Bimmer 315
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
No, evo pol pa jasno da paše na izpušne kanale če je 38mm, zgleda internet folk ne zna merit cevi.
Re: Bimmer 315
Ja jest mam predelan S65 kolekotor, primarne cevi so notranje mere 38 mm in kjer sem spreminjal krivine sem nadomestil z 41x1,5, sem pa precej predelal, ker sem iskal idelane dolžine za motor, ki bo kasneje predelan. Zaradi 4v1 dizajna sem ubiral največ možnih poti da se izognem povratnim udarom. Zato si vse te prepreke pulzacijam sledijo na točno enako razdaljo med sabo.[/quote]
Tell me more. Na podlagi česa si prišel do zaključkov. Simulacije, izračuni? S čim (geometrijsko) si se izognil povratnim tlačnim valovom? Sem delal pred časom simulacije in se igral s časi odpiranja in trajanji odprtij ventilov pa so ravno povratni tlačni valovi bili tisti, ki so mi delali težave, dokler se nisem poglobil in s pomočjo analize volumenskih pretokov na preskih ventilov, ugotovil kdaj je treba kaj zapreti/odpreti itd.
Re: Bimmer 315
Kolektor je prisel; mislim da je kar dobra osnova za spasat na e21. Cevi so cca 39mm notranji premer.
LP Miha
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Čak, kaj?
Ti si kupu nov aftermarket m42 kolektor pa ga boš predelal?
Zakaj pol nisi kupu preprosto m10 aftermarket kolektor? A je tolk ogromna razlika v ceni?
Jst sem mislu da boš original m42 kolektor predelval, ker se jih dobi precej poceni
Ti si kupu nov aftermarket m42 kolektor pa ga boš predelal?
Zakaj pol nisi kupu preprosto m10 aftermarket kolektor? A je tolk ogromna razlika v ceni?
Jst sem mislu da boš original m42 kolektor predelval, ker se jih dobi precej poceni
Re: Bimmer 315
Tell me more. Na podlagi česa si prišel do zaključkov. Simulacije, izračuni? S čim (geometrijsko) si se izognil povratnim tlačnim valovom? Sem delal pred časom simulacije in se igral s časi odpiranja in trajanji odprtij ventilov pa so ravno povratni tlačni valovi bili tisti, ki so mi delali težave, dokler se nisem poglobil in s pomočjo analize volumenskih pretokov na preskih ventilov, ugotovil kdaj je treba kaj zapreti/odpreti itd.[/quote]DKsW123 wrote:
Ja jest mam predelan S65 kolekotor, primarne cevi so notranje mere 38 mm in kjer sem spreminjal krivine sem nadomestil z 41x1,5, sem pa precej predelal, ker sem iskal idelane dolžine za motor, ki bo kasneje predelan. Zaradi 4v1 dizajna sem ubiral največ možnih poti da se izognem povratnim udarom. Zato si vse te prepreke pulzacijam sledijo na točno enako razdaljo med sabo.
Po občutku
Dolžine cevi iščeš idelane dolžine med pulzacijami tam, kjer pričakuješ največ moči. S pulzacijami se pa boriš na območju, kjer odmična še ne "zagrabi". Tam potem uporabljaš venturije in različne komore. Izračunov je ogrnomo, vedno prideš do enačbe, kjer ti fali ena dimanzija in na koncu pač iščeš drugo in na koncu delaš sma izračune po občutku
Alpinas were always posh hot rods!
Re: Bimmer 315
Hja ce bi zivljenje blo tak enostavno... Daj poslji mi link od kakega afermarket m10 kolektorjapero27 wrote:Čak, kaj?
Ti si kupu nov aftermarket m42 kolektor pa ga boš predelal?
Zakaj pol nisi kupu preprosto m10 aftermarket kolektor? A je tolk ogromna razlika v ceni?
Jst sem mislu da boš original m42 kolektor predelval, ker se jih dobi precej poceni
Razlika v ceni med novim in rabljenim M42 kolektorjem je tolko mala, da rad doplacam malo da se sveti
LP Miha
Re: Bimmer 315
LOL, zdaj jaz ne printam ravno dnarja doma... vse kaj je ugodneje, je v ZDA, kar se pravi, da lahko racunam direktno duplo ceno... Ta ki sem ga jaz kupil, je stal 150 s postnino.
LP Miha
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Jah, to da je Ireland v ZDA je res mal beda... Ampak se še zmer kup stvari splača; jst sem odmično pri njih vzel, pa špicbate sem tud zelo ugodno dobil pri enih američanih, je blo šezmer dost cenej kot Mahle ali razne NOS ebay.de variante.
Rostfrej kolektor za 150 z poštnino pa... no, boš povedal kako se bo obnesel; tolko daš načeloma že samo za par mandrel krivin pa filanje tamale jeklenke argona.
Rostfrej kolektor za 150 z poštnino pa... no, boš povedal kako se bo obnesel; tolko daš načeloma že samo za par mandrel krivin pa filanje tamale jeklenke argona.
Re: Bimmer 315
Po dolgem casu malo akcije, avto je bil dokaj lisast in na strehi se je luscil lak... Tako da gre na licarijo
LP Miha