The (Inte)grale project
Re: The (Inte)grale project
Evo mašina je na paleti, smo jo kar nesli s stojala dol. Naredil sem blendo za EGR ki ga ne bo več, pride še cinkana:
In sedaj ko je na paleti zmontiral še kar je ostalo in stestiral jermenico:
Lahko rečem da je motor razen parih drobnarij sedaj fertik in čaka da ga vržem not. Sledi diff, menjalnik in motorni prostor. Upam da letos rata zalaufat.
In sedaj ko je na paleti zmontiral še kar je ostalo in stestiral jermenico:
Lahko rečem da je motor razen parih drobnarij sedaj fertik in čaka da ga vržem not. Sledi diff, menjalnik in motorni prostor. Upam da letos rata zalaufat.
Re: The (Inte)grale project
To pa zdaj tako lepo izgleda, da ga je skoraj škoda not v avto dat
Re: The (Inte)grale project
Hvala. Ampak k* ga gleda, prihaja čas ko mora dat nekaj od sebe v avtu ne samo zgledat.
Re: The (Inte)grale project
Sem porihtal še nosilec motorja. Peskan, prašno barvan, nov selen.
Sem pa naročil ECU. Tole je pa taka muka zbrat da se ti meša, izbire je malo morje. Najprej določil kaj hočem:
-Sekvenčni vžig
-Sekvenčni vbrizg
-Boost kontrolo
-1 knock
-WB lambdo
-Vsa ostala originalna senzorika/ventil prostega teka/itd.
Pri vsem kar sem našel (tega je res res morje) potem primerjat cene in seveda pogledat mnenja po forumih. Tako sem prišel do EFIgnition46 (hvala kolegu Borisu za hint) , ki je klon megasquirta 2, kompaktno zapakiran v lepo ohišje in ima večino tega kar jaz rabim. Za ECU z 2.5m napeljave sem dal 480eur, cenejše opcije na žalost nisem našel, laufa pa na Tuner studio softweru, ki je kar razširjen in user friendly. Nima vgrajenega MAP senzorja, ampak imam originalnega kar je po eno strani še boljše. Originalen podpira 2bar nadtlaka kar je zaenkrat dovolj.
Večino senzorike imam ready, manjka mi WB lambda za katero trenutno nimam še denarja , knock conditioner in pa tuljave, za katere ne vem a bom šel COP varjanto (tuljave na svečkah) ali pa smart coile nekje posebaj s kabli. Zdaj se spet začne zabaven del štromarije/konfiguracije edino diff in menjalnik morem še pregurat.
Sem pa naročil ECU. Tole je pa taka muka zbrat da se ti meša, izbire je malo morje. Najprej določil kaj hočem:
-Sekvenčni vžig
-Sekvenčni vbrizg
-Boost kontrolo
-1 knock
-WB lambdo
-Vsa ostala originalna senzorika/ventil prostega teka/itd.
Pri vsem kar sem našel (tega je res res morje) potem primerjat cene in seveda pogledat mnenja po forumih. Tako sem prišel do EFIgnition46 (hvala kolegu Borisu za hint) , ki je klon megasquirta 2, kompaktno zapakiran v lepo ohišje in ima večino tega kar jaz rabim. Za ECU z 2.5m napeljave sem dal 480eur, cenejše opcije na žalost nisem našel, laufa pa na Tuner studio softweru, ki je kar razširjen in user friendly. Nima vgrajenega MAP senzorja, ampak imam originalnega kar je po eno strani še boljše. Originalen podpira 2bar nadtlaka kar je zaenkrat dovolj.
Večino senzorike imam ready, manjka mi WB lambda za katero trenutno nimam še denarja , knock conditioner in pa tuljave, za katere ne vem a bom šel COP varjanto (tuljave na svečkah) ali pa smart coile nekje posebaj s kabli. Zdaj se spet začne zabaven del štromarije/konfiguracije edino diff in menjalnik morem še pregurat.
Re: The (Inte)grale project
Skoda da nisi studiro o vemsu.vse dela brez dodatnih kontrolerjev ( wb egt...)in se lcd za dash plus bluetooth za tablco.. pa sd za logiranje...men dela u nulo.. cena pa podobna pr nasem dobavitelju
Re: The (Inte)grale project
Sm gledov Vemsa drgač, se spomnem tvojega predloga ampak ga tko poceni nisem najdu. Je pa glede na to kaj ponuja ugoden pa zgleda da je dobra roba. Sej pravim da ne veš kaj bi, na koncu vzameš nekej in probaš.
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: The (Inte)grale project
Original MAP senzor je 2bar ampak to je od -1 do +1. Zabava se konca pri 1 bar boosta. Ce delas vse custom boljs, da das kaj drugega. Od 16v integralke je boljsa izbira, ker je od -1 do +2.
Re: The (Inte)grale project
Hvala za opozorilo. Imam senzor APS 02/03, kateri naj bi bil isti za vse 8v,16v razen EVO. Pomeni da je za 2bar absolutnega tlaka in ne nadtlaka, sepravi 1bar boosta? APS05/01 potem verjetno misliš kot senzor za 2bar boosta?
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: The (Inte)grale project
Oznake sem ze mal pozabil ampak 8v ima en senzor ki je od -1 do +1bar. 16v integrale ima 2 senzorja en je enka kot pri 8v drugi je pa -1 do +2. Evo pa mislm da je imel enega od -1 do +1.5 ampak raje preveri to zadnje nisem ziher a sem gledal za evo, fiat coupe ali za themo... sem ze mal pobrkljal
Re: The (Inte)grale project
Hvala za info.