Opel Kadett C TURBO

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by croma_man » 18 Oct 2017, 21:52

pero ti res nisi mel ornk motorja še v avtu, priporočam sovoznikov sedež v neizolirani e21, vseh 6 špagetov gre tam mimo in tudi če je zunaj 5 stopinj, gretje ugasnjeno rabiš okna odprta ker je svinjsko vroče v avtu (pa povit je v keramiko)...

gretje je za pusije !
User avatar
pero27
Posts: 2675
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by pero27 » 18 Oct 2017, 23:45

Ja zadnjič enkrat na enem meetu se spomnim da se je papi pizdil da nima gretja, zato pravim :lol:

Drgač pa vrjamem da se kuhaš, ja ;)
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by Cox » 19 Oct 2017, 00:25

Mnja ... kot sem že enkrat napisal .. motorje mate na narobni strani not zmontirane ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by zegler » 19 Oct 2017, 07:37

pero27 wrote: Recimo narediš vesoljsko ladjo iz alumijija, tako kot tale dva epska prizadetarja :)
http://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=19m25s
fajn zvarijo modeli , zkaj pa mr. china pol na koncu pometa pri njih ? :) hahahahah

@Papi: zdaj ne vem kak tocno zadeva sedi v avtu, ampak glede turbo mislim da je idealno kak ma zdaj, dovod od zgoraj lepo napeljes od spredaj ali pa iz levega blatnika ( da mas lepo hladen dovod). Izhod iz kompresorskega dela pa je tud vredi ce gre dol, (vstran od vrocega dela) pol pa sam koleno pa naprej do intercoolerja, pol pa spet nazaj v sesalni kolektor na drugi strani. Ce to tak gre :oops:

sem pa presenecen da je pri teh masinah ze izpusni kolektor del turbine, kater letnik so te masine?
User avatar
papi
Posts: 2194
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by papi » 19 Oct 2017, 09:49

Zadeva je taka, valda pregooglaš in pogledaš kako so drugi kej rešli ;)
In opazil sem da vsi precej poravnajo motor...

Pozicija mojega prejšnjega motorja, se vidi da je kar malo zvrnjen ...

Image


Pozicija C20LET večine SWAPov...

Image


Odstranil sem guminosilec na desni strani ( glej s starni voznika... ),
in se precej lepo odpre prostor pri turbini, kar zelo pomaga!

Image


Potem pa sem se še igral z orjentacijo turbino, original orjenatija, izhod gre točno v prednji premo :/

Image


In ja lahko jo obrneš!
Predelat bo treba samo vhod zraka v turbino, kar pa ni problem , ker se le ta odvijači, je poseben kos ;)
na sliki se vidi zasukan sesalni del... In če pogledaš zgornjo sliko rdečega kadeta je ubral ravno to rešitev!

Image
Last edited by papi on 19 Oct 2017, 10:28, edited 1 time in total.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by zegler » 20 Oct 2017, 07:35

aha no coool, ce se sesalni del kompresorja odvijaci, pol pa lepo spasaj 8-)

mogoce malenkost za razmislek, si pokazal kak je bil prej tvoj masin 'zvrjen'. Pri teh zadevah ti svetujem da se orientiras po karterju, karter glej da bo v taki legi kot je tovarnisko, saj ves oljna pumpa in njen sesalni del. Ce bos prevec izven original naklona ti zna v dolocenih trenutkih potegnit zrak, al pa bo kje nivo olja zaradi lege nepravilen pa ti bo glavna gred po olju tolkla in to pri sportnih podvigih ni vredi.

Zdaj pac ko mas vse narazen lahko prilagodis :)
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by Tine » 20 Oct 2017, 07:48

...ali pa to kot izgovor uporabis za prehod na suhi karter :D
User avatar
papi
Posts: 2194
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C TURBOOO C20LET (EX-2.0 16V)

Post by papi » 20 Oct 2017, 08:00

zegler wrote:aha no coool, ce se sesalni del kompresorja odvijaci, pol pa lepo spasaj 8-)

mogoce malenkost za razmislek, si pokazal kak je bil prej tvoj masin 'zvrjen'. Pri teh zadevah ti svetujem da se orientiras po karterju, karter glej da bo v taki legi kot je tovarnisko, saj ves oljna pumpa in njen sesalni del. Ce bos prevec izven original naklona ti zna v dolocenih trenutkih potegnit zrak, al pa bo kje nivo olja zaradi lege nepravilen pa ti bo glavna gred po olju tolkla in to pri sportnih podvigih ni vredi.

Zdaj pac ko mas vse narazen lahko prilagodis :)
Karter bo več kot "custom" hahahah tako da ni panike ;)
Tine wrote:...ali pa to kot izgovor uporabis za prehod na suhi karter :D
Image

Sej se da neki doma naredit ampak ne vidim potrebe po njemu ;)
User avatar
papi
Posts: 2194
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Post by papi » 04 Sep 2018, 08:09

Z veseljem sporocam da se je zadeva zacela premikat ;)
Kot sem nekje ze omenil sem motor premaknil precej naprej, 14cm.... ker sem imel tezave
s premalo teze na sprednjih kolesih ko sem vozil v klanec....
Naprej sem uredil malo delavnico.... potem pa spisek kaj je potrebno narediti, dela je veliko!

-nosilci motorja
-nosilec menjalnika
-na novo narediti kardan
-na novo predelati menjalno rocico
-predelava karterja
-spremenit in dodelat morem prvi del izpuha...
-custom sesalni kolektor
-nabava in montaza intercoolerja
-obnova motorja, turbine....
-dokoncat notranjost
-izdelava ohisja za pecko in ventilator kabine...

Pospravljena delavnica :D

Image

Image


Nosilci motorja so se mi kar poklapali nekako, tako da ni potrebna nobena predelava...
Edino levi nosilec morem podlozit za 25mm da dobim zeljeno pozicijo, plac za turbino in dovolj prostora med motorjem in premo, da lahko namontiram karter ;)

Dodelava nosilca menjalnika

Image


Tako pa je z originalnim sesalnim, ki pa je res obupen :? Se posebej ker je cev in intercoolerja do sesalne lopute res dooolga....

Image

Neki takega bomo naredili, alpa se lepse :D

Image

Sedaj ko je motor na svojem mestu, se morem lotit karterja in avspuha....
V kratkem novosti :D :lol: 8-)
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Post by Tine » 04 Sep 2018, 13:28

Fuck yeah Papi!!!!
Post Reply