1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
No, da še js sprobam tanov forum look!
To terensko delo v Srbiji je drek. V kombinaciji z ideologijo "nek se nadje" pa še toliko večji. Če pri tem vključiš "hoarder" mode, si pa tam kjer ni muh!
Nabavli so se deli za en lep kulturen servis (vključno z vodno pumpo, ki manjka na sliki):
Načini za izboljšanje voznih lastnosti in povečano trdnost karoserije so dodobra naštudirani, zato tu ne mislim izumljat tople vode:
30mm krajše in malenkost trše sprednje vzmeti, ter štanga za povezovanje zadnjih rok.
Zmontirano na avtu zgleda takole:
Slika (ne ozirajte se na auspuh koleno ) prikazuje montažo na Jugecu, na Z101 se montira z druge strani, da gleda naprej.
Šen pameten upgrade, ki ne vpliva toliko na original videz je "elektronsko paljenje":
Ja, ni spucan, pač neučakan!
V pripravi je tudi ojačanje sprednjega vpetja, a se je zalomlo pri pošiljanju.
Kdaj bo to na avtu, pa sam "The Creator" ve! Ampak "nek se nadje"
To terensko delo v Srbiji je drek. V kombinaciji z ideologijo "nek se nadje" pa še toliko večji. Če pri tem vključiš "hoarder" mode, si pa tam kjer ni muh!
Nabavli so se deli za en lep kulturen servis (vključno z vodno pumpo, ki manjka na sliki):
Načini za izboljšanje voznih lastnosti in povečano trdnost karoserije so dodobra naštudirani, zato tu ne mislim izumljat tople vode:
30mm krajše in malenkost trše sprednje vzmeti, ter štanga za povezovanje zadnjih rok.
Zmontirano na avtu zgleda takole:
Slika (ne ozirajte se na auspuh koleno ) prikazuje montažo na Jugecu, na Z101 se montira z druge strani, da gleda naprej.
Šen pameten upgrade, ki ne vpliva toliko na original videz je "elektronsko paljenje":
Ja, ni spucan, pač neučakan!
V pripravi je tudi ojačanje sprednjega vpetja, a se je zalomlo pri pošiljanju.
Kdaj bo to na avtu, pa sam "The Creator" ve! Ampak "nek se nadje"
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Verjetno bo potrebno posešt po
Ker 30mm ni nič
Ker 30mm ni nič
Get low, no matter how
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Fleko, js mam Makito… A bo vseen ok?
No, kakorkoli že, po malem kolikor mi čas dovoljuje odpravljam estetske napake. Ena takšnih je butast sistem za fiksiranje zadnje police.
Notranje "tapacirunge" kolotekov so hkrati tudi vodila. Ker pa je to iz plastike, debele kot Kraški pršut ko ga reže Savinjčan, sile naredijo svoje. In potem se to "nabudži":
To sivo na sliki je custom made alu nosilec, ker se je originalna plastika zlomila.
Pa sem počeno plastiko polepil, v zlomljen nosilec zabulal ostanek L alu letvice in vse skupaj zalil z vročo plastiko, da se čim manj upogiba:
Tudi pena je že preperela in se razpada. V ta namen sem odlično uporabil stare armafklese. Postopek je bil seveda za obe strani.
Hoarder mode je še vedno v polnem teku - desni sprednji smernik, "nov", nikoli montiran, Saturnus, made in Yugoslavia
V petek sem pa po dolgem času lahko izkoristil lepo vreme in "službeno obveznost" ter se odpeljal do Solčave:
Na končni točki:
Malo retro efekta:
Ja vem, niso neki hardkor posti o ne vem kakih hudih predelavah.
No, kakorkoli že, po malem kolikor mi čas dovoljuje odpravljam estetske napake. Ena takšnih je butast sistem za fiksiranje zadnje police.
Notranje "tapacirunge" kolotekov so hkrati tudi vodila. Ker pa je to iz plastike, debele kot Kraški pršut ko ga reže Savinjčan, sile naredijo svoje. In potem se to "nabudži":
To sivo na sliki je custom made alu nosilec, ker se je originalna plastika zlomila.
Pa sem počeno plastiko polepil, v zlomljen nosilec zabulal ostanek L alu letvice in vse skupaj zalil z vročo plastiko, da se čim manj upogiba:
Tudi pena je že preperela in se razpada. V ta namen sem odlično uporabil stare armafklese. Postopek je bil seveda za obe strani.
Hoarder mode je še vedno v polnem teku - desni sprednji smernik, "nov", nikoli montiran, Saturnus, made in Yugoslavia
V petek sem pa po dolgem času lahko izkoristil lepo vreme in "službeno obveznost" ter se odpeljal do Solčave:
Na končni točki:
Malo retro efekta:
Ja vem, niso neki hardkor posti o ne vem kakih hudih predelavah.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Tale slikca s tole oldschool Petrol tablo zmaga
Bombič avtič
Bombič avtič
May the Force be with you.
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Po novem hrčkam že na šihtu. Včeraj sem v pisarno tole dobil:
Check one, check two, made in YU!
Zdej pa delat naprej!
Check one, check two, made in YU!
Zdej pa delat naprej!
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Seljo ćuning sezona se nadaljuje... Od bompončkov mi je uspelo zmontirat elektronski (tranzistorski) vžig. Torej platine nič več, ajt!
Pri razstavljanju sem naletel na živalski vrt... Pajkeci migranti so se greli tako dolgo, da so vsi pocrkali.
