Nissan L6 resto-mod
Re: Nissan L6 resto-mod
Kaj pa je v tej izboklini ki moti..oljni kanal?
- L4UK0
- Posts: 3112
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Ma ne vem če je kaj. Oljni kanal gre po drugi strani bloka...na tej pa zgleda bolj kot neka ojačitev ali pa ostanek odlitka.
- L4UK0
- Posts: 3112
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Te dni sem razstavil fergije - se pucajo.
Trenutno so takole jetani:
Venturi 30
Main jet 110
Air 155
Emulsion F15
Idle 45F9
Accelerator pump 40
Razmišljam pa o čem takem:
Venturi 36
Main jet 145
Air 185
Emulsion F16
Idle 55F9
Accelerator pump 50
A odpremo temo prodam/kupim/menjam dize?
Sicer pa komentarji na jetting dobrodošli...
Trenutno so takole jetani:
Venturi 30
Main jet 110
Air 155
Emulsion F15
Idle 45F9
Accelerator pump 40
Razmišljam pa o čem takem:
Venturi 36
Main jet 145
Air 185
Emulsion F16
Idle 55F9
Accelerator pump 50
A odpremo temo prodam/kupim/menjam dize?
Sicer pa komentarji na jetting dobrodošli...
Re: Nissan L6 resto-mod
Baje naj bi 40ke imele težave z 36 venturiji pri nizkih hitrostih motorja. Baje. Dobi se sicer originalne v tej velikosti, tako da pomojem bi moglo spilat. No, če boš imel težave s karburacijo kmalu nad prostim tekom, veš kje iskat težave
Re: Nissan L6 resto-mod
Jaz bi prvo te 30ke povrtal na 34 in naredu na novo konus od konca busterja naprej . Buster venturi se tudi da predelat da ima manj upora. Experimentirat- sploh skinit ventury in boster venturi in nardit vse v enem kosu (anular discharge recimo) ali pa kopirat stranko šobo kot je JPM naredu za ida weber. Ali kot je CBjev update kit, ki ima namesto tradicinalnega bosterja počez perforirano cevko-sicer ne vem s prve roke kako se fura. Je enih par varjant kako povečat zmogljivost teh 40 prej ko prešaltat na 45ke, ki bi ble recomo bolj primerne.
Tine tej niso emmision tako da naj bi ble manj občutljive na premanjhen signal zaradi prevelikega venturija. Ampak jaz bi vseeno prvo proval z 34mm in nabavu dize okrog tega.
Tine tej niso emmision tako da naj bi ble manj občutljive na premanjhen signal zaradi prevelikega venturija. Ampak jaz bi vseeno prvo proval z 34mm in nabavu dize okrog tega.
Let's go Brandon!
- L4UK0
- Posts: 3112
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Zakaj pa rajši 30ke na 34 povrtat in ne štatat s 36? Že 36ke so majhne za ta motor.
Re: Nissan L6 resto-mod
Koliko hoda ima ta glavna gred, nisem nikjer zasledil?
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
2800/6= 466ccm*7krpm=39mm
Moje mikunije rabaš!
Moje mikunije rabaš!
Re: Nissan L6 resto-mod
Ja že 36 so premajhne. Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak. rabu bi 45ke seveda in venturi od 38 vsaj. Ampak jih nimaš. Z 34na 36 mm dobiš samo 5 cfm zgubiš pa na signalu ki ga vidi buster venturi- to je podtlaku , ki vleče in maša benzin z vstopajočim zrakom. Znaš imet probleme z vplinjanjem zmesi. Povrtaj na 34mm prvo in jetaj okrog tega. Jaz bi nabavu komplet 140 in145 main 180 air in 55 idle. Pump jet (enrichment) pustiš za zdaj. Prav tako emulzijsko cev. Sprovaš in vidiš kje si. Sprva itak ne boš skinu in bo treba koregirat. Ali pa ne kupiš nič in povrtaš main na 1.4mm in air na 1.8mm in vidiš kje si. Kupi raje svedre boš pršu bolj poceni skozi.
Let's go Brandon!