The (Inte)grale project
Re: The (Inte)grale project
Tistega 1.6GTI in nebuloz s slabimi bloki se spomnem še s Favdla. Niso ti bloki usojeni kot pri meni. Zgleda šibka točka tistih motorjev.
Moj je počen na mestu kjer pride nosilec za odvod oljnih hlapov kar ni kritično. Je pa nedostopno in jeba za zavarit, zato upam da bo ratalo.
Moj je počen na mestu kjer pride nosilec za odvod oljnih hlapov kar ni kritično. Je pa nedostopno in jeba za zavarit, zato upam da bo ratalo.
Re: The (Inte)grale project
Zaradi pestrih življenskih dogodkov se ni zgodilo toliko kot bi hotel, ampak počasi se nekaj dogaja.
Ker sem zajebal originalne ventila je bilo treba dobiti druge (hvala Killergame ) . Problem je ker je po normalni ceni dobavljiva samo ena firma kopije, kateri niso identični originalu.
Razlika je v tem da ma vdolbino na sredini večjo od originala
Kar pomeni da mi poveča volumen komore/zmanjša kompresijsko razmerje. Malo sem se igral s šmirgli in bormašino da odstranim rob in da pašejo v polirano komoro. Manjka še 30° backcut katerega bom tokrat naredil na okroglinski brusilki, ker tista mašinca ni dosti toga.
Nato pomeril končen volumen komor ki je nekje med 55 in 55,3ccm. Po mojih izračunih naj bi moje statično kompresijsko padlo nekje med 7,4 in 7,5:1 proti originalnih 8:1, kar mislim da bi moralo biti ok (upal sem na 7,5:1 čeprav več nebi škodilo). Za dokončen izračun rabim sestavit spodnji konec.
Pomeril sem še vgradno višino ventilov tako da sem lahko določil vgradno višino vzmeti.
So za 0.7mm bolj sproščeni glede na tovarniške podatke, kar ni nekaj hudega da bi jih moral dodatno podlagati. Pod njimi je 1mm podložka, v tem primeru bi dodal še eno.
Potem sem kar s prešo premeril prožnost mojih vzmeti glede na tovarniške podatke.
Meritve sem vrgel v excel. Večje vzmeti so ok, pri manjših pride do odstopanj, tako da imam naročene nove.
Odstopanja manjših, modra črta je original. Vidi se tudi italjanske proste dolžine vzmeti, razlike za 1mm.
Načeloma sem po izračunih nekje 10% slabši od originala s to kombinacijo, kar je zame zadovoljivo glede na skromen profil odmičnih. Če bom menjal odmične v prihodnosti bom menjal tudi vzmeti.
Dosti tehnikalij. Nazaj sem dobil blok z varjenja. Zahvaljujem se prijatelju kateri mi je zrihtal varilca.
Trudili so se, zvar drži, ampak je spokal na varjenih mestih. Verjetno bi držalo ampak ne vem koliko časa, ker bi verjetno šlo naprej. Na srečo mi je čisto po naključju padlo tole
Gre za kompleten 16v motor z zaribano glavno gredjo. Blok je dober, glava ostane za nadaljne eksperimente. Plus en kup dodatnih delov bo prov prišlo.
Ker sem zajebal originalne ventila je bilo treba dobiti druge (hvala Killergame ) . Problem je ker je po normalni ceni dobavljiva samo ena firma kopije, kateri niso identični originalu.
Razlika je v tem da ma vdolbino na sredini večjo od originala
Kar pomeni da mi poveča volumen komore/zmanjša kompresijsko razmerje. Malo sem se igral s šmirgli in bormašino da odstranim rob in da pašejo v polirano komoro. Manjka še 30° backcut katerega bom tokrat naredil na okroglinski brusilki, ker tista mašinca ni dosti toga.
Nato pomeril končen volumen komor ki je nekje med 55 in 55,3ccm. Po mojih izračunih naj bi moje statično kompresijsko padlo nekje med 7,4 in 7,5:1 proti originalnih 8:1, kar mislim da bi moralo biti ok (upal sem na 7,5:1 čeprav več nebi škodilo). Za dokončen izračun rabim sestavit spodnji konec.
Pomeril sem še vgradno višino ventilov tako da sem lahko določil vgradno višino vzmeti.
So za 0.7mm bolj sproščeni glede na tovarniške podatke, kar ni nekaj hudega da bi jih moral dodatno podlagati. Pod njimi je 1mm podložka, v tem primeru bi dodal še eno.
Potem sem kar s prešo premeril prožnost mojih vzmeti glede na tovarniške podatke.
Meritve sem vrgel v excel. Večje vzmeti so ok, pri manjših pride do odstopanj, tako da imam naročene nove.
Odstopanja manjših, modra črta je original. Vidi se tudi italjanske proste dolžine vzmeti, razlike za 1mm.
Načeloma sem po izračunih nekje 10% slabši od originala s to kombinacijo, kar je zame zadovoljivo glede na skromen profil odmičnih. Če bom menjal odmične v prihodnosti bom menjal tudi vzmeti.
Dosti tehnikalij. Nazaj sem dobil blok z varjenja. Zahvaljujem se prijatelju kateri mi je zrihtal varilca.
