Nissan L6 resto-mod
- L4UK0
- Posts: 3079
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Tole zgleda že zdej super! Pa kar ne morem verjet, že zdaj so se nabrali 3je lončki materiala? To bo že za pretopit pa prodat...
Ob priliki bi te prosil za oceno volumna komor, da vem kako debelo tesnilo iskat za CR tam 10,0-10,5.
Ob priliki bi te prosil za oceno volumna komor, da vem kako debelo tesnilo iskat za CR tam 10,0-10,5.
Re: Nissan L6 resto-mod
Boš mogu počakat, da nardim sedeže in obdelam komore. Če pustimo komore take bi jaz šel na 10:1 max. Raje malo pod.Kaj si reku kolko naj bi bil bat nad blokom? kolko je globok dish? Čisto malo ne?
Let's go Brandon!
- L4UK0
- Posts: 3079
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Vrh bata bo po izračunih 0.6mm nad blokom.
Bat sem pa zdajle še enkrat premeril in ima dish 0.7mm premera 75mm. Naj bi bil sicer 2.8cc, po mojih meritvah je okoli 3cc.
Bat sem pa zdajle še enkrat premeril in ima dish 0.7mm premera 75mm. Naj bi bil sicer 2.8cc, po mojih meritvah je okoli 3cc.
- L4UK0
- Posts: 3079
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Glavna gred skupaj z jermenico in vztrajnikom balansirana + spolirana:
Je že (testno) v bloku in se super vrti! Hudo!
En set sem že sestavil in dal v blok...
Hec je, da glavna gred z večjim hodom skupaj v kombinaciji z H ojnicami postrga po strani bloka. Bom moral ta teden označit in odpilit kjer bo potrebno...
Je že (testno) v bloku in se super vrti! Hudo!
En set sem že sestavil in dal v blok...
Hec je, da glavna gred z večjim hodom skupaj v kombinaciji z H ojnicami postrga po strani bloka. Bom moral ta teden označit in odpilit kjer bo potrebno...
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nissan L6 resto-mod
če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v blok
Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu
Drgač pa fino ..samo da se premika
Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu
Drgač pa fino ..samo da se premika
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Nissan L6 resto-mod
To je kr pogost problem .. tud pri hrošču, se to zgodi..DS71 wrote:če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Nissan L6 resto-mod
Jep, in to odrezkat niti ne tak zelo malo, ojnica se hoce zaletet v vse zivo, tudi v odmično. Dremel party pa gre skozi sicer, ampak maš toti aluminjast prah pol v vseh luknah. Svojih in v bloku.Cox wrote:To je kr pogost problem .. tud pri hrošču, se to zgodi..DS71 wrote:če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v
- L4UK0
- Posts: 3079
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
So polirali površine kjer pridejo ležaji - sicer brušenje ni bilo potrebno, je imel pa en ležaj nekaj malih ris.DS71 wrote:Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu
Sicer pa, uf, tole pr hrošču je masaker, tuki je bilo cca 1mm enega roba za odbrusit. 10 minut brušenja in 2 uri pucanja...
Zgleda kot da bo glava vijaka zadela, ampak je zdej dober milimeter lufta vmes
LP!
Re: Nissan L6 resto-mod
Lauko super ti tole gre! Se kar sline cedijo ko gledam kako napreduje motor in kako avto
To bo kopalo
Glede razmaka blok ojnica ti svetujem da mogoče daš za rezervo še kak mm stran... Ko je motor segret se znajo stvari malce razširit... Mogoče bi to znal bolje svetoval kdo ki je to že delal?
To bo kopalo
Glede razmaka blok ojnica ti svetujem da mogoče daš za rezervo še kak mm stran... Ko je motor segret se znajo stvari malce razširit... Mogoče bi to znal bolje svetoval kdo ki je to že delal?
Alpinas were always posh hot rods!
Re: Nissan L6 resto-mod
1mm do bloka in 1,5mm do odmične minimum kar sem najdu za američane. Mislim da neki takega velja tudi za hrošče. Imam v eni knjigi samo je ne grem zdaj iskat.
Let's go Brandon!