Opel Kadett C TURBO
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
pero ti res nisi mel ornk motorja še v avtu, priporočam sovoznikov sedež v neizolirani e21, vseh 6 špagetov gre tam mimo in tudi če je zunaj 5 stopinj, gretje ugasnjeno rabiš okna odprta ker je svinjsko vroče v avtu (pa povit je v keramiko)...
gretje je za pusije !
gretje je za pusije !
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
Ja zadnjič enkrat na enem meetu se spomnim da se je papi pizdil da nima gretja, zato pravim
Drgač pa vrjamem da se kuhaš, ja
Drgač pa vrjamem da se kuhaš, ja
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
Mnja ... kot sem že enkrat napisal .. motorje mate na narobni strani not zmontirane ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
fajn zvarijo modeli , zkaj pa mr. china pol na koncu pometa pri njih ? hahahahahpero27 wrote: Recimo narediš vesoljsko ladjo iz alumijija, tako kot tale dva epska prizadetarja
http://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=19m25s
@Papi: zdaj ne vem kak tocno zadeva sedi v avtu, ampak glede turbo mislim da je idealno kak ma zdaj, dovod od zgoraj lepo napeljes od spredaj ali pa iz levega blatnika ( da mas lepo hladen dovod). Izhod iz kompresorskega dela pa je tud vredi ce gre dol, (vstran od vrocega dela) pol pa sam koleno pa naprej do intercoolerja, pol pa spet nazaj v sesalni kolektor na drugi strani. Ce to tak gre
sem pa presenecen da je pri teh masinah ze izpusni kolektor del turbine, kater letnik so te masine?
- papi
- Posts: 2194
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
Zadeva je taka, valda pregooglaš in pogledaš kako so drugi kej rešli
In opazil sem da vsi precej poravnajo motor...
Pozicija mojega prejšnjega motorja, se vidi da je kar malo zvrnjen ...
Pozicija C20LET večine SWAPov...
Odstranil sem guminosilec na desni strani ( glej s starni voznika... ),
in se precej lepo odpre prostor pri turbini, kar zelo pomaga!
Potem pa sem se še igral z orjentacijo turbino, original orjenatija, izhod gre točno v prednji premo :/
In ja lahko jo obrneš!
Predelat bo treba samo vhod zraka v turbino, kar pa ni problem , ker se le ta odvijači, je poseben kos
na sliki se vidi zasukan sesalni del... In če pogledaš zgornjo sliko rdečega kadeta je ubral ravno to rešitev!
In opazil sem da vsi precej poravnajo motor...
Pozicija mojega prejšnjega motorja, se vidi da je kar malo zvrnjen ...
Pozicija C20LET večine SWAPov...
Odstranil sem guminosilec na desni strani ( glej s starni voznika... ),
in se precej lepo odpre prostor pri turbini, kar zelo pomaga!
Potem pa sem se še igral z orjentacijo turbino, original orjenatija, izhod gre točno v prednji premo :/
In ja lahko jo obrneš!
Predelat bo treba samo vhod zraka v turbino, kar pa ni problem , ker se le ta odvijači, je poseben kos
na sliki se vidi zasukan sesalni del... In če pogledaš zgornjo sliko rdečega kadeta je ubral ravno to rešitev!
Last edited by papi on 19 Oct 2017, 10:28, edited 1 time in total.
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
aha no coool, ce se sesalni del kompresorja odvijaci, pol pa lepo spasaj
mogoce malenkost za razmislek, si pokazal kak je bil prej tvoj masin 'zvrjen'. Pri teh zadevah ti svetujem da se orientiras po karterju, karter glej da bo v taki legi kot je tovarnisko, saj ves oljna pumpa in njen sesalni del. Ce bos prevec izven original naklona ti zna v dolocenih trenutkih potegnit zrak, al pa bo kje nivo olja zaradi lege nepravilen pa ti bo glavna gred po olju tolkla in to pri sportnih podvigih ni vredi.
