VW T3 SYNCRO
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Vse očiščeno zloženo po vrsti pripravljeno na sestavo.
Sproti sem zadevo tudi grel, da se je vse malce hitreje posedalo.
In smo na vrhu
Tako se je vse skupaj nazaj zmontiralo. In ker je bilo spredaj vse narazen je sledilo še nekaj drobnarij.
Sproti sem zadevo tudi grel, da se je vse malce hitreje posedalo.
In smo na vrhu
Tako se je vse skupaj nazaj zmontiralo. In ker je bilo spredaj vse narazen je sledilo še nekaj drobnarij.
Last edited by The Boris on 24 Jan 2020, 20:20, edited 1 time in total.
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Menjava manšet.
Čiščenje zglobov...
Seveda je bila zunaj že noč, ko sva avto sestavla skupaj
Čiščenje zglobov...
Seveda je bila zunaj že noč, ko sva avto sestavla skupaj
Last edited by The Boris on 26 Jan 2020, 23:56, edited 1 time in total.
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Kar pa naju ni ustavilo za hiter test če zadeva sploh dela
Po testu se je izkazalo, da visco deluje noro! V blatu je prva kolesa obrnilo res takoj, po blatnih kolovozih je bila vožna res funn
Razlika 100:1
Nasmeh do ušes Čez dva dni še test do križa v melju, zraven sva pobrala še Jureta, prva runda vzpona je bila bombastična, brez težav
Nato smo probali še enor rundo z G prestavo, kjer se pa je kot do sedaj pri vsaki vožnji pojavil en problem.... cev za dovod vode motor je počla, in drugi vzpon nismo izpeljali, ker smo se v dolino spustili z ugašnjenim avtom, ker smo problem zasilno rešili. Recimo pa da sem se za v bodoče rešil enega problema?
Naslednja poteza bo menjava ležaja oz. zgloba spredaj desno, ali pa kar vseh da ne bo kakih problemov
Po testu se je izkazalo, da visco deluje noro! V blatu je prva kolesa obrnilo res takoj, po blatnih kolovozih je bila vožna res funn
Razlika 100:1
Nasmeh do ušes Čez dva dni še test do križa v melju, zraven sva pobrala še Jureta, prva runda vzpona je bila bombastična, brez težav
Nato smo probali še enor rundo z G prestavo, kjer se pa je kot do sedaj pri vsaki vožnji pojavil en problem.... cev za dovod vode motor je počla, in drugi vzpon nismo izpeljali, ker smo se v dolino spustili z ugašnjenim avtom, ker smo problem zasilno rešili. Recimo pa da sem se za v bodoče rešil enega problema?
Naslednja poteza bo menjava ležaja oz. zgloba spredaj desno, ali pa kar vseh da ne bo kakih problemov
May the Force be with you.
Re: VW T3 SYNCRO
Lepo si rešu to z viskotom. Niti ni neki nemogočega za rešit očitno. Mogoče sem spregledal ampak katero olje gre v visko?
Sploh pa lepa reportaža dogajanja. Tvoje prispevke je vedno lepo prebirat. S fotoaparatom pa tudi znaš delat.
Sploh pa lepa reportaža dogajanja. Tvoje prispevke je vedno lepo prebirat. S fotoaparatom pa tudi znaš delat.
Let's go Brandon!
Re: VW T3 SYNCRO
Kaj niso imeli tudi neki diff lock do par km-h
Re: VW T3 SYNCRO
Super tole rihtaš! Lepo je brat te prispevke in se spomnit, da sem T3 prodal in, da se mi ni treba več valjati pod njim
Me pa zanima zakaj si dodal gibljivo cev na izpuh? Večkrat je že bila med T3 ljubitelji odprta debata ali je gibljiva cev koristna ali škodljiva pri teh avtih. Kompleten izpuh je namreč pritrjen na motor zato vibrira skupaj z motorjem...
lp
Me pa zanima zakaj si dodal gibljivo cev na izpuh? Večkrat je že bila med T3 ljubitelji odprta debata ali je gibljiva cev koristna ali škodljiva pri teh avtih. Kompleten izpuh je namreč pritrjen na motor zato vibrira skupaj z motorjem...
lp
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Za olje morem pogledat, kir točn je, sem našel na enem forumu debato, pa sem tega našel na ebayu iz Poljske D 100 T je bla neka oznaka. Ustrezat mora tej viskoznosti, ki je predpisana za to sklopko, sta pa sam dve opcije možne, tak da ne moreš preveč zahebat
Kar je tehnike se je izkazalo da je treba iti res skoz vse stvari, če sam ne porihtaš oz. ne preveriš ne moreš nekako zaupat avtu za kakšno daljšo turo. Je pa avto tudi stal 5 let, kar se tudi pozna. Tako da sem se odločil da bom preventivno dal tudi bremze narazn (to mi je še ostalo )
Ja fotkič me pa spremlja že lep čas, pa ga še za tako stvar uporabim, ker je tudi men fajn gledat teme, ki majo kakšno dobro fotko zraven pripopano
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Ja te diff locke zadnje serije niso mnda več mele. Starejši so pa imeli @juremb je malce bolj podučen na tem področju. Če se mu bi dalo bi se lahko malce razpisal
Je pa po zadnjem testu sedaj avto res pravi offroader
Objavim novi post.
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Sem imel prvo brez gibljive cevi, in je vse skupaj preveč trpelo, sedaj po tej vgradnji cevi, je manj vibracij, zakaj ne vem, jo pa dajaje kar gor. Zaenkrat se obrestujeJureK wrote: ↑27 Jan 2020, 11:33 Super tole rihtaš! Lepo je brat te prispevke in se spomnit, da sem T3 prodal in, da se mi ni treba več valjati pod njim
Me pa zanima zakaj si dodal gibljivo cev na izpuh? Večkrat je že bila med T3 ljubitelji odprta debata ali je gibljiva cev koristna ali škodljiva pri teh avtih. Kompleten izpuh je namreč pritrjen na motor zato vibrira skupaj z motorjem...
lp
May the Force be with you.