BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
That remains to be seen
Pobožna želja je da bi pred zimo že kital, bomo vidl... Zihr bom spet najdu nek glup projekt ki bo kradu čas e21ki
Pobožna želja je da bi pred zimo že kital, bomo vidl... Zihr bom spet najdu nek glup projekt ki bo kradu čas e21ki
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
No evo, sem se med prazniki spravil nekaj z miško varit, šlo je pa nekako takole:Cox wrote:Škoda da z miško ne gre varit, bi mel že fertikeugene wrote:Ti pero nehaj fantazirat in se spravi krpat e21ko.
Najprej sem pri kolegu na šihtu zlorabil fotokopirc in poskeniral glavo
Že na začetku sem vedel da bo koleno za vodo v napoto, ker so ga pri bmwju stlačili kolikor se je dalo v napoto sesalnemu kolektorju brez posebnega razloga (tudi pri weberjih zna delat probleme), zato sem se najprej lotil tega:
In še primerjava z glomaznim originalnim kolenom.
Potem je bilo treba izmerit vse kote sesalnih kanalov, da sem si lahko na približno zmodeliral glavo in vpasal novi kolektor da so prehodi zvezni in da so dolžine od ventila do metuljčka in konca trobentic prave za komponente in powerband ki sem jih predvidel v motorju.
Ker ne prideš zraven z nobenim pametnim kotomerom sem se malo igral origami:
precizne paralele
Če bi kdo rad ponucal te meritve za svoj projekt; po modelih glav se ti koti spreminjajo, tako da je treba nujno preverit; moja je 74' E12 glava (baje je Tii glava tudi ista).
No, z vsemi temi podatki sem si lahko zmodeliral stvari ki sem jih rabil na glavi in pa nove kolektorje.
Motor je nagnjen na 30°, tako kot v avtu (m10 in m30 sta 30°, m20 je pa 20°)
Potem sem natisnil kolektorje
Tele original gumice od fergijev su ful fajn, ker guma tvori ene 3mm stika z zrakom v sesalnem kanalu in tako loči fergi od kolektorja da se aluminij ne drgne ob aluminij:
Pa še tak integriran greben imajo na obeh straneh, ala oring, ki lepo sede v utor v fergiju in kolektorju in ko potem stisneš zadevo od zunaj ni šans da bo zdrsnila, tud precej boosta bi si upal poslat čez tale spoj.
Takole zgledajo kolektorji in vodno koleno zmontirani na glavo, to je pa zdej že nečemu podobno
Kukuc ventil pa še malo lufta puščenega za portanje na stropu; na M10 se dna kanala načeloma ne porta, ker je že tako preoster kot od dna kanala do ventila, moja sprememba kota sesalnega kanala bo to sicer delno rešila.
No, pa dejmo še fergije gor nataknt, če smo že glih tle. Glava je podprta pod istim 30° kotom, kot stoji v avtu, plovci so samo 5° izven vaservage, kar pri teh motociklističnih fergijih sploh ni kritično, so narejeni še za kaj hujšega in tud folk laufa te fergije na avtih z do 30° odklona od vaservage brez problema.
Fergije sem raztegnil iz serijskega spacinga na 100mm bore spacinga, kolikor ga premore m10 mašina. Za to sem postružil razne distančnike, vijake in povezovalne cevke z oring tesnili. Tiste variante, ko pustijo fergije skupaj, potem pa varijo sesalne kolektorje v pahljačo so mi naugraužne!
No za konec pa še en straight shot čez trobentico do polno odprtega sesalnega ventila (10mm lift)
Mater, tale metuljček je res ful v napoto, bo treba začet o kakem flachschieberju razmišljat, kot je DS71 reku
Zdej pa počakam da mi dobavijo keramično izolacijo da dokončam livarsko peč, potem pa tele zadeve vlijem iz aluminija, ker plavih kolektorjev pa že ne mislim met pod haubo!
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Kapo dol. Čestitam.
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Pohvalno! Glede na to, da imas ze vse pristimano, a si kej razmisljal, da bi zadevo ponudil na marketu?
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
E to si super naredu
Ja jst tudi podpiram za metal print in daš na trg
Ja jst tudi podpiram za metal print in daš na trg
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Mogoče je samo slika ampak .. kaj haubo še lahko zapreš?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Bravo pero! Ko bo odlito iz aluja pa bo sploh lep izdelek.
Let's go Brandon!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
huh Pero ..porno je tole.
Samo zakaj pa to vlivat ? Po sprintanem ne zgleda nič kaj takega (vsaj intake),da se ne bi dalo zrezkat iz enga komada.Model itak že maš skonstruiran.
Odlitek rabi tudi obdelat.
Samo zakaj pa to vlivat ? Po sprintanem ne zgleda nič kaj takega (vsaj intake),da se ne bi dalo zrezkat iz enga komada.Model itak že maš skonstruiran.
Odlitek rabi tudi obdelat.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Kako bi pa kaj zdržala sama plastika, če bi uporabil pravo? Načeloma bi moglo špilat...? Okvirna cena za izdelavo 3D printanega kolektorja? Imam že v SW zrisano večino...