favodriver wrote:1. Kazalec za temperaturo vode mi ne kaze(na starem motorju je) pa ceprav sem presraufal tista kolena z senzorji sem na novi motor.
2. Ko je motor hladen lepo vzge, tudi ko je vroc takoj zalaufa...ko pa se nato malce ohladi pa rabi encas...
3. Nikakor nemorem zatesnit pokrova ventilov. Tesnilo je novo..3x smo mazali z razlicnimi dihtmasami pa olje se kar kaplja ven...Prvo je bil brez te plasticne cevi iz pokrova ventilov na blok motorja(označeno na sliki spodaj), saj stari motor tudi ni imel tega...nato smo to nazaj namontirali...
tezava je tudi da ko odpres cep na pokrovu ventilov, se ven kadi dim in pa mece ven olje ter ko das roko zraven prav cutis kaksen pritisk dela v motorju na pokrov ventilov...povedali so mi da je mozno da je nalito noter prevec olja...sem ga odliu(sipka za olje je stara orginal premaknjena iz 1.6motorja) do crtice kjer drzim prst.. (razvidno iz slike spodaj)
Sedaj ko sem olje odliu je stvar dosti bolsa...iz pokrova ventilov pri cepu ni vec pritiska kot prej...tudi olja ne mece..mogoce pikico..se pa se vedno ven kadi ampak res minimalno..zaenkrat kaj spremljam nivo vode in olja je skozi enak..Kombi se normalno vozi...dobri pospeski..dober navor..pri avspuhu ne kadi nic, tudi med voznjo in pri obremenitvi ne..skratka kot da nebi blo nic narobe..vse tak kot treba..res pa je da je tukaj motor postavljen dosti bol leže kot pa je bil v golfu.
Kaj bi lahko to bilo narobe..batni obrocki? Prosim za pomoc.
kar se tiče senzorja temperature vode vem da je obstajala stara in nova inštalacija in s tem tudi senzorji, so ostali stari? konektorji so prav priklopljeni? Mogoče poskusiš najti nekje podatek koliko omov upornosti mora imeti senzor pri določeni temperaturi in izmeriš.
tmle vmes bi mogoče znal bit problem na senzorju vode, ta regulira koliko časa in kdaj bodo grelne svečke delovale, na starih tipih elektrike je bil senzor čisto klasičen samo viličasti konektor za nataknit, se mi zdi da nad menjalnikom na motorni glavi. drugače pa poskusi direktno za preskus napeljati + na grelne svečke.
tesnilo pokrova ventilov je pri trojkah bil gumijsat, za dvojko je obstajala pluta in guma. preglej pokrov ventilov ali je zvit. mora držat brez tesnilne mase.
a karter je ostal od golfa al je od originalnega motorja? jaz bi dal od originalnega motorja in pogledal še razliko v oljnih črpalkah. kar se tiče pa slabih batnih obročkov lahko preskusip tako da pri vročem motorju snameš dol tisto plastično cevko ki gre na pokrov ventilov in jo s prstom zamašiš, nekaj sekund držiš in spustiš, če je veliko hlapov olja potem bi znal bit motor obrabljen