VW T3 SYNCRO
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Prvič smo se zakopal
Pavza za pivo
Tu smo zbirali levo al desno, šli smo levo, sam nam je bilo potem malo žal
Kompas nas je zahebal
Gob še ne rastejo, lahko povemo iz prve roke
Smo bli pa konkretno v dreku
Dvajset žetonov kasneje
May the Force be with you.
Re: VW T3 SYNCRO
Pravilna uporaba syncrotov
Re: VW T3 SYNCRO
Use boste zj3b4l
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Takole da malce nadoknadim za nazaj in predstavim the dark side of kombi
Začelo se je nekje tri mesece nazaj :O
Kombi je še vedno pljuval olje in nafto. Najprej sem iskal vzrok kje pušča nafta, menjal sem vse cevke in spremenilo se ni nič, zato sem šel preverjat dize, kupil sem nove podložke ki pridejo pod dize da bi jih menjal, na kar se je zgodilo najslabše :/
Odlomil se je del navoja na novo zrihtani glavi, veselje je bilo nepopisno, se je pa to zgodilo na dizi, pri kateri je bilo vedno zelo mokro od nafte.
Odločil sem se da dam glavo povariti, ker enostavno nisem več želel preveč vlagati v ta posrečen motor
Med tem ko je bila glava na varjenju, sem vmes nabavil novo tesnilo glave in vijake.
Po cca 14 dneh sem dobil glavo nazaj, ravno preden so zaprli meje.
Problem je pa nastal da so mi založili eno dizo, nazaj sem dobil samo tri :/
Kar pa še ni bilo vse ena je imela lepo zjeban navoj, tega seveda nisem hotel šraufat v novo zavarjen blo
Meje pa zaprte (to so mi delal na hrvaškem)
Komedija pač
Začelo se je nekje tri mesece nazaj :O
Kombi je še vedno pljuval olje in nafto. Najprej sem iskal vzrok kje pušča nafta, menjal sem vse cevke in spremenilo se ni nič, zato sem šel preverjat dize, kupil sem nove podložke ki pridejo pod dize da bi jih menjal, na kar se je zgodilo najslabše :/
Odlomil se je del navoja na novo zrihtani glavi, veselje je bilo nepopisno, se je pa to zgodilo na dizi, pri kateri je bilo vedno zelo mokro od nafte.
Odločil sem se da dam glavo povariti, ker enostavno nisem več želel preveč vlagati v ta posrečen motor
Med tem ko je bila glava na varjenju, sem vmes nabavil novo tesnilo glave in vijake.
Po cca 14 dneh sem dobil glavo nazaj, ravno preden so zaprli meje.
Problem je pa nastal da so mi založili eno dizo, nazaj sem dobil samo tri :/
Kar pa še ni bilo vse ena je imela lepo zjeban navoj, tega seveda nisem hotel šraufat v novo zavarjen blo
Meje pa zaprte (to so mi delal na hrvaškem)
Komedija pač
Last edited by The Boris on 25 Jun 2020, 23:05, edited 1 time in total.
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
No šel sem v akcijo za druge dize, vse sem dal tudi pregledati in naštelati, da bo mir
Zrihtal v enem dnevu, seveda sem moral kršiti prehode skozi občine
Začela se je lahko montaža glave
Jure je bil dosti v pomoč, jaz sem se prvič lotil dizl motorja, vendar je vse lepo steklo...vsaj nekaj
No končo sem imel upanje da se je zadeve glede nafte rešila
Ni se
.....
Zrihtal v enem dnevu, seveda sem moral kršiti prehode skozi občine
Začela se je lahko montaža glave
Jure je bil dosti v pomoč, jaz sem se prvič lotil dizl motorja, vendar je vse lepo steklo...vsaj nekaj
No končo sem imel upanje da se je zadeve glede nafte rešila
Ni se
.....
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Krivec je bila heben mini o ring, na bosch pumpi :O
Nafta je špricala lepo ven na en vijak, oz nosilček, ta pa je po naključju bil ravno nad dizo, kjer je nafta kapljala nanjo, tako da je zgledalao da spušča diza
Ko je o ring tako popustil da je bilo očitno kje nafta lije, sem opazil ta feller, dal sem delat novi o ringec, strošek 4€, itak je bilo bolj zanimivo dati variti glavo, kupit nova tesnila in vijake, ter nabaviti druge dize in jih dati porihtat
Kot sem rekel komedija
Avto je končno začel služiti svojemu namenu.
