The (Inte)grale project
Re: The (Inte)grale project
Ker ni časa, tudi za forume ga zmankuje, sem komi sedaj našo to temo in v njih kup mojih bivših delov upam da bos lahko kaj porabo.
Drugac pa stri u nulo obnova kapo dol
ko boš fertik pridi da sestaviš še moj motor..jaz nimam časa
lp
Drugac pa stri u nulo obnova kapo dol
ko boš fertik pridi da sestaviš še moj motor..jaz nimam časa
lp
Re: The (Inte)grale project
Je uporabno nič ne skrbi, hvala. Hah najprej počakej da tole sestavim, če mi rata seveda. Boš mogoč ti prej do cajta pršu.
Nadaljujem z glavo.. En pacient je pred mano popravljal navoj izpušnega kolektorja. In to tako da ga je vrezal za cca 20° krivo, posledično kolektor sploh nisi mogel dobiti gor če si uporabil stojnik kot original. Zato sva s sosedom še takrat na CNCju zvrtala sporno luknjo iz M8 na fi 10mm.
Nato je s tole žalostno luknjo ostalo do sedaj ko mi je dober kolega (hvala!) postružil čep z luknjo za M8, katerega sva zabila noter
Nato mi je zavaril s Tigom in na grobo pobrusil:
Na koncu sem pa nesel še poravnati površino kjer nalega sesalni in izpušni kolektor. Izpadlo je super, površina je rezkana, finish odličen. Hvala Orodjarstvo Cerar.
Tako sedaj zgleda tale luknja. Razen malo poroznosti vara zgleda kot da se ni nič dogajalo.
Poleg teh površin sem požlajfal še izpušne ventile
Začel pa sem se ukvarjati ponovno s komorami. Pri vrezovanju sedežev sem naredil napako s širino ali globino sesalnega sedeža, tako da je pri vrezovanju nastal rob v komori.
To sedaj šmirglam ročno stran s 400 šmirglom ker nočem robu direktno na izteku iz porta, zato še nisem pomeril volumna komor.
Hvala bogu imam 3 že fertik.
Pomeril sem tudi višino vrha ventila do sedišča vzmeti, ki je pri meni 42mm. Pomeni da sem proti originalnim 40.5mm 1.5mm globje s sedežom ventila, poleg tega sem ravnal površine nalega ohišij odmičnih, kar pomeni da bodo problemi s podlaganjem ventilov (itak ). Prej sem imel ploščice debeline 4.2mm, najmanjše kar je še pametno uporabit naj bi blo 3.3mm. Kar je manj je rizično da odmična ne udari v rob sodčka.
Enako velja za vzmeti ventila ki so bolj sproščene kot prej.
Zaenkrat imam rešitev ali pobrusiti vrh ventila, ali podlagati ohišja odmičnih (s katerim zamaknem kote odprtja ventilov), ali oboje kar se podlaganja ventilov tiče.
Kar se tiče vzmeti moram raziskati karakteristiko da vidim pri čem sploh sem. Lahko uporabim trše fedre (€) ali pod fedrom uporabim 2 podložke.
Se nadaljuje..
Re: The (Inte)grale project
S kakšnim veseljem pokukam v to temo čimvečkrat pričakujem rdečo ikonco, prosim.
Re: The (Inte)grale project
Hvala! Se malo počasi odvija vse skupaj ker me časovno malo baše ampak se bom potrudil da bo vse dokumentirano.
Re: The (Inte)grale project
Tud jaz z veseljem spremljam.
Re: The (Inte)grale project
Nekaj malega update-a. Uspelo mi je popraviti stopnice v komorah, zato sem jih pred poliranjem pomeril. Uporabil sem kar vodo, čeprav naj bi se delalo z redkim oljem. Kar sem uporabil orodja:
Ventile (kjer nalegajo na sedeže) in površino za pleksi sem namazal z mastjo in vse skupaj zmontiral brez svečke, tako da sem najprej imel poplavo. S svečko je zgledalo bolj obetavno
Porti morajo biti suhi, čene meritev nima smisla.
In dobil naslednje:
1: 52,9cm3
2: 52,6cm3
3: 52,7cm3
4: 52,9cm3
Nekje do 0,5cm3 (pri meni v 0,3cm3) razlike po komorah naj bilo OK, tako da enkrat za spremembo nisem kompliciral. Končne številke bodo malo drugačne, ker glava pride še ravnana. Ponovno poliranje, tokrat na koncu na kolute in biax (dobra zadeva za poliranje alu)
Končano:
Popravljen še en navoj in glava razen ravnanja končana, kar bom dal delati v kratkem.
Vmes sem se igral s swirl polishem sesalnih ventilov. Narediš ga lahko tako da ventil vpneš v bormašino, v biax pa šmirgl in pravokotno na steblo brusiš med tem ko se vrti.
In nato pogruntal da so ventili prebrušeni preveč na 45 kotu (45 kot pride skoraj do glave ventila) tako da so neuporabni. Če ne drugega bodo novi prišli vsaj nižje in mogoče ne bo problem podlagati. Rabim nove sesalne ventile na katerih pa se s swirl polishem ne bom igral, ker načeloma nisem našel nobene dokazane prednosti tega in nima smisla. Zgleda pa fensi ja.
Ventile (kjer nalegajo na sedeže) in površino za pleksi sem namazal z mastjo in vse skupaj zmontiral brez svečke, tako da sem najprej imel poplavo. S svečko je zgledalo bolj obetavno
Porti morajo biti suhi, čene meritev nima smisla.
In dobil naslednje:
1: 52,9cm3
2: 52,6cm3
3: 52,7cm3
4: 52,9cm3
Nekje do 0,5cm3 (pri meni v 0,3cm3) razlike po komorah naj bilo OK, tako da enkrat za spremembo nisem kompliciral. Končne številke bodo malo drugačne, ker glava pride še ravnana. Ponovno poliranje, tokrat na koncu na kolute in biax (dobra zadeva za poliranje alu)
Končano:
Popravljen še en navoj in glava razen ravnanja končana, kar bom dal delati v kratkem.
Vmes sem se igral s swirl polishem sesalnih ventilov. Narediš ga lahko tako da ventil vpneš v bormašino, v biax pa šmirgl in pravokotno na steblo brusiš med tem ko se vrti.
In nato pogruntal da so ventili prebrušeni preveč na 45 kotu (45 kot pride skoraj do glave ventila) tako da so neuporabni. Če ne drugega bodo novi prišli vsaj nižje in mogoče ne bo problem podlagati. Rabim nove sesalne ventile na katerih pa se s swirl polishem ne bom igral, ker načeloma nisem našel nobene dokazane prednosti tega in nima smisla. Zgleda pa fensi ja.
Re: The (Inte)grale project
Blok imam trenutno originalnega na varjenju v upanju da se ga bo dalo povarit. Počen je na 4h mestih in upam da bo ratalo spravit skupej.
Re: The (Inte)grale project
Uff. kje je pa počen? jaz sem imel tudi probleme z počenimi bloki na GTIju. Moj je bil počen okoli navojih od vijkov gleve. Sem bil skeptičen do varjenja in sem potem pustu v kurac te 1.6 in vgredil ABFa.
Let's go Brandon!