Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Res je, zdej pa več mi daleč, da bo gotov motor. Je tudi šasija na polno v pripravah
Ta luknja ne vem kaj je. Meni se zdi kot center komore. Da so ne vem kako orodje al neki vpeli v to točko al kej takega.
Ta luknja ne vem kaj je. Meni se zdi kot center komore. Da so ne vem kako orodje al neki vpeli v to točko al kej takega.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Opravljaš odlično delo, hkrati pa si me odvrnil od misli, da bi se v potencialnem bodočem avtu znašel Alfin V6 motor. Sem mislil, da je dostopnost delov precej boljša.
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Sej motor je še vedno eden boljših V6. Ampak bi priporočal 24V motor. Hudo boljši materiali in praktično vsak, ki ga boš kupil bo delal še dolgo. Kvečjemu preventivno ležaje menjaš in teflone in je to to
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
"Čudo tehnike" in deli, ki so dobavljivi še danes komaj so sama jebada, ne morem drugače rečt. Vse te reprodukcije, kopije, nedobavljivost original delov, stare zaloge delov, stari deli itd. Se ti počasi začne mešat že.
No prvo naj začnem, da sem za vikend hotel sestavim glave in montirat na motor. Seveda ne gre brez zapletov. Preverim delo, ki so ga opravili na glavah. Ravnanje/brušenje ok, sedeži zgledajo ok, vodila dobro naprešana. Za sigurno še premerim da so vodila na pravi globini naprešana...ups. Tuki se je pa zalomilo Prinesel svoja vodila, povedal na katero višino hočem pobrušeno glavo, na katero globino grejo vodila in zraven sprintal tudi liste z merami in vsem, ker ma 12V glava dost spesifično merjenje višine glave. Skratka vodila je pisal na listu 10.2-10.6 mm ga lahko zgoraj na glavi gleda vn. Merim jz in seveda 12-12.3 mm gleda vn. Fajn. Dam en star teflon predelan gor na vodilo. Sestavim en ventil z manjšim fedrom. Zadene seveda kapa ventila v teflon
Sedaj pa reklamacija dela, če bojo hotli kaj slišat, upoštevat oz popravit. Če ne pa svoje orodje nardit, pa jih nabit še 2 mm globje.
Že na sliki se vidi, da premalo ventila vn gleda
Potem ajde če ne morem še tega sestavit, dejmo vsaj druge stvari delat naprej. Probam montirat semeringe odmične iz kompleta tesnil glave Reinz. Potisnem jz semering not z rokem. Hm..probam potegnit vn in gre vn Fajn.. Probam za hec teflon na vodilo dat. Skoči gor brez sile z enim prstom sam mal pritisno. Spet čudno, ker ponavadi jih moreš na rahlo nabit gor, da nasedejo. Probam snet. S 3 prsti in ne vlka sila skoči dol Že cel jezen seveda in klel kurčev V6 motor in aftermarket dele V6 motorjov. Sem šel potem raje spet čistit dele. Vsaj tam se ni nič zapletlo
Ultrazvočno čiščenje delov
Očiščen še drugi pokrov kolikor se je dalo.
Danes pa nabavil original Corteco teflone in semeringe in vse kot mora bit! Levo reinz, desno corteco.
Desno reinz, levo corteco
Levi corteco ima premer 10.5 mm, desni reinz pa 10.9 mm.
Za finiš dam gor še ta vmesni del za injektorje in krom cevi, da vidim kako se luknje z glavami ujemajo. Morm rečt da odlično!
Ne vem če sem že dal sliko kako zgleda pobrušena 12V glava. Odlitek z miljon luknjami.
Pa premerim sem odmično gred, nosove odmične gredi, nove izpušne dročnike, gred izpušnih ventilov. Vse ok.
