BMW E30 krejzi madrfakr

User avatar
g_primoz
Posts: 44
Joined: 12 Aug 2017, 20:23
Avtomobil: BMW E30

BMW E30 krejzi madrfakr

Post by g_primoz » 12 Feb 2019, 09:06

Kaku je ratou en krejzi madrfakr :o

Ku še nejblu soudu ma želje so ble velike se je začjeu ta projekt... ja od zmeram je bla ena močna želja po jakem BMWji al Qrc ku je taku drag. Pa so vsevlih pršli cajti ku so krompjer in zelje dozoreli, da se je nekaku najdla wolja ku bi tu vozilu tudi ratalu pr hiši jmt.

Taku je revček bil zgljedow u štarti, vse kar je blu vredi je da nejbil fajn rijou. A ostalo: lahko čemo!

Projekt se je muoču na džji par let u mrazi in snegi, dokler nej ena mona fuknu kamen čez šajbo in woda je začjela jt noter. Očitnu je bil tu tisti ta usodni "kick me!" cajt da se krene z mesta.

Evo par slikc da se vidi revčka kaku je pršu k bajti.

Image
Image

... in ku ponavadi zmjeram dobiš še neki pekič zravn u gepek :thumbup:
Image
Last edited by g_primoz on 12 Feb 2019, 12:55, edited 4 times in total.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by Fleko » 12 Feb 2019, 11:27

Image
Get low, no matter how
User avatar
g_primoz
Posts: 44
Joined: 12 Aug 2017, 20:23
Avtomobil: BMW E30

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by g_primoz » 12 Feb 2019, 11:45

Ko smo ga do nazga slekli in ogulili se je pokazala rijovna na standardnih mestih, ma nej blu hudga :D

Image
Image
Image

še odznoter
Image
Image


Finu opran in prpravlen da se rijovno reši. Nekej malga je blu tudi za pošvasat.
Image
Image
User avatar
g_primoz
Posts: 44
Joined: 12 Aug 2017, 20:23
Avtomobil: BMW E30

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by g_primoz » 12 Feb 2019, 12:09

Pr kleparji smo hitru rešli...
Image

... in pol smo ga začjeli farbat od znotraj, spodaj in tm kmr motor pride, čeprou u ti fazi sploh še nesm vedu kaj za en motor bo noter bil :think:
Image
Image

Nazaj je pršu skora nekaku že avti podoben :clap: in pol se je ta glavnu delu šele začjelu! :problem:
Image
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by pero27 » 12 Feb 2019, 17:03

E ma to je ko če bi bral Smaal Tokka, beni on je szi Wuajdoušne, pa boš ti zdej užaljen :lol:
Dej mal uizi z tem narečjem, no, sej je simpatično, samo bo boljš če bo berljivo ;)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by DS71 » 12 Feb 2019, 17:24

:lol: končno da se je premaknilo ..bi pa tudi jaz priporočal da se malo obrne na malo bolj razumljivo slovenščino.
Predvsem iz dveh razlogov:
- ne mislim bit za prevajalca :lol:
- če začne vsak po svoje mlatiti bomo šele u kurcu :lol:

drgač pa samo trpaj material :wave:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
g_primoz
Posts: 44
Joined: 12 Aug 2017, 20:23
Avtomobil: BMW E30

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by g_primoz » 12 Feb 2019, 18:49

We're QL & allright here :D
... ajd gasa dalje!


Začelo se je sestavljat pri zadnji premi. Itak vse speskat in prašno barvat, predvsem kar je od podvozja, da bo preživelo še zanamce.

Najprej gre montaža zavornih cevi (ja, niso bakrene in v črno pobarvane) ker BMW dobavlja ravne štange jih je bilo treba na mero zviti po karoseriji avta-pomagaj si sam kakor veš in znaš-še dobro da je ta stara cev obdržala obliko in se je do neke mere dalo skopirat. Ta najdaljša je skoraj 4 m dolga lajtnga. Sledila je montaža rezervoarja in počasi sledi še zadnji most.
Image
Image
Image

Montažni material so v bistvu vsi stari vijaki (ko so še delali dober material, pa niso sleparili in šparali kot to delajo danes) so zjedkani s solno kislino in na novo pocinkani v original rumeno (hvala DS71 za posodice in cedila, ki jih nisem vrnil :oops: ter v bistvu 'kuhinjski recept' :wave:
Image
Image
Image

Vnaprej sem sestavil most na enem hojladri pultu, Powerflex puše so šle kot za šalo gor. Pa tisi ki pozna E30 bo videl da se da nastavljat Toe in Camber (stek in nagib) na zadnji premi.

Image
Image
Image
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by l3v4rt » 13 Feb 2019, 20:08

ČE prav vidim maš zadnje roke za nastalvjat toe in camber prek ekscentra? Kak se to kaj obnese za nastavljanje? Jaz sem zase gledal neko zadevo ko ma zobe oz narebran pleh pa se nastavlja. :?: Drugače pa lep projekt :)
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by zaverho » 13 Feb 2019, 21:34

Bere se k da si kupil, in obnovil avto včeraj :lol:

Vrhunsko zgleda, a to z recepti pomeni, da si cinkal sam, al samo čistil? Če si sam cinkal me zanima kako.
User avatar
g_primoz
Posts: 44
Joined: 12 Aug 2017, 20:23
Avtomobil: BMW E30

Re: BMW E30 krejzi madrfakr

Post by g_primoz » 14 Feb 2019, 07:22

l3v4rt wrote:ČE prav vidim maš zadnje roke za nastalvjat toe in camber prek ekscentra? Kak se to kaj obnese za nastavljanje? Jaz sem zase gledal neko zadevo ko ma zobe oz narebran pleh pa se nastavlja. :?: Drugače pa lep projekt :)
Zdaj ko je avto spuščen imam zadaj nastavljen nagib -1.8°
Ekscentri so od E46, zvari na mostu so pa od enga dobrega prijatelja, ki je včasih osvajal drift prvenstva. Tako da tle nismo nič kaj dosti komplicirali. Kar rata je bolje od nič, se pa avto pelje fenomenalno. Več o podvozju malo kasneje ko bom še kakšno sliko prilepu.
Post Reply