The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 18 Nov 2020, 11:51

Ja, pri meni je že dober teden na ponku homokinetika. Čakam barvanje polosovin. :D

Mam za obnovit še diff, štarter, servo pumpo. Kolebam med tem a naj menjalnik razstavim ali ne. :) Poleg tega še komplet napeljava + nov ECU.

Zdaj ko je vse narazen bi rad porihtal komplet sprednji del. Sepravi barvanje motornega prostora, spredaj zavore, roke, končniki, volanska letev ipd. Hladilnika+intercooler, ABS enota, itd. Nekako je plan za se obnovi do zadnjega šraufa use kar je do kardana za nazaj, tisto pa potem naslednje sezone kos po kos. :)

Je še kar nekaj dela ja. :lol:
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by karoserist.si » 18 Nov 2020, 17:47

Odličen projekt. Bravo :thumbup:
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: The (Inte)grale project

Post by belidirkac » 19 Nov 2020, 11:23

Abs zna bit da je nalasc odklopljen. Full slabo delajo. Jaz sem se samo 1x peljal z njim pa ugotovil da je bolje da je odklopljen. Ce z eno stranjo zapeljes na spolzko med bremzanjem ti kr spusti vse 4 zavore in letis naprej... :clap:

Menjalnik se splaca pregledat ker ce ti kaj zmelje je jeba dobit drugega.

Izpusni kolektor za 8v je cist ok. Kolikor sem spremljal predelave drugih ni bistvenega napredka z tubularnim. 16v ima pa slab kolekotor... pa od 1.6 kolektor pase gor ampak je za t25 turbino ne za t3.

Me pa res firbec matra kako ti bo slo z novo elektroniko. Sem imel tudi jaz take ideje pa sem jih opustil :roll:
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 19 Nov 2020, 23:16

karoserist.si wrote: 18 Nov 2020, 17:47 Odličen projekt. Bravo :thumbup:
Hvala! :thumbup:
belidirkac wrote: 19 Nov 2020, 11:23 Abs zna bit da je nalasc odklopljen. Full slabo delajo. Jaz sem se samo 1x peljal z njim pa ugotovil da je bolje da je odklopljen. Ce z eno stranjo zapeljes na spolzko med bremzanjem ti kr spusti vse 4 zavore in letis naprej... :clap:

Menjalnik se splaca pregledat ker ce ti kaj zmelje je jeba dobit drugega.

Izpusni kolektor za 8v je cist ok. Kolikor sem spremljal predelave drugih ni bistvenega napredka z tubularnim. 16v ima pa slab kolekotor... pa od 1.6 kolektor pase gor ampak je za t25 turbino ne za t3.

Me pa res firbec matra kako ti bo slo z novo elektroniko. Sem imel tudi jaz take ideje pa sem jih opustil :roll:
Lol, bi rad sprobal ta ABS zdej še bolj. :lol: Če je taka katastrofa ga potem odklopim nazaj. Pri Corradotu sem imel nekaj vizualno podobnega, pa me je v enih 2h situacijah rešil da nisem letel s ceste, ko sem imel še bolj težko nogo. Bi rekel da je edino pomagalo ki meni koristi v avtu, če seveda ne dela tako kot si napisal. :lol:

Hvala za mnenje za menjalnik, mislim da bom na koncu res podrl in pregledal. Je kakšna stvar na katero naj bom posebej pozoren?

Od samega kolektorja za 8v nisem našel kaj pametnega primerov na netu, nekaj ljudi/firm ki se ga je lotilo izdelati, drugega nič. Maš mogoče kakšen dober link?
Meni je zasnova originala butasta, takoj iz izhoda porta se združijo v 1, edin + je kratka pot do turbine za turbo lag. Vsak runner je posledično svoje dolžine, tlačni pulzi se tepejo med sabo zaradi hitrega združenja, posledično slabše praznenje cilindra. Kaj to prinese pa nimam predstave. Glede na to da je cel motor bolj eksperimentalne narave, ker s tem nimam izkušenj od prej bi probal zadevo optimizirati tam kjer mi ni všeč :)

Do sedaj sem imel v rokah 2 originalna kolektorja, oba sta bila počena na istem mestu, sklepam po teh 2h ki sem jih videl da so problematični. :)

Tudi mene firbec matra kaj bo z elektroniko, se pa tega dela v bistvu še najbolj veselim zdej ko je motor v kosu. :) Kako to da nisi šel v to?
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 21 Nov 2020, 19:04

Pr men se je drug programabilni ecu in mapa na 16v poznal 1sekundo na 400m
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 21 Nov 2020, 22:13

Dober in zanimiv podatek :)

Eno vprašanje mam :) .. Je kdo mogoče kdaj obnavljal visco sklopko v lastni režiji? Kolikor sem gledal je dokaj enostavno, samo tisto "olje" bi mogu tapravo dobit. Se je kdo s tem ukvarjal?
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: The (Inte)grale project

Post by belidirkac » 23 Nov 2020, 09:01

Pri menjalniku pac preglej sinhrone, lezaje in zobnike. Sej kej drugega pa ze skor ni notr :)

Ma to s temi kolektorji je malo ratala fama pred 20 leti ker so se vsi nafural na tubularne kolektorje pa ne ven kaj vse... pomoje ni tolk hudo z originalnim. Je res da pokajo ampak redko da pride razpoka kar cez. Tubularni pa zelo radi pokajo sploh ce so iz kitajske.

