super /8, mi prikliče nazaj spomine na mladost
podobnega (mislm da je bil FL, ker je imel zadaj večje luči) je imel stric, ki je bil mehanik na ACju.
Imel ga je vsaj pomoje 25et če ne še več, je kupil skoraj novega karamboliranega.
edino če se ne motim je 2x delal generalko, predvsem zaradi kratkih relacij od doma do službe....
Mercedes 220D w115 "minika"
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
Audi Coupe S2 1993
Audi V8 4.2 1993
Audi V8 4.2 1993
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
"Prejšnji lastnik je dobil solzne oči" to je pa iskreno napisano. Je pa popolnoma enak model kot moj, 115.110.
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
Da po dolgem času malo obnovim temo..
Letos se zaradi drugih, gradbenih projektov, ni kaj dosti dogajalo okrog avta..
Spomladi sem začel s sanacijo nekaj karoserijskih napak.
V preteklosti na debelo pokitana zadnja vezna stena - posledica karambola, luči so ostale sicer originalne takrat, stekla pa so zamenjana.
Stanje je bilo kar kritično na nekaterih mestih, k sreči pa ni bila pločevina nikjer prerjavena. Kompletna vezna je bila očiščena do pločevine s scotch krtačko, premazana z epoxi rust konverterjem ter pred barvanjem zaščitena z dvokomponentno epoxi temelnjo barvo.
vmes sem zamenjal še levo steklo žarometa, prav tako posledica karambola
iz bosch stekla
v hella steklo, da sta skladni leva in desna, tako kot pri novem
Letos se zaradi drugih, gradbenih projektov, ni kaj dosti dogajalo okrog avta..
Spomladi sem začel s sanacijo nekaj karoserijskih napak.
V preteklosti na debelo pokitana zadnja vezna stena - posledica karambola, luči so ostale sicer originalne takrat, stekla pa so zamenjana.
Stanje je bilo kar kritično na nekaterih mestih, k sreči pa ni bila pločevina nikjer prerjavena. Kompletna vezna je bila očiščena do pločevine s scotch krtačko, premazana z epoxi rust konverterjem ter pred barvanjem zaščitena z dvokomponentno epoxi temelnjo barvo.
vmes sem zamenjal še levo steklo žarometa, prav tako posledica karambola
iz bosch stekla
v hella steklo, da sta skladni leva in desna, tako kot pri novem
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
Še sanacija rje pod okrasno letvico pred pragom na desnem blatniku
Nato poravnana pločevina kjer je bilo potrebno
Priprave za barvanje...
Odločil sem se za odsekovno barvanje, posameznih kosov do letvic, zaradi ohranitve ostale barve. Je bila pa zanimivost, avto je imel že bazo+lak...
Poznavalci morda, kdo ve, je to že tovarniško ali? glede na vrata bi rekel da ni dveh nanosov barce, lepo se vidi temna osnovna barva...
Bilo je nekaj težav s samim mešanjem barve, originalna receptura za papirusweiss barvo ni ustrezala. Preveč je potegnila na zeleno, zato so jo namešali s scanom ostale barve. mimogrede na sončni svetlobi je razlika neopazna, rahlo se pozna pri neonski, led svetlobi, ali pri slikanju s fleshom... Kaj čmo
Nato poravnana pločevina kjer je bilo potrebno
Priprave za barvanje...
Odločil sem se za odsekovno barvanje, posameznih kosov do letvic, zaradi ohranitve ostale barve. Je bila pa zanimivost, avto je imel že bazo+lak...
Poznavalci morda, kdo ve, je to že tovarniško ali? glede na vrata bi rekel da ni dveh nanosov barce, lepo se vidi temna osnovna barva...
Bilo je nekaj težav s samim mešanjem barve, originalna receptura za papirusweiss barvo ni ustrezala. Preveč je potegnila na zeleno, zato so jo namešali s scanom ostale barve. mimogrede na sončni svetlobi je razlika neopazna, rahlo se pozna pri neonski, led svetlobi, ali pri slikanju s fleshom... Kaj čmo
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
Ostalo mi je še nekaj lepotnih popravkov na karoseriji - buške, katere se bodo sanirale s "hladnim" vlekom, verjetno drugo leto. Najprej moram mojstru končati menjavo motorja na caddyu mk1 s telim, da pridem na vrsto
Gre za 1.6 td motor, ki je dobil 2. specjalo batov, nova vodila ventilov, ventile, obnovljeno vbrizgalno črpalko in vložke šob ....
Na sliki je še star karter za premike, dokler ni motor v avtu...
Da nadaljujem, od ličarja sem šel direktno na redni tehnični pregled, kjer so mi dali opozorilo o dotrajanosti končnika in puš sprednjega mostu (slednje sem imel že pripravljene doma)...
Začetek popoldanske operacije...
Sledila je menjava puš sprednjega mostu - febi (cena originalne je cca 60€ med tem ko je od proizvajalca febi cca 9€), podajalnega droga volana, amortizerja volana, končnika (drugi je bil menjan že lani), puš pomožnega volana in gumi - zgloba med volanskim drogom iz kabine in glavo volana
Po operacije je vožnja precej drugačna, volan se leše odziva, vožnja čez preseke na cesti pa je mehkejša
Gre za 1.6 td motor, ki je dobil 2. specjalo batov, nova vodila ventilov, ventile, obnovljeno vbrizgalno črpalko in vložke šob ....
Na sliki je še star karter za premike, dokler ni motor v avtu...
Da nadaljujem, od ličarja sem šel direktno na redni tehnični pregled, kjer so mi dali opozorilo o dotrajanosti končnika in puš sprednjega mostu (slednje sem imel že pripravljene doma)...
Začetek popoldanske operacije...
Sledila je menjava puš sprednjega mostu - febi (cena originalne je cca 60€ med tem ko je od proizvajalca febi cca 9€), podajalnega droga volana, amortizerja volana, končnika (drugi je bil menjan že lani), puš pomožnega volana in gumi - zgloba med volanskim drogom iz kabine in glavo volana
Po operacije je vožnja precej drugačna, volan se leše odziva, vožnja čez preseke na cesti pa je mehkejša
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
To je blo za letos v glavnem vse, nabavil sem še nekaj kosov, ki jih bom zamenjal v prihodnje...
Še nekaj slik iz soških korit in vožnje z avtovlakom Most na soči - Boh. Bistrica
Še nekaj slik iz soških korit in vožnje z avtovlakom Most na soči - Boh. Bistrica
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 220D w115 "minika"
Sem imel poleti priložnost tole mečko v živo videt in izgleda res lepo poštimana!