Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 11 Sep 2017, 15:20

A so bli slučajno tovarniški oringi votli, ti si montiral pa polne v isti zunanji dimenziji :?:
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 11 Sep 2017, 15:49

Isto so polni vsi. Sam ko jih stisne jih splošči ker je v konus blok, kjer oring dihta. In je potem oring trikoten ko je en čas stisnjen.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 11 Sep 2017, 18:32

Ja samo kako so pa potem pri alfi to skupaj sprešal da ni ven štrlelo, teb pa ne rata?
A to si kupil prav namenski komplet za zamenjavo, al si pač kupil ene oringe na dimenzijo?
Če si jih kupil na dimenzijo, obstaja en kup enih materialov (in trdot, predvsem pa odpornosti na različne kemikalije in temperature), v trogvini imajo pa ponavad samo nitrilne. Mogoče je v tem problem...
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 11 Sep 2017, 22:51

Original set je, itak, da ne kar en po merah približno :D

Sej se ne razumeva čisto 100%. Ni problem, da jih nebi stisnilo. Ko se glava zategne na 110 nm bo njih stisnlo k za hec kot stare. Problem je o puše samo položiš notri in pritegneš narjena držala puš na 10-15 nm. Ker to pa novih gumic ne stisne in gledajo puše 1 mm vn skoraj ni ne moreš met pravega odčitka višina puša - blok. Zato sem potem brez puš dal in izmeril, da sem dobil realno kolko vn gledajo, ko se puše vsedejo v sedež bloka ;)
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 11 Sep 2017, 23:02

Aha, ja, to pa že, sem te narobe zastopil ;)
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 13 Sep 2017, 00:25

Danes sem že pošpejal obročke. Presrečen, da so original! Ne vem ake čudne izvedbe so hrvati vgrajevali, ker zgledajo čisto cheap sh*t proti tem.

Že pakirano je hudo! :D

Image

Kvaliteta se pa takoj vidi, da je taprava.

Image

Image

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 14 Sep 2017, 01:09

Preprešan srednji del rolce hidravličnega napenjalca iz starega v novega (kjer se je pa rabilo izprešat sredino od 24V).

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 16 Sep 2017, 23:40

Evo batni obročki premerjeni v najmanjšem cilindru. Luft obročkov je točno v sredini med zgornjo in spodnjo priporočeno mejo :D Jutri montirat na bate, potem bate montirat v cilindre in premerit še luft ojničnih ležajov, pa se spodn konc lahko konča. KONČNO! :D

Aja pa cilinder poškodovan bom zamenjal z drugim! Ne bom nič tvegal. Našel sem enga skoraj identične mere. Mogoče kera praska več, ampak raje praska več, kot bit v strahu, da prepiha tesnilo.

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 29 Sep 2017, 00:50

(Pre)počasi gre :| 1 notr. 5 more to go. Pa čakam cilindre druge da se pohonajo, da vidim katerega bom potem montiral.

Image

No in pa še od še ena fotka montiranih batnih obročkov. Seveda pred montažo so bli nastavljeni 120° en od drugega. Premeril tudi luft obročki - bat. Prvi kompresijski ma malenkost več kot naj bi mel, drugi in ojlni pa kot mora bit.

Image

In pa luft ojničnega ležaja tudi kot mora bit. Med 0.040 do 0.050 mm.

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by croma_man » 29 Sep 2017, 08:39

a ste alfisti Goetze obročke šele zdej najdl? Jst jih mam na obeh projektnih avtih, pa tud drugi kolegi na bavarskih 6ih prisegajo na njih :)
Post Reply