Vsaka čast če je kdo prebral te romane
No prvo naj začnem, da sem za vikend hotel sestavim glave in montirat na motor. Seveda ne gre brez zapletov. Preverim delo, ki so ga opravili na glavah. Ravnanje/brušenje ok, sedeži zgledajo ok, vodila dobro naprešana. Za sigurno še premerim da so vodila na pravi globini naprešana...ups. Tuki se je pa zalomilo Prinesel svoja vodila, povedal na katero višino hočem pobrušeno glavo, na katero globino grejo vodila in zraven sprintal tudi liste z merami in vsem, ker ma 12V glava dost spesifično merjenje višine glave. Skratka vodila je pisal na listu 10.2-10.6 mm ga lahko zgoraj na glavi gleda vn. Merim jz in seveda 12-12.3 mm gleda vn. Fajn. Dam en star teflon predelan gor na vodilo. Sestavim en ventil z manjšim fedrom. Zadene seveda kapa ventila v teflon
Sedaj pa reklamacija dela, če bojo hotli kaj slišat, upoštevat oz popravit. Če ne pa svoje orodje nardit, pa jih nabit še 2 mm globje.
Že na sliki se vidi, da premalo ventila vn gleda
Potem ajde če ne morem še tega sestavit, dejmo vsaj druge stvari delat naprej. Probam montirat semeringe odmične iz kompleta tesnil glave Reinz. Potisnem jz semering not z rokem. Hm..probam potegnit vn in gre vn Fajn.. Probam za hec teflon na vodilo dat. Skoči gor brez sile z enim prstom sam mal pritisno. Spet čudno, ker ponavadi jih moreš na rahlo nabit gor, da nasedejo. Probam snet. S 3 prsti in ne vlka sila skoči dol Že cel jezen seveda in klel kurčev V6 motor in aftermarket dele V6 motorjov. Sem šel potem raje spet čistit dele. Vsaj tam se ni nič zapletlo
Ultrazvočno čiščenje delov
Očiščen še drugi pokrov kolikor se je dalo.
Danes pa nabavil original Corteco teflone in semeringe in vse kot mora bit! Levo reinz, desno corteco.
Desno reinz, levo corteco
Levi corteco ima premer 10.5 mm, desni reinz pa 10.9 mm.
Za finiš dam gor še ta vmesni del za injektorje in krom cevi, da vidim kako se luknje z glavami ujemajo. Morm rečt da odlično!
Ne vem če sem že dal sliko kako zgleda pobrušena 12V glava. Odlitek z miljon luknjami.
Pa premerim sem odmično gred, nosove odmične gredi, nove izpušne dročnike, gred izpušnih ventilov. Vse ok.
Vsaka čast če je kdo prebral te romane
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ah si kar predstavljam kako je to...včasih nabaviš nove kose in nič ne paše skupaj. Meni se je podobno zgodilo s semeringi na menjalniku, pa sem od druge firme potem nabavil in je pasalo. Trial and error...
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ja res je
No po 3 tednih malo napredka. Reklamacija je bila uspešna. So popravili vodila in jih nabili še 2 mm globje.
Danes je ultrazvočna posoda preprala ene 7 rund. Očiščeni vsi deli vseh 6 ventilov na zadnji glavi. Sledi merjenje vzmeti fedrov raztegnjenih in stisnjenih pod silo. Pomemben korak, da se vidi ali so še vedno v stanju dvigovat super težke 150g ventile Potem pa sestavit prvi glavo.
In pa danes sem še pogrindal sedeže s pasto za ventile, ki je prvo groba, potem pa rata fina.
No po 3 tednih malo napredka. Reklamacija je bila uspešna. So popravili vodila in jih nabili še 2 mm globje.
Danes je ultrazvočna posoda preprala ene 7 rund. Očiščeni vsi deli vseh 6 ventilov na zadnji glavi. Sledi merjenje vzmeti fedrov raztegnjenih in stisnjenih pod silo. Pomemben korak, da se vidi ali so še vedno v stanju dvigovat super težke 150g ventile Potem pa sestavit prvi glavo.
In pa danes sem še pogrindal sedeže s pasto za ventile, ki je prvo groba, potem pa rata fina.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
No po pregledu starih, ko sem čistil vse dele, sem se odločil, da kurc gleda teh 50€ pa naročil še 6 novih sesalnih dročnikov, da bo mir Stari so meli že vidne sledi obrabe zgoraj in neke liste, tako da naj bojo novi.
Danes končal pripravo za merjenje vzmeti ventilov. Pol pa urca pa pol dela pa sma z drago vse premerila. Vse ok. Neka minimalna odstopanja, ampak za 30 let garanja, so še v top kondiciji Pa še to večinoma tamali notranji, vlki zunanji pa ne.
