BMW E28 518
Re: BMW E28 518
Pa še kleparija. To kar je na slikah je bilo treba delat na obeh straneh avta ampak sem dal slike sam od ene strani, da se ne ponavlja preveč.
Pragovi Luknja spredaj Luknja v zadnjem odbijaču Zadnji koloteki Blo je pa še dosti manjših lukenj in rje, ki jih je blo treba švasat.
Zamenjana pa so bila tudi vrata, pokrov motorja in prtlažnika in pa krom odibjači, ker je bilo vse od tega zaradi rje za v smeti. Avto je bil še seveda barvan.
To je bolj ali manj vse kar je blo objavljanja za nazaj... Zdej ste up to speed kar je blo narejeno, tako da od tu naprej bojo pa nove stvari ki še pridejo.
Pragovi Luknja spredaj Luknja v zadnjem odbijaču Zadnji koloteki Blo je pa še dosti manjših lukenj in rje, ki jih je blo treba švasat.
Zamenjana pa so bila tudi vrata, pokrov motorja in prtlažnika in pa krom odibjači, ker je bilo vse od tega zaradi rje za v smeti. Avto je bil še seveda barvan.
To je bolj ali manj vse kar je blo objavljanja za nazaj... Zdej ste up to speed kar je blo narejeno, tako da od tu naprej bojo pa nove stvari ki še pridejo.
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E28 518
Tine ima prav, pa še ne služi najbolje svojemu namenu če je na glavo obrnjeno; tista "polica" je zato tam nad auspuhi, da ščiti vžigalne kable pred vročino.
Re: BMW E28 518
Hvala obema za opozorilo, sem ugotovil to takoj ko sem avto zalaufu ko je puščal povsod okrog... je šou pol kolektor še ene 5x dol po tem ko sem še neki delu tam okrog in je že novo tesnilo gor, ki ni ovalno ampak je okroglo( tokrat celo prav obrnjeno ), ker ta ni pasal kakorkoli sem ga obrnu . To ovalno tesnilo z zaščito je mogoče za glavo ki ima vbrizg al kako?
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E28 518
1.6/1.8 glava ima okrogle luknje
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim
1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim
1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga
Re: BMW E28 518
Se mi je zdel da je tak japero27 wrote: ↑23 Jan 2021, 01:37 1.6/1.8 glava ima okrogle luknje
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim
1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E28 518
Če to ni veselje!
Re: BMW E28 518
Tak mal za update... Padla je odločitev, da se bo delal swap, motor in menjalik sta že doma.
Zdej bi rabu pa mal pomoči z papirologijo, če se kdo spozna? In sicer kaj rabim za homologacijo motorja in če kdo pozna koga ki bi te papirje lahko uredil/pomagal urediti.
Avto ima sicer certifikat in homologacijo starodobnika kar bi znal bit mal problem, ampak imam itak v homologaciji vpisan m42 motor (moral bi bit M10), ki nikoli ni bil v e28 kar bi se mogoče pol dalo mal lažje uredit glede tega ker v osnovi že ni prav...
Zdej bi rabu pa mal pomoči z papirologijo, če se kdo spozna? In sicer kaj rabim za homologacijo motorja in če kdo pozna koga ki bi te papirje lahko uredil/pomagal urediti.
Avto ima sicer certifikat in homologacijo starodobnika kar bi znal bit mal problem, ampak imam itak v homologaciji vpisan m42 motor (moral bi bit M10), ki nikoli ni bil v e28 kar bi se mogoče pol dalo mal lažje uredit glede tega ker v osnovi že ni prav...
Re: BMW E28 518
Pravi motor si vzel.
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E28 518
Hadu!
Prid po airbox, ga mam v avtu
Prid po airbox, ga mam v avtu