VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
td-ju se lepo ofne tlak pa mal pumpo ofne.
js sm enkrat na podobno velikem tdju tlak dal iz 0.6, na 1.5. pa pumpo čist odprl. pol je krtina dejansko letela
js sm enkrat na podobno velikem tdju tlak dal iz 0.6, na 1.5. pa pumpo čist odprl. pol je krtina dejansko letela
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
Ja sej iscem kaksn how-to po netu pa ne najdem pomoje bo treba s temi gumami mal pojacat
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
zadeva je sledeča, najdeš načrt pumpe, maš gor iste nastavitve kot za fergazer, luft, obrati, nafta...pa še ponavad ene 3-4 potenciometri za ostale pizdarije nastavljat. Pri starih kljusih če boš pumpo našpanu jo ponavad nese (sam povem)...dobiš pa tak kot so ti povedal tud 30% kojnov sam s sukanjem pumpe, spet...miljom stvari lahk gre narobe, zato sm jst na svojem TD ostal pri 0.8 boosta pa po 150.000km mi ni crknal drugega kot aja...nič
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
Hehe ja croma, sej to se zavedam. Ma najprej morm prevert kok dejansko sploh fila trenutna turbina. Zna bit, da sm pr menjavi membrane pri boost pinu naredu ksno napako, in je sedaj motor mal zaprt
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
v prvo trgovino po en manometer. pa priklop na en t clen pa v kabino..
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
Sva z OPjem pocekirala koliko fila.. blo je komajda 0,2bar pri najvecji obremenitvi. Odprem tam kjer je boost pin in opazim da sem ga verjetno res narobe obrnil. Obrnem tako, da je najbolj strm del pina proti tisti iglici v pumpi in sedaj fila 0,6bar, great success
Zdej pa plan da stevcek dam v kabino (moram speljat cevko pod avtom, kar se mi v mokrem vremenu ne da ) in pa malo odpret pumpo in turbino
Zdej pa plan da stevcek dam v kabino (moram speljat cevko pod avtom, kar se mi v mokrem vremenu ne da ) in pa malo odpret pumpo in turbino
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
Nisem. Morm mal pobrskat po netu za kaksnimCox wrote:Boost pin si menjal?
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985
Evo, minule dni je Tetris naredil "potovalni krst"... prepeljal nas je iz Ljubljane v skoraj 800km oddaljeni francoski ski resort Le Corbier ter uspešno tudi pripeljal nazaj.
Za ta namen je imel nazaj namontiran izvirni wheelset (tavelki offroad komplet ima zadaj zlizane gume na cca 2mm in je bolj no-go za v sneg), ter zavoljo aerodinamike ( ) odstranjen stresni prtljaznik (morda mi tako izgleda celo bolje).
Poraba je bila tekom celotnega tripa 8,3L/100km, potovalna hitrost nekje okoli 105, 110kmh. Pa kaksen liter olja je spil v celotni cca 1600km dolgi trasi
Par fotkic..
Start.. v zadevo so se strpali soforumaši @L4Uk0, @Vojak in @RE21.
Robo smo prakticno nametali v keson:
Via Francija
Ena na ciljni lokaciji
In za krmilom na poti domov.. tunel Frejus..
Je bil pa se zanimiv incident s francoskim Citroen C4 al kaj je ze bil, ko nas je dohitel, izrinil iz ceste, zapel s kolotekom za tetrisov odbijac in pridelal ornk prasko. Na tetrisu se ne vidi nic. Zanimivo je to, da imamo vse posneto hoce kdo vidt?
Za ta namen je imel nazaj namontiran izvirni wheelset (tavelki offroad komplet ima zadaj zlizane gume na cca 2mm in je bolj no-go za v sneg), ter zavoljo aerodinamike ( ) odstranjen stresni prtljaznik (morda mi tako izgleda celo bolje).
Poraba je bila tekom celotnega tripa 8,3L/100km, potovalna hitrost nekje okoli 105, 110kmh. Pa kaksen liter olja je spil v celotni cca 1600km dolgi trasi
Par fotkic..
Start.. v zadevo so se strpali soforumaši @L4Uk0, @Vojak in @RE21.
Robo smo prakticno nametali v keson:
Via Francija
Ena na ciljni lokaciji
In za krmilom na poti domov.. tunel Frejus..
Je bil pa se zanimiv incident s francoskim Citroen C4 al kaj je ze bil, ko nas je dohitel, izrinil iz ceste, zapel s kolotekom za tetrisov odbijac in pridelal ornk prasko. Na tetrisu se ne vidi nic. Zanimivo je to, da imamo vse posneto hoce kdo vidt?