Ena dvignjena Toyota
Ena dvignjena Toyota
Nič po dolgem času imam nekaj bolj primernega za na forum.
Baje je tako dober voz, da so ga proizvajali kar 41 let
Od petka dalje sem lastnik Toyote Land Cruiser BJ42 letnik 82. Nekaterim je verjetno poznana
Gre se za kratko dvovratno različico s hardtopom, verjetno vsem znane ''40 serije''. Poganja jo 3B 3,4l 4cil N/A diesel s pomočjo ročnega 4 stopenjskega menjalnika. Proizvede 90km in 217Nm, da ne ostanem v blatu skrbijo M/T pnevmatike premera 33'' in širine 12.5'' na 15'' platiščih, poleg višjih pnevmatik je še dodatno ''liftana''. Za ekstremne razmere imam na voljo še Warn vitel.
Prvič po 5. letih na bencinski črpalki
Na poti domov
''Doma''
Zaenkrat toliko, se morava še bolje spoznati =)
Baje je tako dober voz, da so ga proizvajali kar 41 let
Od petka dalje sem lastnik Toyote Land Cruiser BJ42 letnik 82. Nekaterim je verjetno poznana
Gre se za kratko dvovratno različico s hardtopom, verjetno vsem znane ''40 serije''. Poganja jo 3B 3,4l 4cil N/A diesel s pomočjo ročnega 4 stopenjskega menjalnika. Proizvede 90km in 217Nm, da ne ostanem v blatu skrbijo M/T pnevmatike premera 33'' in širine 12.5'' na 15'' platiščih, poleg višjih pnevmatik je še dodatno ''liftana''. Za ekstremne razmere imam na voljo še Warn vitel.
Prvič po 5. letih na bencinski črpalki
Na poti domov
''Doma''
Zaenkrat toliko, se morava še bolje spoznati =)
Get low, no matter how
- killer_beast
- Posts: 113
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: Ena dvignjena Toyota
Iz Italije? Zgleda precej solidna.
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Ena dvignjena Toyota
Huda je! A ostane taka kot je?
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Ena dvignjena Toyota
Fleko pa tebi so bremze čist popustile! Moraš svoj profil dopolnit, to je zdaj že več kot "35 cil. iz vseh vetrov"...
Zadeva zgleda sicer čist divje!
Zadeva zgleda sicer čist divje!
Re: Ena dvignjena Toyota
Nekaj velikih sprememb ne bo doživela. Najbolj opazna razlika bodo feltne - trenutno so v izposoji, zato da sem jo pripeljal domov V kratkem dobim nove jeklenke + nove M/T pnevmatike.
Plan je čim prej registrirat in sproti sanirati rjo.
Nekaj mehurjev ima ampak nič kaj hujšega.
Plan je čim prej registrirat in sproti sanirati rjo.
Nekaj mehurjev ima ampak nič kaj hujšega.
Get low, no matter how
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Ena dvignjena Toyota
Čuj, ti si ja nor
Ma to je taprava huda off road makkina!!!
To je blo od Žorža 100%
Ma to je taprava huda off road makkina!!!
To je blo od Žorža 100%
Re: Ena dvignjena Toyota
Sem takoj za eno turco po Pohorju.
Se mi je zdelo, da boš prepoznal voz
Drugače je točno ta Toyota bila na Old & Rusty pikniku v Ankaranu. Samo se ne spomnim ali je bilo 2015 ali 2016. Takrat je bila topless
Get low, no matter how
Re: Ena dvignjena Toyota
Uh, kar nekaj časa je minilo od zadnje objave.
Prvotna ideja je bila poflikat na hitro in registrirat in gas na dopust.
Zapletlo se je že s platišči.
Nikakor nisem mogel dobiti željenih platisc 7x15 in et -20, nič posebnega ampak dejansko lansko leto v EU jih ni bilo.
Zato so se načrti rahlo podrli
No zadnjih 14 dni sem končno bolj pri času.
Preden začnem se ena fotka, preden sem celo raztural
Nove pnevmatike imam že pred prihodom platišč
Nato se je začelo.
Prvo sem odstranil streho in odstranil celotni kit na voznikovem boku ter v prtljaznem prostoru odstranil celotno izolacijo, tepihe,...
Na prvo oko zgleda kar hudo, ampak nič kar se nebi dalo rešit.
Če sem na kaj alergičen pri sanaciji rje je to, da se menja preoblikovane kose za ravne flehe.
Rešitev je naredit orodje, da se lahko maksimalno približaš originalu.
Kjer so hraste rje, ima Toyota tri različne dolžine utorov. Tako sem naredil za vse tri utore orodje za preso.
Glede na to, da ni zahtevnih oblik, sem tudi sam izdelal blatnik.
V vmesnem času, sem odstranil glavo in jo nesel majstru.
Upal sem, da se bo težava z obnovo glave odpravila. Mnenje glava majstra je, da ni mogoče, da toliko olja steče skozi stebla ventilov.
Zato ni preostalo drugega, kot da preostanek motorja odstranim.
Včeraj se je kar dogajalo prejel en zelo velik paket.
Vsebina je pretežno namenjena za motor
Dvignil sem en zelo tezak kos gusa
Ubistvu sem ugotovil, da vse kar primeš je težko
Ali dolgo
V glavnem, včeraj sem razstavil komplet motor.
Za vikend si bom vzel malo pavze v ponedeljek gas dalje.
Upam, da bodo zdaj bolj redne objave, hkrati se tudi trudim narediti čim več slikovnega materiala.
Prvotna ideja je bila poflikat na hitro in registrirat in gas na dopust.
Zapletlo se je že s platišči.
Nikakor nisem mogel dobiti željenih platisc 7x15 in et -20, nič posebnega ampak dejansko lansko leto v EU jih ni bilo.
Zato so se načrti rahlo podrli
No zadnjih 14 dni sem končno bolj pri času.
Preden začnem se ena fotka, preden sem celo raztural
Nove pnevmatike imam že pred prihodom platišč
Nato se je začelo.
Prvo sem odstranil streho in odstranil celotni kit na voznikovem boku ter v prtljaznem prostoru odstranil celotno izolacijo, tepihe,...
Na prvo oko zgleda kar hudo, ampak nič kar se nebi dalo rešit.
Če sem na kaj alergičen pri sanaciji rje je to, da se menja preoblikovane kose za ravne flehe.
Rešitev je naredit orodje, da se lahko maksimalno približaš originalu.
Kjer so hraste rje, ima Toyota tri različne dolžine utorov. Tako sem naredil za vse tri utore orodje za preso.
Glede na to, da ni zahtevnih oblik, sem tudi sam izdelal blatnik.
V vmesnem času, sem odstranil glavo in jo nesel majstru.
Upal sem, da se bo težava z obnovo glave odpravila. Mnenje glava majstra je, da ni mogoče, da toliko olja steče skozi stebla ventilov.
Zato ni preostalo drugega, kot da preostanek motorja odstranim.
Včeraj se je kar dogajalo prejel en zelo velik paket.
Vsebina je pretežno namenjena za motor
Dvignil sem en zelo tezak kos gusa
Ubistvu sem ugotovil, da vse kar primeš je težko
Ali dolgo
V glavnem, včeraj sem razstavil komplet motor.
Za vikend si bom vzel malo pavze v ponedeljek gas dalje.
Upam, da bodo zdaj bolj redne objave, hkrati se tudi trudim narediti čim več slikovnega materiala.
Get low, no matter how