Trudili so se, zvar drži, ampak je spokal na varjenih mestih. Verjetno bi držalo ampak ne vem koliko časa, ker bi verjetno šlo naprej. Na srečo mi je čisto po naključju padlo tole
Gre za kompleten 16v motor z zaribano glavno gredjo. Blok je dober, glava ostane za nadaljne eksperimente. Plus en kup dodatnih delov bo prov prišlo.
Re: The (Inte)grale project
Evo vem kam po 16v glavo pridet ce bom rabo..
Drugac pa kapo dol..u nulo tole rihtas
Drugac pa kapo dol..u nulo tole rihtas
Re: The (Inte)grale project
Ja sicer glava ostane na lagerju, če boš pa ostal brez pa le sporoči. Hvala.
Re: The (Inte)grale project
Nadaljevanje.. Če si hrček si hrček
Blok sem opral z wapom. Vodni kanali so konkretno prerjaveti kar se vidi po barvi vode na sliki.
Ker bloka nimam namena peskati sem očistil naležne površine
Zaprl vodne kanale in nalil v njih citronko. Zaenkrat se še namaka, če ne bo OK bom probal fosforno kislino.
Med tem se odvija tudi projekt odstranitve balansirnih gredi, za katerega bom naredil 4 čepe. Preden sem se zadeve lotil porezkati iz alu sem naredil 3D print zunanjih...
.. zato da sem videl kako mi nalega na ležaj po katerem teče zobati jermen.
Malenkost bo treba popraviti, potem gre v rezkanje.
Pomeril sem tudi mase batov. Na začetku sem bil skeptičen in na koncu zamenjal vago na sliki za bolj natančno.
Če skombiniram bat, obročke, sornik in varovala dobim lahko naslednje:
Lahko rečem samo kapo dol woessnerju. Bati so ready.
Blok sem opral z wapom. Vodni kanali so konkretno prerjaveti kar se vidi po barvi vode na sliki.
Ker bloka nimam namena peskati sem očistil naležne površine
Zaprl vodne kanale in nalil v njih citronko. Zaenkrat se še namaka, če ne bo OK bom probal fosforno kislino.
Med tem se odvija tudi projekt odstranitve balansirnih gredi, za katerega bom naredil 4 čepe. Preden sem se zadeve lotil porezkati iz alu sem naredil 3D print zunanjih...
.. zato da sem videl kako mi nalega na ležaj po katerem teče zobati jermen.
Malenkost bo treba popraviti, potem gre v rezkanje.
Pomeril sem tudi mase batov. Na začetku sem bil skeptičen in na koncu zamenjal vago na sliki za bolj natančno.
Če skombiniram bat, obročke, sornik in varovala dobim lahko naslednje:
Lahko rečem samo kapo dol woessnerju. Bati so ready.
Re: The (Inte)grale project
Super napreduješ. Všeč mi je tvoja natančnost in pozornost, ki jo namenjaš detajlom.
Sem šel gledat slike nazaj na prvo stran teme in se mi je porodilo vprašanje.
Sem bil jaz pred časom pri tebi, ko sem prišel iskat ene dele za Corrado-ta? Zadnja vrata in radio. Dvorišče mi je znano, avto pravtako
Sem šel gledat slike nazaj na prvo stran teme in se mi je porodilo vprašanje.
Sem bil jaz pred časom pri tebi, ko sem prišel iskat ene dele za Corrado-ta? Zadnja vrata in radio. Dvorišče mi je znano, avto pravtako
Re: The (Inte)grale project
Zanima ne način kako bos blokiral oljni kanal balansirne gredi?
Re: The (Inte)grale project
Hehe ja res je, si bil pri meni. Je en projekt na žalost moral stran da se tega lahko nafutra. Škoda ker smo se falili.DKsW123 wrote: ↑01 Apr 2020, 21:46 Super napreduješ. Všeč mi je tvoja natančnost in pozornost, ki jo namenjaš detajlom.
Sem šel gledat slike nazaj na prvo stran teme in se mi je porodilo vprašanje.
Sem bil jaz pred časom pri tebi, ko sem prišel iskat ene dele za Corrado-ta? Zadnja vrata in radio. Dvorišče mi je znano, avto pravtako
Postružiti sem dal čepe iz alu. Sem razmišljal o tvojem načinu ki se mi zdi boljši ampak sem se odločil da blok ostane original, če bo kdo kdaj metal za mano gredi nazaj not. Je pa dvodelen čep da jih lahko abcigaš v luknjo:
Poleg tega sem dobil še sklopko. Je neka ameriška performance varijanta ki jo drugače nebi vzel, ampak sem jo dobil za slabo polovico cene. Naj bi držala 30% več navora kot original, bomo videli.
Poleg tega sem dobil še novo oljno pumpo:
To je to zaenkrat. Probavam spravit blok na brušenje v Zagreb v teh čudnih cajtih, probavam dobit en alu rund da naredimo pripravo za postružit vztrajnik in še vedno čakam moje jermenice da lahko dam sklop glavne gredi balansirat. Potem se počasi osnova lahko sestavi.
Re: The (Inte)grale project
Hvala za nasvet, sem dobil vezo. Če bo vse po sreči bo v ponedeljek v Zagrebu.