Vse sem najprej dobro označil, da lažje prepakiram, oziroma v primeru nedelovanja vrnem v prvotno stanje. Malce prepozno sem opazil, da je zamik platinskega vžiga izveden z centrifugalnimi utežmi, tranzistorski pa vakuumsko.
Torej, naslednji dan smo šli po šlaufke, da lahko prpelemo vakuum:
Še z druge strani, da se vidi spucano grlo fergazerja:
V fazi testiranja:
In pa končno stanje:
Mislim, da imajo 101ke z original vgrajenim tranzistorskim vžigom tuljavo in komutator prbite na sovoznikov koš.
Pri razstavljanju sem naletel na živalski vrt... Pajkeci migranti so se greli tako dolgo, da so vsi pocrkali.
Vse sem najprej dobro označil, da lažje prepakiram, oziroma v primeru nedelovanja vrnem v prvotno stanje. Malce prepozno sem opazil, da je zamik platinskega vžiga izveden z centrifugalnimi utežmi, tranzistorski pa vakuumsko.
Torej, naslednji dan smo šli po šlaufke, da lahko prpelemo vakuum:
Še z druge strani, da se vidi spucano grlo fergazerja:
V fazi testiranja:
In pa končno stanje:
Mislim, da imajo 101ke z original vgrajenim tranzistorskim vžigom tuljavo in komutator prbite na sovoznikov koš.
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Končno sem uspel dobit "Confort" ploščico, ki je vredna pripopanja na mesto:
Ker so na prtljažniku luknice zadelane, sem na ploščici odbil tista dva lulčka in jo zalepil z obojestranskim. Ne vem zakaj, ampak ta detajl sem najbolj pogrešal.
Ker so na prtljažniku luknice zadelane, sem na ploščici odbil tista dva lulčka in jo zalepil z obojestranskim. Ne vem zakaj, ampak ta detajl sem najbolj pogrešal.
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Vse se je začelo s pripravami na jesenski stotak
Noje ogledalen from mader Raša:
Zmontirano tudi na sovoznikovi strani:
Potem je sledil test zavor... Žal neuspešen. Po drugem močnejšem zaviranju je stopalka postala mehka. Po pregledu vseh koles, ki so bila začuda suha, sem se moral osredotočit na cevi, in voila:
Nek srbski ćuning... Očitno je bla cev že prej poškodovana, pa so jo malo na hojladri nabudžili. Jezn ko ris, kaj si folk dovoli! Spomladi je prvi projekt menjava vseh zavornih cevi.
In da se vrnemo na najbolj neki lepšega. Širjenje platišč:
v postopku:
Končni rezultat:
Imam tudi takšne pokrovčke:
Na avtu pa stojijo takole:
Seveda bom probal opcijo z originalnimi Z pokrovčki od Conforta pa se odloču kaj in kako.
Ostane mi samo še uredit prevoz v SLO.
Noje ogledalen from mader Raša:
Zmontirano tudi na sovoznikovi strani:
Potem je sledil test zavor... Žal neuspešen. Po drugem močnejšem zaviranju je stopalka postala mehka. Po pregledu vseh koles, ki so bila začuda suha, sem se moral osredotočit na cevi, in voila:
Nek srbski ćuning... Očitno je bla cev že prej poškodovana, pa so jo malo na hojladri nabudžili. Jezn ko ris, kaj si folk dovoli! Spomladi je prvi projekt menjava vseh zavornih cevi.
In da se vrnemo na najbolj neki lepšega. Širjenje platišč:
v postopku:
Končni rezultat:
Imam tudi takšne pokrovčke:
Na avtu pa stojijo takole:
Seveda bom probal opcijo z originalnimi Z pokrovčki od Conforta pa se odloču kaj in kako.
Ostane mi samo še uredit prevoz v SLO.
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
E i jaz sem naročil špigelje iz Rusian, pol mat kromane
So že na Zazu.
A si dal feltne širit v Srbiji, se varili tudi od zunaj, ko ni roba.
lp
So že na Zazu.
A si dal feltne širit v Srbiji, se varili tudi od zunaj, ko ni roba.
lp
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"
Js dele nabavljam TUKAJ.
V Srbiji so širjene ja. Kako so švasane, ne vem, bom pa preveru.
Slišati je, da je ena od 4ih že v Velenju. Jo bom pobližje slikal, pa probal kako zgledajo z original Confort pokrovčki namesto teh Rally.
Razmišljam še o ustrezni dimenziji. Obtičal sem nekje na 175 širini (felgne so širjene na 7 inčev), za višino se pa nagibam k 60. Tako kot ima ta rdeča 101ka iz prejšnjega posta. Mogoče eno s kadetta snamem pa probam. Tam mam pa 185/60 R13. Pač toliko za občutek.
V Srbiji so širjene ja. Kako so švasane, ne vem, bom pa preveru.
Slišati je, da je ena od 4ih že v Velenju. Jo bom pobližje slikal, pa probal kako zgledajo z original Confort pokrovčki namesto teh Rally.
Razmišljam še o ustrezni dimenziji. Obtičal sem nekje na 175 širini (felgne so širjene na 7 inčev), za višino se pa nagibam k 60. Tako kot ima ta rdeča 101ka iz prejšnjega posta. Mogoče eno s kadetta snamem pa probam. Tam mam pa 185/60 R13. Pač toliko za občutek.