Ne nisem še šel kampirat
Nafta je špricala lepo ven na en vijak, oz nosilček, ta pa je po naključju bil ravno nad dizo, kjer je nafta kapljala nanjo, tako da je zgledalao da spušča diza
Ko je o ring tako popustil da je bilo očitno kje nafta lije, sem opazil ta feller, dal sem delat novi o ringec, strošek 4€, itak je bilo bolj zanimivo dati variti glavo, kupit nova tesnila in vijake, ter nabaviti druge dize in jih dati porihtat
Kot sem rekel komedija
Avto je končno začel služiti svojemu namenu.
Ne nisem še šel kampirat
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Sledi nafte ni bilo več nikjer, sledila je sanacija olja, ostala mi je še samo turbina.
Ves srečen najdem v Celju mojstre z dobrim slovesom, turbino nesem v obnovo, na kar me kličejo že drugi dan
Spročijo mi da je turbina tako fuč, da je ne morejo obnovit
Itak, sej kaj drugega nisem pričakoval
Šel sem v nabavo nove, ki me je prišla ceneje kot bi prišla obnova stare.
Bo kak dolg bo
Avto gre občutno bolje, tudi okoli turbine ni več mokro, vendar.... olje se je še vedno znašlo na karterju, dejansko je ko je bil avto fajn segret in v akciji recimo do križa.
Je olje lilo po karterju navzdol
Itak zakaja pa ne
Ves srečen najdem v Celju mojstre z dobrim slovesom, turbino nesem v obnovo, na kar me kličejo že drugi dan
Spročijo mi da je turbina tako fuč, da je ne morejo obnovit
Itak, sej kaj drugega nisem pričakoval
Šel sem v nabavo nove, ki me je prišla ceneje kot bi prišla obnova stare.
Bo kak dolg bo
Avto gre občutno bolje, tudi okoli turbine ni več mokro, vendar.... olje se je še vedno znašlo na karterju, dejansko je ko je bil avto fajn segret in v akciji recimo do križa.
Je olje lilo po karterju navzdol
Itak zakaja pa ne
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Res mi je malo manjkalo da bi avto polil z bencinom in sežgal
Sam itak ne bi bilo računice, čeprav je itak ni
No nisem se več hotel ukvarjati z oljem, raje smo rešili problem s kardanom.
Novi križi
Menjan je bil oni ki je bil kritičen.
In za spremembo.....ni več treslo, prvič je nekaj ratalo da niso bile potem narobe še vsaj tri stvari
Tako je zopet nastala motivacija, najdi kje pušča olje.
Še prej pa par fotk s terena
Še malce v akciji z Manto
Sam itak ne bi bilo računice, čeprav je itak ni
No nisem se več hotel ukvarjati z oljem, raje smo rešili problem s kardanom.
Novi križi
Menjan je bil oni ki je bil kritičen.
In za spremembo.....ni več treslo, prvič je nekaj ratalo da niso bile potem narobe še vsaj tri stvari
Tako je zopet nastala motivacija, najdi kje pušča olje.
Še prej pa par fotk s terena
Še malce v akciji z Manto
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
No našel sem glavni izvir olja
To je bil nosilec filtra olja, spuščalo je pod njim (na staro tesnilo, dano pol kila tesnilne mase), ter puščalo je na mestu kjer pride prišraufana cevka za v turbo, kjer je bil čisto pobran navoj. Odstranil sem staro tesnilo, dobil novi nosilec, menjal še oring na hladilniku za oljni filter. Tako da tu olje več ne pušča
Aleluja
Manjši slap pa še teče nekje na zgornji strani karterja, tako da to rešim v kratkem
Vmes pa sem pridno hrčkal.
Nov projekt kolo in moped
Prtljažnik za tri kolesa, pride pobarvan v črno da bo sovpadal z avtom
Imam en prtljažnik za surf deske
Zadnje šipe z zračniki
Metuljčki za spredaj
Ter ena za luftat prdece
Ter dvigalka
In še ena tihožitna iz ulice od katere se počasa poslavljam
To je bil nosilec filtra olja, spuščalo je pod njim (na staro tesnilo, dano pol kila tesnilne mase), ter puščalo je na mestu kjer pride prišraufana cevka za v turbo, kjer je bil čisto pobran navoj. Odstranil sem staro tesnilo, dobil novi nosilec, menjal še oring na hladilniku za oljni filter. Tako da tu olje več ne pušča
Aleluja
Manjši slap pa še teče nekje na zgornji strani karterja, tako da to rešim v kratkem
Vmes pa sem pridno hrčkal.
Nov projekt kolo in moped
Prtljažnik za tri kolesa, pride pobarvan v črno da bo sovpadal z avtom
Imam en prtljažnik za surf deske
Zadnje šipe z zračniki
Metuljčki za spredaj
Ter ena za luftat prdece
Ter dvigalka
In še ena tihožitna iz ulice od katere se počasa poslavljam
Last edited by The Boris on 26 Jun 2020, 00:16, edited 1 time in total.
May the Force be with you.