1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Odvisno kaj želiš, kot je kromeran rekel. Sam sem imel na originalnem menjalniku na Volvu še malenkost težji prenos kot ti s 3,36. Za cruisat po autobahnu super. Potem pa sem komplet menjalnik menjal in imam sedaj prenos podoben, kot bi imel ti s 3,9. Ne menjam več
Sicer v 5. prestavi dosežem blokado po autobahnu že pri okoli 250-255km/h ampak mi je za končno popolnoma vseeno.
Sicer v 5. prestavi dosežem blokado po autobahnu že pri okoli 250-255km/h ampak mi je za končno popolnoma vseeno.
Get low, no matter how
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Če se motor raba sukat..pol rabaš kratkega, če se pa motor ne raba tok sukat pa daš srednjega, če imaš pa navora k mađarska Rába daš pa da dolzga
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Precej odvisno od motorja, pri turbotih se zadeva še dodatno zakomplicira: na tTwingu (1.4 turbo) sem imel 4 menjalnike & dife, ki so imeli pri istih obratih končno hitrost med 198km/h in 261km/h.
Pri najkrajšem mi avto s turbino Garrett T3 sploh ni naredil ustreznega boosta v prvih treh prestavah, prva prestava je bila dobesedno odveč. S serijsko turbino T2 je bilo veliko bolje na slalomih in trackdayih.
Velika turbina in najdaljši menjalnik pa sta iz avta naredila autobahn bomber, ki je brez težav šel mimo na 250km/h tovrniško blokiranih nemcev vseh vrst, a je na gorski dirki iz zaprtih ovinkov rabil tehniko brake-boosting, da se je normalno pobral v ravnino.
Pri najkrajšem mi avto s turbino Garrett T3 sploh ni naredil ustreznega boosta v prvih treh prestavah, prva prestava je bila dobesedno odveč. S serijsko turbino T2 je bilo veliko bolje na slalomih in trackdayih.
Velika turbina in najdaljši menjalnik pa sta iz avta naredila autobahn bomber, ki je brez težav šel mimo na 250km/h tovrniško blokiranih nemcev vseh vrst, a je na gorski dirki iz zaprtih ovinkov rabil tehniko brake-boosting, da se je normalno pobral v ravnino.
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Meh; 4.10 pa gor na vse avte, tud na čezoceanko!
Zakaj bi metal navor stran, če ti končna hitrost nič ne pomeni?
Zakaj bi metal navor stran, če ti končna hitrost nič ne pomeni?
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
@Nalim, kateri pa je bil najkrajši? Verjetno 1.2 Express? Te hitrosti imaš za 195/50-15 in nekih 6500rpm? Lahko tudi na PM, hvala!
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Kar sem jih jaz našel, so bili najkrajši iz R9, R11 in Express z oznakami: JB1033 in vse med JB1047 in JB1050.
Če rabiš PDF z natančnim popisom prestavnih razmerij in difov iz 80ih in 90ih, mi pošlji mail na PM.
p.s. Ja, računal sem za 195/50-15 in 6550obratov.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Emblemčki so vedno pika na i, hudo! A si jih dal delat?
- L4UK0
- Posts: 3085
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Tule sem jih naročil: https://3dcarstickers.com/en/category/carbrand/