Fiat 127 l. 1976
Re: Fiat 127 l. 1976
Po kostanj...
Poslano z mojega SM-G903F z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega SM-G903F z uporabo Tapatalk
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Fiat 127 l. 1976
Ha! Jst sem šel tud danes z kadettom po kostanj
Vrhunsko zgleda!
Vrhunsko zgleda!
Re: Fiat 127 l. 1976
Bi mi lahko kdo od vas pomagal pri dveh stvareh v zvezi s Fiatom prosim? In sicer rad bi montiral zadaj pod odbijač meglenko in rikverc lampo. Ker pa nisem avtoelekričar me zanima kam zvezat vse skupi? In kaj rabim od materiala? Kakšno stikalo za rikverc itd...?
Hvala
Hvala
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Fiat 127 l. 1976
To je pa zlo simpl, nerabiš bit noben avtoelektričar.
Cel avto je zemlja (minus), tako da rabiš za vsako luč ki jo hočeš ločeno prižgat potegnit samo plus od akumolatorja do luči da skleneš tokokrog. Tadrugo žico iz luči (minus) pa ozemljiš na karoserijo ali odbijač čimbližje luči (ne luknje vrtat, izkoristi kak obsoječ vijak.
Ta plus potegneš od plusa na akumolatorju, če hočeš da ne zgleda šalabajzersko ga potegneš čez škatlico za varovalke, če ne pa kupiš inline varovalko in pač visi na kablu.
Če nočeš imet konjskega stikala v kabini, potem zmontiraš eno malo stikalo in rele. Malo stikalo ti preklopi rele, rele pa skene tokokrog za luč.
V idealnem primeru imaš v škatli z varovalkami frej mesto za rele in frej mesto za varovalko in v kabini kako frej stikalo, drugače boš moral pa dogradit.
Plus za stikalo v kabini je dobro če najdeš takšen, na katerem je napetost samo kadar daš kontakt z ključem, da neboš slaučajno pozabil prižgano in spraznil akumolatorja.
Ker vem da zadeva kljub preprostosti zveni ful strašljivo če nisi še nikoli delal sem ti malo predelal eno shemo z neta, da ti bo bolj razumljivo;
Cel avto je zemlja (minus), tako da rabiš za vsako luč ki jo hočeš ločeno prižgat potegnit samo plus od akumolatorja do luči da skleneš tokokrog. Tadrugo žico iz luči (minus) pa ozemljiš na karoserijo ali odbijač čimbližje luči (ne luknje vrtat, izkoristi kak obsoječ vijak.
Ta plus potegneš od plusa na akumolatorju, če hočeš da ne zgleda šalabajzersko ga potegneš čez škatlico za varovalke, če ne pa kupiš inline varovalko in pač visi na kablu.
Če nočeš imet konjskega stikala v kabini, potem zmontiraš eno malo stikalo in rele. Malo stikalo ti preklopi rele, rele pa skene tokokrog za luč.
V idealnem primeru imaš v škatli z varovalkami frej mesto za rele in frej mesto za varovalko in v kabini kako frej stikalo, drugače boš moral pa dogradit.
Plus za stikalo v kabini je dobro če najdeš takšen, na katerem je napetost samo kadar daš kontakt z ključem, da neboš slaučajno pozabil prižgano in spraznil akumolatorja.
Ker vem da zadeva kljub preprostosti zveni ful strašljivo če nisi še nikoli delal sem ti malo predelal eno shemo z neta, da ti bo bolj razumljivo;
Re: Fiat 127 l. 1976
Ja tole je za meglenko a ne? To mi je jasno. Kaj pa glede rikverca? Se ne montira stikalo nekam na menjalnik da luc posveti ko das v rikverc?
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Fiat 127 l. 1976
Tole je za meglenko, ja, če imaš pa rikverc luč je pa pač tamalo stikalo ki prklopi rele v ohišje menjalnika nekje prišraufano namesto v kabini.
Če bi rad da je ista luč zadaj rikverc luč in meglenka, potem veži dve stikali vštric pa boš rabil samo en rele in eno varovalko in eno plus žico potegnjeno do luči:
Stikalo v menjalniku avto ima ali pa ga nima, stric google pravi da ga 127 ima in ga pač samo priklopiš kot sem narisal.
Nisem pa še slišal da bi kdo stikalo retrofital na menjalnik ki ga ni imel ko je prišel iz tovarne
Če bi rad da je ista luč zadaj rikverc luč in meglenka, potem veži dve stikali vštric pa boš rabil samo en rele in eno varovalko in eno plus žico potegnjeno do luči:
Stikalo v menjalniku avto ima ali pa ga nima, stric google pravi da ga 127 ima in ga pač samo priklopiš kot sem narisal.
Nisem pa še slišal da bi kdo stikalo retrofital na menjalnik ki ga ni imel ko je prišel iz tovarne
Re: Fiat 127 l. 1976
Aha ok...poiscem jutri. Hvala
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Fiat 127 l. 1976
No, ja... sej tist plus za stikala v kabini itak potegneš z kakega radia al pa kaj in je že tkoaltko potegnjen čez varovalko prej.
Re: Fiat 127 l. 1976
Tako nekako?pero27 wrote:No, ja... sej tist plus za stikala v kabini itak potegneš z kakega radia al pa kaj in je že tkoaltko potegnjen čez varovalko prej.
O Anja .. o tebi se mi sanja.