Za elektroniko se nisem odlocil iz dveh razlogov. Nekje v toku obnove sem se odlocil da raje delam na original vse in drugo je to da sem spoznal da ce se hoces hitro peljat je bolj smiselno kupit nekaj novejsega in lazjega za par jurckov.

Integralke so ze taka redkost in imajo take cene da se splaca drzat v original stanju pa cuvat.

Gre pa zadeva v original stanju z cca. 1 bar boosta ze zelo hitro...
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 23 Nov 2020, 10:53

Menjalnik ni problematičn. Men so crkval sredinski diferencialni, spredn diferenciala in zadn diferencial.. Enkrat en drugič drug.. Res pa da to pr polnem zlorabljanje na dragih.. Speljevanje na lounc kontroli in noga na polno dol s kuplonge.. Poglej moje posnetke na youtubu in boš vido zakaj 😁
https://www.youtube.com/user/sablac
https://www.youtube.com/c/MatejCanzek
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 10 Feb 2021, 18:57

Evo po kar nekaj premora se spet javljam. :)

Tokrat sem porihtal visko sklopko. Stvar, katere nisem hotel delati, ampak je počasi spuščala na tesnilih, tako da na žalost nisem imel izbire. Našel sem nekaj infota od drugih sklopk, predvsem moram pohvalit VW Syncro mafijo, ki so jih naštudirali v 0. Za vse vas s Syncro kombiji je tole piece of cake, ker imate info povsod. :D
Takole se zadeva podre. Šplento stran in porineš narazen:

Image

Notri je ena sama lepota :lol:

Image

Po kar nekaj čiščenja vse komponente na kupu:

Image

Moja sklopka ni v najboljšem stanju, diski/lamele notri so v originalu "zlate barve" , modra pomeni obrabljeno, kovinska pomeni še bolj obrabljeno. :) Moja je kar obrabljena, posledica puščanja verjetno, + starega olja+večkratnega pregretja. Bi iskal drugo ampak sklepam da težko dobiš dobro, mislim da bo moja mene z novim oljem in vožnjo po cesti preživela.

Image

Potem pa študiranje. Ker gre po tovarniških navodilih za nepopravljivo stvar tesnil seveda nisem našel, v resnici jih nisem niti pretirano iskal. Zato sem dal delati svoja v Dihto (drago, moram najti alternativo). Gre za 2 tesnila, ki sta sicer svoj profil, najbolj podobna X-ringu in 1 standarden viton oring (45eur :crazy:)
Druga stvar je filament. Notri je silikonsko olje, ki je precej gosto in specifično na dotik (po domače svinjarija :D ). Veliko sem prebral od viskoznosti, na koncu prišel do zaključka da so razlike med olji dosti manj pomembne kot zračni žep v sklopki (hvala za link @belidirkac :thumbup:) . Vzel sem 100000cst, naj bi višja viskoznost naredila sklopko bolj agresivno. Bmw 325ix e30 ima recimo 80000cst v originalu. Glede na to da Syncro mafija na veliko uporablja to viskoznost za "performance" sklopko, mislim da je OK.

Tretja stvar je že omenjen zračni žep. Je volumen zraka/plina v sklopki ker se ne fila na polno. Range je nekje med 5-10%, več kot jo nafilaš, bolj je agresivna ampak gre hitreje v hump mode in jo hitreje uničiš. Glede na stanje lamel sem izbral 8% zraka. Nekateri dodajajo inerten plin da olje obdrži lastnosti (pri pregretju se ne deformira toliko), meni se s temu ni dalo ubadat. :D

Potem je bilo treba izmerit volumen da sem lahko določil količino olja za željenih 8%. Najprej sem notri nalival vodo in meril ampak nikoli nisem bil ziher da notri ni zračnega žepa, zato sem jo sestavil kar pod vodo v tuš kabini. :lol:

Image

Tako sem potem izmeril razliko v teži med prazno in polno sklopko in tako določil volumen.

Image

Nameril sem 203g, tako da je volumen 203cm3, pretvorjeno v gostoto olja je to 197g, polniti pri 8% 182g.

Image

Nato pa polnjenje in sestavljanje, olje je gosto in je treba na vsaketoliko lamele porinit notri:

Image

Orientacija lamel (tole sem naredil malo po svoje, praktično nemogoče je določit rotacijo notranjih ko podiraš):

Image

Image

Skoraj napolnjeno:

Image

In fertik sklopka. Sem na koncu moral dofilati z injekcijo ker je tele zadnje kapljice lovit katastrofa. :roll:

Image

En kup kompliciranja za zamenjat 3 tesnila in malo olja, včasih se sam sebi zdim butast. :lol: V upanju seveda da bo delalo, naj bi bilo to to ne bom pa rekel 0 dokler ga ne vržem spredaj v luft in me zadnja kolesa ne vržejo z dvigalk. :) Bo pa v primeru da bo delalo spet proper 4X4, kar bo odtehtalo ko jo bom zapeljal po snegu, kar mi je še neuslišana želja.
Se opravičujem za ogromno teksta za malo napredka.

Sedaj je na vrsti diff, je že podrt, se slišimo čez par mescov. :lol:

Lp!
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: The (Inte)grale project

Post by DKsW123 » 10 Feb 2021, 21:22

Lepo napreduješ.

Škoda da se teh lamel ne dobi kar tako. Glede tega imajo bmw fahrerji prednost.
Post Reply