Danes končal pripravo za merjenje vzmeti ventilov. Pol pa urca pa pol dela pa sma z drago vse premerila. Vse ok. Neka minimalna odstopanja, ampak za 30 let garanja, so še v top kondiciji Pa še to večinoma tamali notranji, vlki zunanji pa ne.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Sh*t just doesn't want to end
Pobrusil s pasto še sedeže na drugi glavi
In obenem opazil poškodbe stebla ventila. Nimam pojma od kot so nastale. Ampak definitivno bi uničile nove teflone s časom. Ali pa kar hitro. Sem poizkusil pobrusit, da bi steblo še ostalo v toleranci, pa ni možno, ker je preglobo. Se vrgel takoj v iskanje. Novi v tujini 35-38€ komad. Sem bil že "vesel". Potem pa pri svojem dobavitelju slučajno najdem staro zalogo. 6 komadov na zalogi. Cena 4.8€ komad. Kr vseh 6 vzel, čeprav samo 1 rabim
Drug problem je pa še eden izpušni. Pobrušn da je še v toleranci steblo. Ampak je še vedno jamica. Ni groba, je pa jamica. Izpušni pa nimam kje dobit razen tujina po cca 39€ komad ali pa rabljenega. Ampak tukaj moram preverit, če sploh pride teflon do te točke.
In pa zmenil se da ta teden peljem 24V kolektorje na predelavo, da bodo pasali na 12V glave. Pri nas povsod bile cene 150-200€. Sem se zapeljal v Samobor do Lastovčiča. 40€ po kolektorju oz 80€ za par predelat, z mojo pripravo. DEAL!
Pobrusil s pasto še sedeže na drugi glavi
In obenem opazil poškodbe stebla ventila. Nimam pojma od kot so nastale. Ampak definitivno bi uničile nove teflone s časom. Ali pa kar hitro. Sem poizkusil pobrusit, da bi steblo še ostalo v toleranci, pa ni možno, ker je preglobo. Se vrgel takoj v iskanje. Novi v tujini 35-38€ komad. Sem bil že "vesel". Potem pa pri svojem dobavitelju slučajno najdem staro zalogo. 6 komadov na zalogi. Cena 4.8€ komad. Kr vseh 6 vzel, čeprav samo 1 rabim
Drug problem je pa še eden izpušni. Pobrušn da je še v toleranci steblo. Ampak je še vedno jamica. Ni groba, je pa jamica. Izpušni pa nimam kje dobit razen tujina po cca 39€ komad ali pa rabljenega. Ampak tukaj moram preverit, če sploh pride teflon do te točke.
In pa zmenil se da ta teden peljem 24V kolektorje na predelavo, da bodo pasali na 12V glave. Pri nas povsod bile cene 150-200€. Sem se zapeljal v Samobor do Lastovčiča. 40€ po kolektorju oz 80€ za par predelat, z mojo pripravo. DEAL!
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ena glava sestavljena. Še mal, še mal pa bo motor gotov KONČNO!
Pokrov pride prebarvan v rdečo. Upam, da mi bo kul. Če ne bom dal pa speskat barvo stran
Novi sesalni ventili
In pa plata pršla
Pa še primerjava 12V vs 24V
Pokrov pride prebarvan v rdečo. Upam, da mi bo kul. Če ne bom dal pa speskat barvo stran
Novi sesalni ventili
In pa plata pršla
Pa še primerjava 12V vs 24V
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
A nimaš to mal visoko na ventilih naležno površino?
Un obroček spoliran od lapinga bi moral bit nekje na sred al pa nižje kolkr jst vem.
Če se ne motim to pomeni da maš al ventile al pa sedeže na napačen kot pobrušene.
Recimo zdej na ventilih če bi hotu pobrat še 30° navrh za boljši flow sploh nebi mogu, ker bi že posegu v območje kjer naseda na sedeže...
Un obroček spoliran od lapinga bi moral bit nekje na sred al pa nižje kolkr jst vem.
Če se ne motim to pomeni da maš al ventile al pa sedeže na napačen kot pobrušene.
Recimo zdej na ventilih če bi hotu pobrat še 30° navrh za boljši flow sploh nebi mogu, ker bi že posegu v območje kjer naseda na sedeže...