Vse o frgazarjih in še več

M1H4
Posts: 8
Joined: 03 Apr 2018, 11:58
Avtomobil: Ar 105 spider

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by M1H4 » 06 Jan 2019, 21:56

Zdravo,

letos bi končno rad zoptimiziral 2x Weber40 DCOE na 2000 NORD mašini,
nazadnje ko smo merili z lambdo v avspuhu je čez celo območje prebogata mešanica,
če je komu za gledat lahko naložim izpis ki ga imam od takrat in je od 1500rpm dalje.

nekako prihajam do spoznanja da je v slo precej težko najdit fergi mojstra ki dela z lambdo in ima zalogo diz oz ni šanse, da bi kateri od shopov ki imajo dyno in lambdo imeli še opcijo za fergije :/
(tukaj bi najraje, da mi nekdo odpiše da se motim in da naj samo pokličem na 041 ... ... in bomo porihtali ? ;) )
...ker je to bolj malo verjetno,
gledam za opcijami wideband o2, imate kakšne izkušnje/predloge glede;

afr/lambda- če jo že montiram bi verjetno šel ali:
1. čip čijniz zadeva v smislu;
https://www.aliexpress.com/item/5-Wire- ... 2e0edphmsl + https://www.aliexpress.com/item/Car-AFR ... 2e0edphmsl

tu mi ni jasno če je vmes potreben še kontroler tipa: https://www.14point7.com/products/spartan-2-oem

ali je zadeva plug&play z lambdo ?

2. fancy moderno BT+ app varjanto
https://www.plxdevices.com/ProductDetai ... 7346002870
-reviewi na amazonu niso glih za dol padit
-ni logiranja brez dodatnega modula

3. kao sprejemljivo delojočo innovate (čeprav baje tudi niso 100% delujoče na dolgi rok)
https://www.innovatemotorsports.com/pro ... l_plus.php

4. dupla sonda - za vsak fergi svoja
https://www.innovatemotorsports.com/products/dlg1.php


najraje bi seveda imel vsak fergi posebej, a niti nevem kam bi montiral senzorje, kolektor je 4-2-1,
s tem da sta c4 in c1 na zunanjem kraku in c2 in c3 na notranjem, nisem pa še nikjer videl sonde montirane takoj pri izhodu iz komore?

hvala, lp, M
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tomy » 10 Jan 2019, 23:49

Ta tema tudi mene zanima, ima ker kaj izkušen? Spomladi moram na hrošču dva enojna fergazerja zoptimizirat..
User avatar
eugene
 
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 11 Jan 2019, 19:28

Jaz imam širokopasovno lambdo ( inovate lm1 z lsu4.2 sondo)in sem dva svoja avta nastavu po temu. Enga s k jetom in enga na frgazerje. Par kolegom sem tudi meru in tako pomagal, da so dobili idejo kaj se dogaja z zmesjo. Ko je enkrat nastavljeno ni potrebe to imet montirano v avtu po moje. Tudi sonda lsu4.2 je podvržena obrabi bolj kot naslednik lsu 4.9 , ki se zdaj uporablja (drugačna konstrukcija). Sondo ima trenutno na izposojo lauko in sem jo proti proti plačilu pripravljen tudi posodit (znancem). Še rajši bi vidu, da pride kdo do mene in se skupaj zapeljemo. Vem da do dosti krat ni izvedljivo ampak jebiga. Tudi meni klatit čez pol slovenije za 10e se mi ne splača. Mogoče pa bi lahko ponujal to uslugo na srečanjih, samo se bojim, da potem ne bom imel mira za pit pivo. ne vem načeloma sem pripravljen pomagat in če ima kdo potrebo naj me kontaktira na zs pa se bomo provali kaj pametnega zmenit.

Zadeva je uporabna samo po pravici povedano za enkrat nastavit en avto ne vem če se splača to kupovat. In ja široko pasovna lambda rabi svoj kontroler zaradi samega načina delovanja, ozkopasovna pa ne. Lahko si kdo recimo pomaga z neko rabljeno ozkopasovno recimo in voltmetrom. Sigurno se najde kaj na netu kako pa kaj. Vem da sem enkrat celo sam sestavu eno vezje ( po shemi z neta) z enim analog to digital čipom in par dijodami. Kolko je uporabno ne vem ker ga nisem nikoli preizkusu. Kot veste ozkopasovna lambda daje nek uporaben podatek le v zelo ozkem območju okrog idealne zmesi. Se pa da vsaj vedet če si bogat ali reven, nepa za kolko.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
 
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 04 Feb 2019, 13:38

Kaj lahko eden ki ima weber 40dcoe pogleda kolko je od lopute ko je ta popolnoma zaprta, do prve progresion luknje. Po spominu cca1mm samo nisem vec prepričan. Hvala.
Let's go Brandon!
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Cox » 11 Feb 2019, 14:51

Uff... ta mladina, z temi vašimi fensi kitajskimi ajfon-lamdami .. našo delavnico smo pred kratkim ravno posodobili, z zanesljivo nemško boschevo tehniko ..

Image
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 11 Feb 2019, 15:41

A to je tista sonda ki ti jo na tehničnem držijo pol metra stran od auspuha? :lol:
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Cox » 11 Feb 2019, 16:59

Pojma nimam .. mi se vozimo izključno z oldtimerji, za te pa meritev plinov ni potrebna... te meritve so za bolj novejše avte..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
eugene
 
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 11 Feb 2019, 20:08

Meni so merli letos na hrošču na štantgasu. Kao da od letos treba na vseh merit.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 11 Feb 2019, 21:39

Ja 76' je meja kolkr vem. Oziroma je bla.
Men so na 78' kadettu vedno merili, samo ne od preblizu da jim nebi sondo razkalibriralo... :broken:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 12 Feb 2019, 00:27

eugene wrote:Kaj lahko eden ki ima weber 40dcoe pogleda kolko je od lopute ko je ta popolnoma zaprta, do prve progresion luknje. Po spominu cca1mm samo nisem vec prepričan. Hvala.
Živjo, evo sm ravo preveru. Pri mojih Italjanih 2 progression luknji, ko nežno zapreš loputo je notranji rob lopute pohligan z luknjo. Torej rob lopute na strani venturija je poglihan z skrajnim robom prve luknje, ki je na strani sesalnega.
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply