šri komu si dal širit jeklenke? meni je blo0 to zmeri zlo vsec in bi tut sam verjetno to pot obral na stoenki pa tudi kakem drugem avtuWaxxx wrote: ↑17 Apr 2019, 08:39Radkape so od starejšega modela s tankim volanom in okroglimi lučmi. Confort je imel v originalu te črne čepke. In če bom dal širit, bo to drug komplet. Tako da bo avto v vsakem primeru mogoče vrniti na tovarniško stanje.majkl wrote:Senf Jaz na tvojem mestu ne bi nicesar spreminjal. Radkape daj nazaj gor pa je koncan. Naj ti sluzi
Ne najdem več slik rdeče stoenke s širjenimi, sem pa izbrskal to sliko enih širjenih z oglasa, zgledalo bi približno takole:
Seveda z zbrušenim zvarom. Ne vem na katero širino je ta širjena, sam razmišljam iz 4,5 na 6,5 (ali 7) inča.
1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
- avtospotter
- Posts: 38
- Joined: 20 Jan 2020, 21:53
- Avtomobil: Gradbišče
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Long story short: Dragojlo je pljunuti Slovenac! Malo še ima težava sa jezikom, ampak je obljubio da bo tudi to jednom uredio.
A se splača tak avto uvozit? Ne. To sem vedu v štartu, sem pa dobil kup odgovorov in izkušenj, tako da zdej vem kaj se splača in kaj ne.
Je pa na avtu delano na estetiki, obnovljene zavore, narejen mali servis, veliko robe še čaka na vgradnjo... Ampak najprej vožnja.
A se splača tak avto uvozit? Ne. To sem vedu v štartu, sem pa dobil kup odgovorov in izkušenj, tako da zdej vem kaj se splača in kaj ne.
Je pa na avtu delano na estetiki, obnovljene zavore, narejen mali servis, veliko robe še čaka na vgradnjo... Ampak najprej vožnja.
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
No pa ti je ratalo.
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Tudi z moje strani ena jesenska... Sobotno potepanje po bližnji okolici.
@Fleko, za v keudr je vse prštimano. Sam ne gre tolk kolker bi ti hotu.
@Fleko, za v keudr je vse prštimano. Sam ne gre tolk kolker bi ti hotu.
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Vila Ružička Dobrna? Po mojih koncih si se potepal
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Kaj čem, no money for BBS!
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Čeprav je to do list waaaay to long, rihtam samo najnujnejše, ker bi se rad čimveč vozil.
Prva testna vožnja z "globokimi krožniki" se je končala klavrno
V enem momentu je ugasnu, in trokiral pri verglanju, oziroma je par obratov zaverglu, nato pa zablokiral. Ker v tistem trenutku nisem mogel avto spravit domov, sem ga pustil na parkirišču Jame Pekel, pa peš domov. In če imaš ob sebi pubeca, ki v povprečju vpraša 16.000 vprašanj na dan, postane vse skupaj zelo zanimivo!
Po vseh možnih opcijah, ki so se mi pletle po glavi, sem zadevo prespal in najdu krivca:
Odletu vijak, ki je držal eno od 4ih "bradavičk" za timing vžiga. Ta je potem letela po frtajlerju, pokrivila še ostale, in celo zakajlala rotor.
Ok, to smo sanirali, avto se vozi. Mi je pa nekdo v času, ko je avto stal uspel pobrat pokrovčke s Saturnusk. Če se kje prodajajo, prosim povprašajte za poreklo! Mogoče so moji!
Sledilo je najnujnejše. Menjava filtrov in tesnil v domači Zastava delavnici ZnajdiSePaUporabKarMaš
Malo pranja
Ker občasno pomagam pri obnovi avtokampa ob Velenjskem jezeru, sem izkoristil priliko za en fotošuting:
P.S.: To postaja idealna lokacija za kakšna srečanja. En jesenski stotak smo tam pekli kostanje, ne vem zakaj ne bi to ponovili? Kar se pa širjenk tiče... do 120 ne tresejo, več se nisem pelal, pa tud potrebe ni!
Prva testna vožnja z "globokimi krožniki" se je končala klavrno
V enem momentu je ugasnu, in trokiral pri verglanju, oziroma je par obratov zaverglu, nato pa zablokiral. Ker v tistem trenutku nisem mogel avto spravit domov, sem ga pustil na parkirišču Jame Pekel, pa peš domov. In če imaš ob sebi pubeca, ki v povprečju vpraša 16.000 vprašanj na dan, postane vse skupaj zelo zanimivo!
Po vseh možnih opcijah, ki so se mi pletle po glavi, sem zadevo prespal in najdu krivca:
Odletu vijak, ki je držal eno od 4ih "bradavičk" za timing vžiga. Ta je potem letela po frtajlerju, pokrivila še ostale, in celo zakajlala rotor.
Ok, to smo sanirali, avto se vozi. Mi je pa nekdo v času, ko je avto stal uspel pobrat pokrovčke s Saturnusk. Če se kje prodajajo, prosim povprašajte za poreklo! Mogoče so moji!
Sledilo je najnujnejše. Menjava filtrov in tesnil v domači Zastava delavnici ZnajdiSePaUporabKarMaš
Malo pranja
Ker občasno pomagam pri obnovi avtokampa ob Velenjskem jezeru, sem izkoristil priliko za en fotošuting:
P.S.: To postaja idealna lokacija za kakšna srečanja. En jesenski stotak smo tam pekli kostanje, ne vem zakaj ne bi to ponovili? Kar se pa širjenk tiče... do 120 ne tresejo, več se nisem pelal, pa tud potrebe ni!
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
In pa uradno največji oboževalec: