 je letnik 1990, prevoženih ima 17.000 km. Na njem vse deluje in je popolnoma kompleten. Tudi notranjost kesona je lepo ohranjena in bo služila kot dobra osnova za predelavo v bivalnik. Keson že ima 220 V in 24 V električno napeljavo, prav tako ima keson svojo ločeno Jugo Webasto gretje. Registriran in v uporabi je bil do junija 2020.
2. Ta drugi s cerado je letnik 1987 in je bil okrog leta 2009 popolnoma prenovljen v takratnem TVM-ju (TAM). Nato je bil leta 2013 odjavljen ter pospravljen v suho skladišče, zato je tudi tako lepo ohranjen. Prevoženih ima nekaj čez 50.000 km, vžgal ni ker je bil zanič štarter. Tale žal nima vitle, ampak nima veze, poanta tega tovornjaka je bila res lepa kabina.
Moja ideja je, da je lažje, hitreje in ceneje menjat kabino iz enega na drugega, kot iti kompletno obnavljat kabino. Kako se bo to obneslo v praksi pa bomo videli.
Se nadaljuje...
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: TAM 150 T11 6x6
Woohoo!
Kaj; zdej pa izpit za kamion delat najprej, al to že maš?
Kaj; zdej pa izpit za kamion delat najprej, al to že maš?
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: TAM 150 T11 6x6
Pismu hud je! Jz bi tut to mel, ampak me nekako ta kamionska pocasnost in pozresnost se nista spravila na ta pota. Mogoce nekoc ko bo ful denarja
Se fotografij in zgodbe! Hudo bo tole spremljat!
Aja koliko cca je pa velik keson? Iz fotke se tezko razbere...
Se fotografij in zgodbe! Hudo bo tole spremljat!
Aja koliko cca je pa velik keson? Iz fotke se tezko razbere...
Re: TAM 150 T11 6x6
Noro.
Če prav razumem, bo predelan v bivalnik.
Kako je s SV znaki, se morajo odstraniti pred registracijo?
Get low, no matter how
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: TAM 150 T11 6x6
JeBemTi je huuuuudddd!!!!!
E ja to bomo spremljali....
Pa kaj boš dejansko odmontiraval bivalnik ko boš kam šel?
Al hočeš met vozilo uporabno še za druge namene... kej pelat ko ni bivalnika gor ?
PS....
Fak se staramo ej.. še let nazaj vsi neke nižane oldije..
Zdej pa vsakdan več teh visokih "kamper" vozil
E ja to bomo spremljali....
Pa kaj boš dejansko odmontiraval bivalnik ko boš kam šel?
Al hočeš met vozilo uporabno še za druge namene... kej pelat ko ni bivalnika gor ?
PS....
Fak se staramo ej.. še let nazaj vsi neke nižane oldije..
Zdej pa vsakdan več teh visokih "kamper" vozil
Re: TAM 150 T11 6x6
Predvsem vsaka čast tvoji ženi, da je pripravljena gledati dve gromozanski krači na travi pred hišo
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: TAM 150 T11 6x6
Čist huda sta! Bi se loh reklo ultimativni overland stroj...oz. a kaj veš, kakšne so kaj omejitve glede višine vode, ki jo lahko prečkaš, kako je z offroad sposobnostmi, itd...?
Si moral doma verjetno dost nekih pinterest #vanlife slik pokazat, da je šlo tole čez...
Si moral doma verjetno dost nekih pinterest #vanlife slik pokazat, da je šlo tole čez...
Re: TAM 150 T11 6x6
Hvala vsem za komentarje
SV znaki se morajo odstranit ja.
Smo doma tudi kar nekaj #vanlife slik pogledali na Instagramu ter šli malo na izlet s T3-ko camperjem od kolegov.
Ne, nimam še, bo še treba naredit. Imam pa v planu vzporedno urediti kamion in narediti izpit.
Notranje mere kesona so, dolžina 420cm, širina 210cm, višina 178 cm (stojna višina... odvisno koliko si velik za mene za par cm prenizek, ampak me ne moti).
Tako ja, predelal se bo v bivalnik. V prvi fazi se bo bivalni keson samo na easy uredil. Dodala se bo postelja, mizica, malo se bo polepšal, ter verjetno se bo zmontirala tudi klima in kakšna dodatna okna. Če bo test kempiranja uspešen bom v drugi fazi naredil ostale stvari kot so tekoča voda, wc in tuš, kuhinja in hladilnik.
SV znaki se morajo odstranit ja.
Ej veš da ne vem načeloma ga lahko odmontiram in pustim v kempu ali pa doma in grem s šasijo na kak off-road. Če ne druga je tudi za šraufat lažje, če moraš urediti kaj na zadnjem delu šasije in si lahko enostavno nadgradnjo odstraniš. Nekega tovora nimam namena vozit, mi je pa bil tale odstranljivi keson bolj všeč, pa tudi bolj kvalitetno je izdelan.
Imam doma uporabniški priročnik kjer vse to piše, bom pogledal. Tako iz glave... v vodo mislim da lahko greš nekje do 1 metra. Vsi ki so to včasih vozili v vojski mi pravijo da prileze kamor želiš. Glede off-roada je pomoje največja ovira velikost in okornost.
Smo doma tudi kar nekaj #vanlife slik pogledali na Instagramu ter šli malo na izlet s T3-ko camperjem od kolegov.
Re: TAM 150 T11 6x6
Dobrodošel in čestitke za vozila. Nick mi je znan iz vozim volvo foruma al se motim?
Let's go Brandon!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: TAM 150 T11 6x6
hud je, logote bi pa pustil, sam zamenjaš notranji del v grbu