Zdaj pac ko mas vse narazen lahko prilagodis
mogoce malenkost za razmislek, si pokazal kak je bil prej tvoj masin 'zvrjen'. Pri teh zadevah ti svetujem da se orientiras po karterju, karter glej da bo v taki legi kot je tovarnisko, saj ves oljna pumpa in njen sesalni del. Ce bos prevec izven original naklona ti zna v dolocenih trenutkih potegnit zrak, al pa bo kje nivo olja zaradi lege nepravilen pa ti bo glavna gred po olju tolkla in to pri sportnih podvigih ni vredi.
Zdaj pac ko mas vse narazen lahko prilagodis
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
...ali pa to kot izgovor uporabis za prehod na suhi karter
- papi
- Posts: 2194
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)
Karter bo več kot "custom" hahahah tako da ni panikezegler wrote:aha no coool, ce se sesalni del kompresorja odvijaci, pol pa lepo spasaj
mogoce malenkost za razmislek, si pokazal kak je bil prej tvoj masin 'zvrjen'. Pri teh zadevah ti svetujem da se orientiras po karterju, karter glej da bo v taki legi kot je tovarnisko, saj ves oljna pumpa in njen sesalni del. Ce bos prevec izven original naklona ti zna v dolocenih trenutkih potegnit zrak, al pa bo kje nivo olja zaradi lege nepravilen pa ti bo glavna gred po olju tolkla in to pri sportnih podvigih ni vredi.
Zdaj pac ko mas vse narazen lahko prilagodis
Tine wrote:...ali pa to kot izgovor uporabis za prehod na suhi karter
Sej se da neki doma naredit ampak ne vidim potrebe po njemu
- papi
- Posts: 2194
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Z veseljem sporocam da se je zadeva zacela premikat
Kot sem nekje ze omenil sem motor premaknil precej naprej, 14cm.... ker sem imel tezave
s premalo teze na sprednjih kolesih ko sem vozil v klanec....
Naprej sem uredil malo delavnico.... potem pa spisek kaj je potrebno narediti, dela je veliko!
-nosilci motorja
-nosilec menjalnika
-na novo narediti kardan
-na novo predelati menjalno rocico
-predelava karterja
-spremenit in dodelat morem prvi del izpuha...
-custom sesalni kolektor
-nabava in montaza intercoolerja
-obnova motorja, turbine....
-dokoncat notranjost
-izdelava ohisja za pecko in ventilator kabine...
Pospravljena delavnica
Nosilci motorja so se mi kar poklapali nekako, tako da ni potrebna nobena predelava...
Edino levi nosilec morem podlozit za 25mm da dobim zeljeno pozicijo, plac za turbino in dovolj prostora med motorjem in premo, da lahko namontiram karter
Dodelava nosilca menjalnika
Tako pa je z originalnim sesalnim, ki pa je res obupen Se posebej ker je cev in intercoolerja do sesalne lopute res dooolga....
Neki takega bomo naredili, alpa se lepse
Sedaj ko je motor na svojem mestu, se morem lotit karterja in avspuha....
V kratkem novosti
Kot sem nekje ze omenil sem motor premaknil precej naprej, 14cm.... ker sem imel tezave
s premalo teze na sprednjih kolesih ko sem vozil v klanec....
Naprej sem uredil malo delavnico.... potem pa spisek kaj je potrebno narediti, dela je veliko!
-nosilci motorja
-nosilec menjalnika
-na novo narediti kardan
-na novo predelati menjalno rocico
-predelava karterja
-spremenit in dodelat morem prvi del izpuha...
-custom sesalni kolektor
-nabava in montaza intercoolerja
-obnova motorja, turbine....
-dokoncat notranjost
-izdelava ohisja za pecko in ventilator kabine...
Pospravljena delavnica
Nosilci motorja so se mi kar poklapali nekako, tako da ni potrebna nobena predelava...
Edino levi nosilec morem podlozit za 25mm da dobim zeljeno pozicijo, plac za turbino in dovolj prostora med motorjem in premo, da lahko namontiram karter
Dodelava nosilca menjalnika
Tako pa je z originalnim sesalnim, ki pa je res obupen Se posebej ker je cev in intercoolerja do sesalne lopute res dooolga....
Neki takega bomo naredili, alpa se lepse
Sedaj ko je motor na svojem mestu, se morem lotit karterja in avspuha....
V kratkem novosti
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Fuck yeah Papi!!!!