Evo štorja z blokom se je ok razvila....
Mašina spet sestavljena.. barva je pršla top! very happy!
Bati sedaj gledajo ven 0.6mm, original pa 0.4...
Po izpeljani meritvi sem vedel kero debelino tesnila rabim in je Skull stisnu buy
Potem pa namontiram spet oljno pumpo... novo... KS... to so vsi priporočali....
In....
Bi reku moj bratranec.. DREK!
Zgleda da je pumpa nek slab odlitek in sploh ne sede prav.... spodaj zob na eni strani...
Fora pa je da itak ne moreš zgrešit ker so zadi dva vodila štifta...
In gloj jst nabašem an neko slabo serijo.. al kopijo od kopije.. hoj vedet
Hja to področje je pri teh motorjim malo .. tanek led....
Vsake tolko se zna to zgodit komu.... folk ful neki straši... ampak dejansko je tega malo...
Ubisvtu se to razleti na slabo servisiranih atmosfercih.... ki imajo že zgodovino...
in potem jih folk touče v limitator non stop....
Potem pa sem kontaktiral enga mojstra, ki je teh motorjev prešraufal že nebroj... precej najenih za dirkaške namene...
In mi je svetoval da odprem originalno... in če je ok jo spet sestavim in vgradim, baje ni boljšega kot ohranjena original!
In to sem tudi naredil...
TOP stanje... tako da je šlo to spet na motor ..
PS... za primerjavo kak izgleda zjebana... to je pumpa od enega ECOTEC donor motorja ki ga imam doma za kose....